Darmowe konto plus

Data: 2017-03-21 09:51:57
Autor: blueberry37
Darmowe konto plus
Witajcie. Skromne pytanie. Czy jest jeszcze darmowe konto z darmową kartą bez warunków (widzę, że w Mille jest warunek wpływu 1000 PLN, a w mbanku zdaje się też), które:
1/ miałoby opcję darmowej drugiej karty
bądź
b/ opcje darmowego konta dla osoby w wieku dokładnie 18 lat?

Potrzebuję do szybkich przelewów dla małolaty z pomysłami na wydawanie kasy potrzebnej na cito, eksplodującymi zwykle późnym wieczorem :)

Opłata za wyjmowanie poniżej 50 PLN z bankomatu w mbanku też nam się nie bardzo podoba ;)

Pozdrawiam - Aicha

Data: 2017-03-21 11:26:20
Autor: bi123
Darmowe konto plus
W zakresie kont bezwarunkowo darmowych pozostało już niewiele ofert:
http://bankobranie.blogspot.com/p/strefa-zero-zlotych.html

Data: 2017-03-21 20:32:38
Autor: Piotr Gałka
Darmowe konto plus
[...]

Sprawdź dokładnie mBank.
Jakieś konto jak właściciel do 21 lat chyba jest darmowe lub prawie darmowe. Nie wykluczam, że małe wypłaty z bankomatów też nie zostały obciążone tam prowizjami, ale nie jestem tego pewien - raczyłeś mi przypomnieć, że miałem to sprawdzić.
P.G.

Darmowe konto plus