Darmowe konto z debetem

Data: 2009-07-19 14:48:18
Autor: Yanek
Darmowe konto z debetem
Czy na rynku funkcjonuje jakieś darmowe konto (darmowe prowadzenie i karta debetowa), w którym dodatkowo łatwo można uzyskać debet/limit kredytowy?

nie masz pieniędzy
to po co Ci konto????

Data: 2009-07-21 14:28:52
Autor: corner
Darmowe konto z debetem

Użytkownik "Yanek" <pty@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3v4mo$k38$1news.wp.pl...
[...]

Konto służy mi do rozliczeń. A limit kredytowy pozwala zachować płynność.

Stawianie takiej ilości pytajników jest bezsensowne.

Nie wiem czy skorzystam z tego BZ WBK. Nie lubię dyskryminacji wiekowej ;-).

Darmowe konto z debetem