Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?

Data: 2010-12-17 11:13:24
Autor: Xian Mi Mao
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?
Czy w eterze s± ju¿ gdzie¶ nadawane darmowe kana³y wysokiej
rozdzielczo¶ci, np. TVP, tvn, Polsat?

A czy jakie¶ ciekawsze stacje (polskie i zagraniczne) mo¿na
niezaszyfrowane odebraæ w High-Definition na najpopularniejszych
satelitach: HotBird i Astra?  (Te zagraniczne to w jêzykach:
angielskim, niemieckim, francuskim, rosyjskim?)

Data: 2010-12-17 11:16:56
Autor: Xian Mi Mao
[...]

Pytam dlatego poniewa¿ siê zastanawiam jaki sens jest kupowaæ tuner
cyfrowy na portalu aukcyjnym bez abonamentu na któr±¶ platformê, albo
wrêcz tuner cyfrowy HD fizycznie pozbawiony slotu na kartê abonenck±?
(S± takie wystawione - zarówno satelitarne jak i naziemne.)

Data: 2010-12-17 20:31:00
Autor: Cavallino
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?
U¿ytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Pytam dlatego poniewa¿ siê zastanawiam jaki sens jest kupowaæ tuner
cyfrowy na portalu aukcyjnym bez abonamentu na któr±¶ platformê, albo
wrêcz tuner cyfrowy HD fizycznie pozbawiony slotu na kartê abonenck±?

¯aden.
Chyba ¿e potrafi skorzystaæ i zdekodowaæ streama po LAN.

Data: 2010-12-17 20:31:24
Autor: [MF] PL
2010-12-17 20:16, Xian Mi Mao napisal (a):
[...]

Nie ma sensu kupowaæ kredensu.
Do dyspozycji masz kilka niemieckojêzycznych kana³ów z Astry:
ZDF HD, Das Erste HD, Servus TV HD, Arte HD, Einsfestival HD, jakie¶ demo Astry i to chyba wszystko.
Pozdrawiam

Data: 2010-12-17 20:30:00
Autor: Cavallino
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?
U¿ytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:633eadff-9d10-421f-8622-6d8014073682o4g2000yqd.googlegroups.com...
Czy w eterze s± ju¿ gdzie¶ nadawane darmowe kana³y wysokiej
rozdzielczo¶ci, np. TVP, tvn, Polsat?

LOL
¯artujesz prawda?

A czy jakie¶ ciekawsze stacje (polskie i zagraniczne) mo¿na
niezaszyfrowane odebraæ w High-Definition na najpopularniejszych
satelitach: HotBird i Astra?

ZDF, ARD.
Ale one s± ciekawe tylko podczas imprez sportowych.

Data: 2010-12-17 14:27:16
Autor: Xian Mi Mao
On Dec 17, 8:30 pm, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
>Czy w eterze sa juz gdzies nadawane darmowe kanaly wysokiej
>rozdzielczosci, np. TVP, tvn, Polsat?

LOL
zartujesz prawda?

Jak to "zartujesz"?! Przeciez istnieje TVPHD (jest chocby w Cyfrze+).
A to jest telewizja PUBLICZNA - co nie? Chcesz powiedziec, ze nie ma
innego sposobu tylko PLACIC za odbior TVP-HD?
To chyba NIEZGODNE Z USTAW¡ o tv publicznej?

Tyle sie gada o transmisji NAZIEMNEJ TVP-HD, tylko niby JAK to
cholerstwo odbierac???

>satelitach: HotBird i Astra?

ZDF, ARD.
Ale one s ciekawe tylko podczas imprez sportowych.

Jak to? Przeciez na ZDF niemal co wieczor jest puszczany jakis kasowy
film holi³udzki! Czy mo¿e mówimy o ró¿nych ZDF?

Data: 2010-12-17 23:41:32
Autor: Cavallino
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?
U¿ytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Tyle sie gada o transmisji NAZIEMNEJ TVP-HD, tylko niby JAK to
cholerstwo odbierac???

Gdzie siê gada?
Bo czyta³e¶ chyba jakie¶ stare info, od 3 miesiêcy TVP HD naziemnej ju¿ nie ma.

> [...]

Jak to? Przeciez na ZDF niemal co wieczor jest puszczany jakis kasowy
film holi³udzki! Czy mo¿e mówimy o ró¿nych ZDF?

Zale¿y czy kogo¶ grzej± stare kotlety.
Kasowe filmy to s± puszczane w kinach, a nie publicznych tv.

Data: 2010-12-17 14:56:12
Autor: Xian Mi Mao
On Dec 17, 11:41 pm, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
>Tyle sie gada o transmisji NAZIEMNEJ TVP-HD, tylko niby JAK to
>cholerstwo odbierac???

Gdzie sie gada?
Bo czytales chyba jakie stare info,

przyznam, ze nie sledze tej sprawy jakos specjalnie, cos mi o uszy
obilo...  ale w samej tvp ciagle tam gadaja o tym podczas jakichs
programow publicystycznych!

czyli mowisz, ze to taka krowa co duzo ryczy a malo mleka daje? ;)

od 3 miesiecy TVP HD naziemnej juz nie ma.

LOL!!!  "JUZ" nie ma?   A co, jakis kataklizm przeszedl?!  ;)

Data: 2010-12-18 00:04:29
Autor: Cavallino
Darmowe kanały HD? Satelitarne i w eterze?
Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:

od 3 miesiecy TVP HD naziemnej juz nie ma.

LOL!!!  "JUZ" nie ma?   A co, jakis kataklizm przeszedl?!  ;)

Wyłączyli razem z testami.
Gdy dvb-t wystartował na poważnie.

Data: 2010-12-17 14:59:47
Autor: Xian Mi Mao
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?
(...)
> ZDF, ARD.
(...)
Zale y czy kogo grzej stare kotlety.
Kasowe filmy to sa puszczane w kinach, a nie publicznych tv.

To powiedz prosze, tak praktycznie to gdzie szukac tej tv HD?
Chodzi o wskazowki dla jakichs normalnych ludzi, zeby nie trzeba bylo
placic 100zlotych miesiecznie za mozliwosc obejrzenia 1 sensownego
filmu raz na tydzien :O

Data: 2010-12-18 00:05:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:d4fa98ff-030e-4c62-ae4f-e1e7ffec4f84p1g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]
(...)
> ZDF, ARD.
(...)
Zale y czy kogo grzej stare kotlety.
Kasowe filmy to sa puszczane w kinach, a nie publicznych tv.

To powiedz prosze, tak praktycznie to gdzie szukac tej tv HD?

Darmowej?
Nie znajdziesz.

Chodzi o wskazowki dla jakichs normalnych ludzi, zeby nie trzeba bylo
placic 100zlotych miesiecznie za mozliwosc obejrzenia 1 sensownego
filmu raz na tydzien :O

Idziesz do kina i płacisz 20 zł.

Data: 2010-12-18 00:08:28
Autor: blur
Darmowe kanały HD? Satelitarne i w eterze?
Użytkownik "Xian Mi Mao"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:d4fa98ff-030e-4c62-ae4f-e1e7ffec4f84@p1g2000yqm.googlegroups.com...

(...)
> ZDF, ARD.
(...)
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

raz na tydzień idziesz do kina, 100zł wystarczy Ci jeszcze na popcorn

Data: 2010-12-17 15:15:30
Autor: Xian Mi Mao
On Dec 18, 12:08 am, "blur" <bl...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

raz na tydzieñ idziesz do kina, 100z³ wystarczy Ci jeszcze na popcorn

Tak ale jak do kina to jeszcze masz troche ruchu (wiec nie musisz
potem placic za fitness). :>

Data: 2010-12-18 00:22:04
Autor: pawell32
W dniu 18.12.2010 00:15, Xian Mi Mao pisze:
raz na tydzieñ idziesz do kina, 100z³ wystarczy Ci jeszcze na popcorn

Tak ale jak do kina to jeszcze masz troche ruchu (wiec nie musisz
potem placic za fitness). :>

tak, jak podje¿d¿asz pod samo kino, to siê du¿o nachodzisz

--
ozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-17 15:25:31
Autor: Xian Mi Mao
On Dec 18, 12:22 am, pawell32 <paw...@net-sat.pl> wrote:

> Tak ale jak do kina to jeszcze masz troche ruchu (wiec nie musisz
> potem placic za fitness). :>

tak, jak podje¿d¿asz pod samo kino, to siê du¿o nachodzisz

No nachodzisz sie po samej galerii, mozesz sobie zalozyc, ze ominiesz
wszystkie schody ruchome ;)

Data: 2010-12-18 00:09:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:iegqco$2j1$2news.onet.pl...
[...]

Zapodaj jakieś 2 sensowne filmy, które tam sie znalazły w ostatnim miesiącu?
BTW: Sensowny to jest taki, który jeszcze nie był w kinach, albo właśnie leci.

Data: 2010-12-18 00:15:39
Autor: pawell32
W dniu 18.12.2010 00:09, Cavallino pisze:
Zapodaj jakieś 2 sensowne filmy, które tam sie znalazły w ostatnim
miesiÄ…cu?
BTW: Sensowny to jest taki, który jeszcze nie był w kinach,

sami swoi

  albo wÅ‚aÅ›nie
leci.

w Polsce nie ma takiego kanału ;-)

Data: 2010-12-17 15:33:23
Autor: Xian Mi Mao
On Dec 18, 12:15 am, pawell32 <paw...@net-sat.pl> wrote:
W dniu 18.12.2010 00:09, Cavallino pisze:

> Zapodaj jakie¶ 2 sensowne filmy, które tam sie znalaz³y w ostatnim
> miesi±cu?
> BTW: Sensowny to jest taki, który jeszcze nie by³ w kinach,

sami swoi

Czyli mówicie, ¿e z tym HD to nadal tylko zawracanie g³owy? Czyli nie
warto sobie dokupywaæ tunery HD i/lub wykupywaæ pakiety u tzw.
dostawców cyfrowych?

Innymi s³owy jak stwierdzam, ¿e mój telewizor HD sobie dobrze radzi z
przeskalowywaniem z satelitarnego tunera SD to sobie dac siana (na
jaki¶ najbli¿szy rok przynajmniej)?

Data: 2010-12-18 00:37:08
Autor: Cavallino
[...]

Oczywi¶cie ¿e warto.
Sport wygl±da w HD ¶wietnie.
Dokumenty w rodzaju National Geografic równie¿.
Ale do niczego wiêcej toto siê nie nadaje.

Innymi s³owy jak stwierdzam, ¿e mój telewizor HD sobie dobrze radzi z
przeskalowywaniem z satelitarnego tunera SD to sobie dac siana (na
jaki¶ najbli¿szy rok przynajmniej)?

Zale¿y co ogl±dasz.

Data: 2010-12-18 00:44:41
Autor: pawell32
W dniu 18.12.2010 00:33, Xian Mi Mao pisze:
Czyli mówicie, ¿e z tym HD to nadal tylko zawracanie g³owy? Czyli nie
warto sobie dokupywaæ tunery HD i/lub wykupywaæ pakiety u tzw.
dostawców cyfrowych?

ja tego nie powiedzia³em.
uwa¿am wrêcz, ¿e mimo i¿ nie ma w naszej tv wielu pozycji godnych uwagi,
to jednak trzymanie dekodera sd to trochê archaiczne przy nowych tv.
ka¿dy dekoder hd daje lepszy obraz wszystkich kana³ó³, bo pod³aczasz
go przez hdmi lub component.

Innymi s³owy jak stwierdzam, ¿e mój telewizor HD sobie dobrze radzi z
przeskalowywaniem z satelitarnego tunera SD to sobie dac siana (na
jaki¶ najbli¿szy rok przynajmniej)?

jak sobie dobrze radzi to ok, ale jak masz mo¿liwo¶æ po¿yczyæ hd i sprawdziæ jaka jest ró¿nica to warto.

Data: 2010-12-18 12:23:13
Autor: axel
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?

U¿ytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:6f122a46-f8d2-4723-8968-62fcbf688d18v17g2000yqv.googlegroups.com...
> [...]

Innymi s³owy jak stwierdzam, ¿e mój telewizor HD sobie dobrze radzi z
przeskalowywaniem z satelitarnego tunera SD to sobie dac siana (na

Nie czytaj ju¿ wiêcej...bo bêdziesz mia³ coraz wiêkszy mêtlik w g³owie...nie zastanawiaj siê ju¿ d³u¿ej tylko pêd¼ do najbli¿szego dealera "n"-ki i ³ap tê aktualn± ofertê za 48 z³/m-c + dekoder HD bo w chwili obecnej jest to najlepsza oferta i jako¶æ odbieranych zwyk³ych kana³ów + 15 HD !
Ja te¿ to mam + nMultiroom i chodzi to super !

axel

Data: 2010-12-18 16:23:40
Autor: [MF] PL
2010-12-18 12:23, axel napisal (a):
[...]

To w "n" mo¿na mieæ abo wysoko¶ci 48/mc i multiroom? Ostatnio jak sprawdza³em to by³o od. 54/mc wzwy¿.

Data: 2010-12-18 18:14:04
Autor: Cavallino
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?
U¿ytkownik "[MF] PL" <star_bright@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ieik12$tio$1mx1.internetia.pl...

I to tylko przez pierwszy rok.
Plus kilkaset z³ za dekodery.

Data: 2010-12-18 18:12:25
Autor: Cavallino
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?
U¿ytkownik "axel" <axel2@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Nie czytaj ju¿ wiêcej...bo bêdziesz mia³ coraz wiêkszy mêtlik w g³owie...nie zastanawiaj siê ju¿ d³u¿ej tylko pêd¼ do najbli¿szego dealera "n"-ki

Ooo, widaæ marketing w n nie pró¿nuje

i ³ap tê aktualn± ofertê za 48 z³/m-c + dekoder HD bo w chwili obecnej jest to najlepsza oferta i jako¶æ odbieranych zwyk³ych kana³ów + 15 HD !

A w nich ¿adnej zawarto¶ci.
48 z³ wyrzucone w b³oto.

Data: 2010-12-18 20:28:26
Autor: axel
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?

U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d0cebe5$0$27046$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- reakcje/odpowiedzi wasze, jak zwykle.....G£UPIE i Z£O¦LIWE, niczego nie wnosz±ce, nikt niczego siê nie dowie z takiego be³kotu....ju¿ wiele razy pisa³em na ró¿ne grupy to samo, tj. czy 90% Polaków to PSYCHOLE ?!

......jak chcesz cokolwiek ogl±daæ za darmo, to wzorem z publicznych ubikacji wywieræ ma³± dziurkê w ¶ciance swojej ³azienki iiiii.....podgl±daj sw± mamê lub siostrê.....
.....bedzies mio³ darmo g³upi nerwuszku !

bez pozdrowieñ i odbioru

Data: 2010-12-18 20:36:16
Autor: ToMasz
Cavallino pisze:
[...]

no w³a¶nie chcia³em kopn±æ le¿±cego (tv-n) bo tam takeigo National
Geographic nie u¶wiadczysz..

ToMasz

Data: 2010-12-19 18:14:38
Autor: pawell32
W dniu 18.12.2010 18:12, Cavallino pisze:
[...]

wychamuj, bo siê nie zatrzymasz.
polska pi³ka jest suuuuuuuuuuuuuuuper

Data: 2010-12-19 17:14:33
Autor: Waldek Godel
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?
Dnia Sun, 19 Dec 2010 18:14:38 +0100, pawell32 napisa³(a):

W dniu 18.12.2010 18:12, Cavallino pisze:
wychamuj, bo siê nie zatrzymasz.

no co ty.. Koniolino juz bardzo dawno wyCHAMowa³.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to ¿e jak my im

Data: 2010-12-18 14:38:40
Autor: Robert_J
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?
Czyli mówicie, ¿e z tym HD to nadal tylko zawracanie g³owy?

HD jest "ponadstandardem" i raczej d³ugo nie bêdzie za free :-). Tak jest nie tylko w Polsce, wiêc nie marud¼. Widzê ¿e nale¿ysz do grona ludzi, którzy najchêtniej wszystko chcieliby za darmo...

Czyli nie
warto sobie dokupywaæ tunery HD i/lub wykupywaæ pakiety u tzw.
dostawców cyfrowych?

Sam oceñ czy warto czy nie warto. Równie dobrze mo¿esz rozwa¿yæ czy warto kupowaæ samochód, bo paliwo nie jest za darmo :-)

Data: 2010-12-18 00:35:53
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:iegqn5$2j1$3news.onet.pl...
[...]

Tak, a za kilka dni kevin.

 albo wÅ‚aÅ›nie
leci.

w Polsce nie ma takiego kanału ;-)

No właśnie.
I z tego powodu, jakikolwiek kanał filmowy w tv, nie jest wart żeby za niego płacić cokolwiek.

Data: 2010-12-18 00:46:03
Autor: pawell32
W dniu 18.12.2010 00:35, Cavallino pisze:
w Polsce nie ma takiego kanału ;-)

No właśnie.
I z tego powodu, jakikolwiek kanał filmowy w tv, nie jest wart żeby za
niego płacić cokolwiek.

no i dlatego płacimy za to co jest.

Data: 2010-12-18 00:43:54
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:iegsg5$9ln$2news.onet.pl...
[...]

Ja płacę głównie za sport w canal+ i telewizor, resztę dostałem gratis. ;-)

Data: 2010-12-19 17:04:30
Autor: Przesmiewca
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(a):

Ja p³acê g³ównie za sport w canal+ i telewizor, resztê dosta³em gratis. ;-)

nie sport, a show

Data: 2010-12-18 21:36:29
Autor: quasi
W dniu 2010-12-18 00:15, pawell32 pisze:
[...]

No jak to nie ma? Movies 24 - to kanał na którym lecą tylko filmy produkowane specjalnie dla telewizji, także przed emisją w tv nie były puszczane w kinach.

Data: 2010-12-18 14:35:16
Autor: Robert_J
Darmowe kanały HD? Satelitarne i w eterze?
Zapodaj jakieś 2 sensowne filmy, które tam sie znalazły w ostatnim miesiącu?
BTW: Sensowny to jest taki, który jeszcze nie był w kinach, albo właśnie leci.

Nieprawda. Sensowny to jest taki, który ktoś uważa za sensowny :-). A nie sensowny medług Cavallino ;-))). Ty dostajesz np. konwulsji na sam dźwięk nazwy Wojna i Pokój, a ja uważam ten kanał za ciekawy :-). Dla Ciebie jest bez sensu, dla mnie sensowny :-). Za to dla mnie bez sensu jest np. kanał sportowy, bo zwisa mi on jak kilo kitu na agrafce ;-)

Data: 2010-12-18 18:13:29
Autor: Cavallino
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ieidb4$h1q$1news.onet.pl...
[...]

NiewÄ…tpliwie.
Uprościłem mu wymieniankę, żeby niepotrzebnie się nie męczył, bo i tak jej bym nie uznał za sensowne pozycje.

Data: 2010-12-18 14:31:23
Autor: Robert_J
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?
Chcesz powiedziec, ze nie ma
innego sposobu tylko PLACIC za odbior TVP-HD?

Raczej nie masz :-)

To chyba NIEZGODNE Z USTAW¡ o tv publicznej?

A czyta³e¶ tê ustawê?

Tyle sie gada o transmisji NAZIEMNEJ TVP-HD, tylko niby JAK to
cholerstwo odbierac???

Zap³aciæ.

Jak to? Przeciez na ZDF niemal co wieczor jest puszczany jakis kasowy
film holi³udzki! Czy mo¿e mówimy o ró¿nych ZDF?

Zauwa¿ ¿e na ZDF gadaj± po faszystowsku ;-))). Jak kto¶ nie zna jêzyka to mo¿e sobie na obrazki popatrzeæ... Ale za to w HD ;-)

Data: 2010-12-18 20:46:09
Autor: ToMasz
Xian Mi Mao pisze:
[...]

rzuæ okiem na :
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/pakiet-mini-hd.cp
jest informacja o pakiecie MINI-HD co tam jest w pakiecie jeszcze
znajdziesz, koszt, d³ugo¶æ umowy - niewiem, zadzwoñ do polsatu moze... O
ile pamietam, jak by³ dostêpny to na 29miesiecy, chyba za 19(albo 9)z³
ale czê¶æ okresu by³a za 50%

ToMasz

Data: 2010-12-19 07:41:32
Autor: Xian Mi Mao
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?
On Dec 18, 8:46 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
rzuc okiem na :http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/pakiet-mini-hd.cp
jest informacja o pakiecie MINI-HD co tam jest w pakiecie jeszcze
znajdziesz, koszt, d ugo umowy - niewiem, zadzwo do polsatu moze... O
ile pamietam, jak by dost pny to na 29miesiecy, chyba za 19(albo 9)z
ale cz okresu by a za 50%

Przeczyalem ale ceny bynajmniej nie sa takie jak piszesz:
   http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/pakiet-familijny-hd..cp

Jednak ze wszystkich ofert to najprawdopodobniej najbardziej sie
oplaca Telewizja Na Karte:
   http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/
pakiet HD, o wiele wiecej atrakcyjnych kanalow (w tym HD) niz
polsatowy MiniHD, ale za 19 z³ miesiêcznie i bez ZADNYCH ZOBOWIAZAN!!!

W ogole jak widze to inni dostawcy niz TNK ze swoja oferta NIECH IDA
NA DRZEWO!!!
Ja naprawde nie rozumiem NA CO LICZA dostawcy tacy jak Cyfra+, Polsat
czy N???

Chyba tylko na to, ze wczesniej uwiazali ludzi umowa - do menedzerow:
jak dotychczasowym abonentom sie skoncza umowy to KOPNA WAS W
DUPALA!!!

Data: 2010-12-19 16:50:12
Autor: Waldemar Maria Pawlak
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?
U¿ytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:2c464db8-26f2-451c-9f8e-1214c1271bb6l32g2000yqc.googlegroups.com...

[...]

za 19 masz tylko TVN HD, za pozosta³e musisz dodtakowo zap³aciæ 19,90.
"Warunkiem korzystania z Pakietu Domowego HD Premium jest korzystanie z Pakietu Domowego HD"

Data: 2010-12-19 14:20:28
Autor: Xian Mi Mao
On Dec 19, 5:50 pm, "Waldemar Maria Pawlak" <w...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi....@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:2c464db8-26f2-451c-9f8e-1214c1271bb6l32g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]
> pakiet HD, o wiele wiecej atrakcyjnych kanalow (w tym HD) niz
> polsatowy MiniHD, ale za 19 z miesi cznie i bez ZADNYCH ZOBOWIAZAN!!!

za 19 masz tylko TVN HD, za pozosta e musisz dodtakowo zap aci 19,90.
"Warunkiem korzystania z Pakietu Domowego HD Premium jest korzystanie z
Pakietu Domowego HD"

Jestes pewien, ze te 2 rzeczy sa OSBONO?

A spojrz na ten formularz do zamawiania kiedy klikniesz przycisk pt:
"ZAMÓW TELEWIZJÊ NA KARTÊ HD"  z rubryki pt. "PAKIET DOMOWY HD
PREMIUM":
   http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/e-sklep.html

Z tego wynika, ze JEDNORAZOWO placisz 398zl za:
 - dekoder HD do odbioru telewizji cyfrowej satelitarnej i naziemnej
 - dostêp do PELNEJ oferty telewizji na kartê HD na 3 miesi±ce

Chodzi o to, ze IDENTYCZNA cena jest kiedy klikasz "ZAMÓW TELEWIZJÊ NA
KARTÊ HD"  ale z rubryki pt. "PAKIET DOMOWY HD" (nie PREMIUM). Totez
mozna by wywnioskowac, ze WSZYSTKO JEDNO.

Czyli jednak te 2 pakiety sa RAZEM (za 19zl)? Jesli nie to prosze
pokaz gdzie tak napisano?

Data: 2010-12-19 23:44:24
Autor: [MF] PL
2010-12-19 23:20, Xian Mi Mao napisal (a):
[...]

To pewnie jaki¶ b³±d na stronie. Jedyna mo¿liwa w tej chwili opcja kupienia TNK HD to zakup tunera b±d¼ modu³u z 3-mies. starterem zawieraj±cym pakiet domowy i premium.
O do³adowaniach poczytaj tutaj:
http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/doladowania.html
Masz czarno na bia³ym:
"Je¿eli chcesz dodatkowo ogl±daæ kana³y z Pakietu Domowego HD Premium, musisz posiadaæ na koncie TNK HD ¶rodki wystarczaj±ce na ogl±danie obu pakietów przez co najmniej 26 dni oraz musisz aktywowaæ Pakiet Domowy HD Premium wysy³aj±c z telefonu komórkowego SMS zawieraj±cy numer karty TNK HD i kod aktywacyjny A 101 na numer (+48) 725 72 72 72."

Data: 2010-12-20 07:30:57
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-19 23:20, Xian Mi Mao pisze:
[...]

tak

[...]

bo masz wliczone w cene

[...]

nie s±. po trzech miesi±cach musisz do³adowaæ jeden lub dwa pakiety

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-19 16:54:13
Autor: Cavallino
[...]

Na ludzi, którzy nie potrzebuj± posiadaæ jakiejkolwiek telewizji, niezale¿nie od tre¶ci, tylko po to aby nazywa³o siê, ¿e j± maj±, tylko zainteresowanych konkretn± tre¶ci±, która jest w³a¶nie u nich.

Data: 2010-12-19 18:44:42
Autor: pawell32
W dniu 19.12.2010 16:41, Xian Mi Mao pisze:

W ogole jak widze to inni dostawcy niz TNK ze swoja oferta NIECH IDA
NA DRZEWO!!!
Ja naprawde nie rozumiem NA CO LICZA dostawcy tacy jak Cyfra+, Polsat
czy N???

oni zwykle daj± to czego nie ma w tnk, ani na naziemnej.

Chyba tylko na to, ze wczesniej uwiazali ludzi umowa - do menedzerow:
jak dotychczasowym abonentom sie skoncza umowy to KOPNA WAS W
DUPALA!!!

przesadzasz.
podpisuj±c umowê masz szansê dostaæ dekoder np. za 1z³, a nie kilkadziesi±t czy kilkaset, poza tym czêsto za samo przed³u¿enie
umowy mo¿na te¿ wynegocjowaæ ni¿szy abo i dostaæ wiêcej kana³ów,
szczególnie takie na których Ci zale¿y.

Data: 2010-12-19 14:04:52
Autor: Xian Mi Mao
On Dec 19, 6:44 pm, pawell32 <paw...@net-sat.pl> wrote:
[...]

No dobrze, ja teraz mam Cyfre+, od 4 lat pakiet najnizszy, i to w
zasadzie mi wystarczalo.
No bo na przyklad w lecie skorzystalem z promocji i wzialem ichniejszy
Canal+ "probnie" na 2 miesiace i... sie ZALAMALEM - powtarzane w kolko
te same 4 filmy, w tym 2 durne odgrzane horrory, a reszta to "hity"
typu jakis norweski film "sensacyjny" ktory na szczescie nadawano o
polnocy wiec sluzyl mi za usypianke-kolysanke... S³owem zenada! A juz
lepiej cos obejrzec bylo na DVD z wypozyczalni co mam pod klatka w
bloku...

Oczywiscie chetnie bym wybral pelen pakiet Discovery + National
Geografic. A teraz najchetniej w HD. (Reszta oferty kanalow mi
niepotrzebna.)
Totez pytam Was - co moze mi Cyfra+ zaproponowac w sensie
przedluzenia?
Czy i za ile dostane dekoder HD wraz z ze wszystkimi kanalami
Discovery i NG?

A jak nie Cyfra+ to prosze powiedzcie, ktory inny dostawca moze mi
zaproponowac tego typu oferte?

Z gory dziekuje i pozdrawiam!

Data: 2010-12-19 23:09:24
Autor: Cavallino
Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?
U¿ytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Totez pytam Was - co moze mi Cyfra+ zaproponowac w sensie
przedluzenia?

Nic ponad to co widzia³e¶.

Czy i za ile dostane dekoder HD wraz z ze wszystkimi kanalami
Discovery i NG?

Dekoder HD za 1 z³, a wszystkie dokumenty tego typu, ³±cznie z tymi HD to pewnie jakie¶ 70-80 z³.
Minus promocja - 40-50% przez jaki¶ tam czas.

Data: 2010-12-20 07:27:54
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-19 23:04, Xian Mi Mao pisze:
[...]

n - poza NG (którego nie maj± w ofercie) 54 z³.
dekoder pvr

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-20 08:14:07
Autor: ToMasz
Xian Mi Mao pisze:

Totez pytam Was - co moze mi Cyfra+ zaproponowac w sensie
przedluzenia?
Czy i za ile dostane dekoder HD wraz z ze wszystkimi kanalami
Discovery i NG?
NG to TYLKO w C+. nikt inny go niema. JAk mieszkasz w bloku to naperwno
masz dostêp do kablówki. W tej chwili w C+ pakiet z NG wyjdzie Cie
jakie¶ 33z³/mc, a to samo ale w hd troche dro¿ej.  Popatrz sam na
pakiety i PROMOCJE

A jak nie Cyfra+ to prosze powiedzcie, ktory inny dostawca moze mi
zaproponowac tego typu oferte?
cyfry- ¿aden. HD - polsat. zadzwoñ - zobaczysz. na dzien dzisiejszy, w
cenniku maj± pakiet mini -za 9.99 a w ofercie miniHD. czemu oferta nie
pokrywa sie z cennikiem - chyba za szybko musieli modyfikowaæ przed ¶wietami

ToMasz

Data: 2010-12-20 17:17:25
Autor: boxfish
W dniu 2010-12-19 16:41, Xian Mi Mao pisze:

W ogole jak widze to inni dostawcy niz TNK ze swoja oferta NIECH IDA
NA DRZEWO!!!
Ja naprawde nie rozumiem NA CO LICZA dostawcy tacy jak Cyfra+, Polsat
czy N???

Licz± na klientów zainteresowanych zawarto¶ci± a nie nazw± hd, np na mnie bo ja sobie lubiê usi±¶æ wygodnie w fotelu i obejrzeæ mecz real barca w hd albo jeden z meczów ligi angielskiej w HD albo jaki¶ film na c_ film hd.

Skoro tobie wystarczy ¶wiadomo¶æ posiadania kilkunastu kana³ów hd i zakup tunerka to znaczy ¿e telewizja na karte jest adresowna w³asnie do Ciebie

Darmowe kana³y HD? Satelitarne i w eterze?