Darmowe minuty nie do Play - czemu ???

1 Data: Czerwiec 15 2010 18:48:07
Autor: Piotrek
Darmowe minuty nie do Play - czemu ???
Witam, chciałem przedłuzyć dzisiaj umowę mojej żonie w Erze. Sam mam tel. w Play od 3 mies. Dowiedziałem się że ŻADNA oferta nie obejmuje darmowych minut do Play. W związku z tym przenoszę żony telefon do Play, nie mam wyjścia.

Zastanawiam się jaki dywersant wymyslił coś tak głupiego w Erze? A może ta gorączka objęła też inne sieci? Nie miałem czasu sprawdzić.

2 Data: Czerwiec 15 2010 18:57:35
Autor: Piotr M
Re: Darmowe minuty nie do Play - czemu ???
W dniu 15 czerwca 2010 18:48, Piotrek pisze:
[...]

Pisząc darmowe minuty, masz na myśli zawarte w abonamencie minuty do wszystkich?
Ja myślę, że nie uwzględnili Play bo tak jak piszesz, może dywersja :) albo może dlatego że do Play jest drożej.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

3 Data: Czerwiec 15 2010 19:41:30
Autor: tl

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości

albo może dlatego że do Play jest drożej.

Do play jest drożej bo tak ustaliła sobie era. Jakoś musi reperować
swoje wyniki po obniżkach stawek do innych opów. Marketing działa.

4 Data: Czerwiec 15 2010 19:59:34
Autor: Baluu
Re: Darmowe minuty nie do Play - czemu ???
Ponieważ MTR do Playa jest 40 gr a do Plusa, Orange 20 gr.

Gdyby minuty w obecnej taryfie byly tez do Playa to Era dopłacała by.

W abo 49 zł masz 180 min do Ery,Plusa,Orange. Czyli za minute 27 groszy - To się opłaca Erze do za odebrane połaczenie Plusowi i Orange Era placi 20 gr i jeszcze na tym zarabia. :)

A jak sie dzwoni do Playa to Play sobie życzy 40 gr czyli... NA KAŻDEJ MINUCIE ERA BY TRACILA 13 GROSZY.

Pozdr.

5 Data: Czerwiec 15 2010 20:20:42
Autor: Piotrek
Re: Darmowe minuty nie do Play - czemu ???
A jak sie dzwoni do Playa to Play sobie życzy 40 gr czyli... NA KAŻDEJ MINUCIE ERA BY TRACILA 13 GROSZY.

Jakoś mi się nie chce wierzyć. Inne sieci chyba mają PLAYa w ofercie darmowych minut w abonamencie tylko ERA nie ma.

6 Data: Czerwiec 15 2010 20:28:56
Autor: ToMasz
Piotrek pisze:
[...]

Tak, prawie. Play ma dużo "darmowych" minut do Palya

ToMasz

PS błagam, nie piszcie darmowych tylko wliczonych w abonament....

7 Data: Czerwiec 15 2010 21:18:22
Autor: J.F.
On Tue, 15 Jun 2010 20:20:42 +0200,  Piotrek wrote:
A jak sie dzwoni do Playa to Play sobie życzy 40 gr czyli... NA KAŻDEJ
MINUCIE ERA BY TRACILA 13 GROSZY.

Jakoś mi się nie chce wierzyć.

Tu nie ma co wierzyc, takie fakty.

Inne sieci chyba mają PLAYa w ofercie
darmowych minut w abonamencie tylko ERA nie ma.

U innych tez sa rozne ograniczenia.

J.

8 Data: Czerwiec 15 2010 20:21:46
Autor: Liwiusz
Baluu pisze:
[...]

   Ale co to klienta obchodzi? mbank mobile daje 19gr/min również do playa i jeszcze żyje. Kiepskie taryfy to bardzo dobry powód, aby zmienić operatora.

--
Liwiusz

9 Data: Czerwiec 17 2010 15:24:21
Autor: Tomaszek
Re: Darmowe minuty nie do Play - czemu ???
W dniu 2010-06-15 20:21, Liwiusz pisze:

Ale co to klienta obchodzi? mbank mobile daje 19gr/min rĂłwnieĹź do playa
i jeszcze żyje. Kiepskie taryfy to bardzo dobry powód, aby zmienić
operatora.

Zarabiają na czym innym - do tego akurat dokładają.
--
| TOMASZEK nie lubi:
| lewej strony mocy^

10 Data: Czerwiec 15 2010 21:35:27
Autor: qwerty
Użytkownik "Baluu" <baluu@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hv8f29$qvf$1@news.onet.pl...
[...]

No i? Co powiesz, że u mnie domownicy mają minutę za 10 gr. a sms za 9gr do wszystkich (do playa też). Jako jedyny zostałem w playu (czekam aż fundusze na karcie się skończą). Jakoś operator dopłaca i nie narzeka.

11 Data: Czerwiec 15 2010 22:02:01
Autor: ToMasz
Re: Darmowe minuty nie do Play - czemu ???
qwerty pisze:
(...)
No i? Co powiesz, że u mnie domownicy mają minutę za 10 gr. a sms za 9gr
do wszystkich (do playa też).

Chwalipięta.

ToMasz

12 Data: Czerwiec 16 2010 08:25:00
Autor: qwerty
Re: Darmowe minuty nie do Play - czemu ???
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hv8m7p$1i2$1@inews.gazeta.pl...
qwerty pisze:
(...)
No i? Co powiesz, że u mnie domownicy mają minutę za 10 gr. a sms za 9gr
do wszystkich (do playa też).

Chwalipięta.

Nie zgodzę się z tobą. Tłumaczyłeś, że nie ma możliwości dopłacania przez operatora do biznesu - widać jednak może i na dodatek chce.

13 Data: Czerwiec 16 2010 10:33:04
Autor: J.F.
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hv9qn6$g72$1news.task.gda.pl...
[...]

No coz, bylo widac i dawniej - MTR do wszystkich ~60gr, dobre cenniki schodzily ponizej 60gr.
Ty dzwonisz, do ciebie dzwonia - moze sie wyrowna.

Ale przy Play asymetria wieksza to i checi mniejsze.

No nic, co roku MTR do Play tanszy.

J.

14 Data: Czerwiec 16 2010 12:50:50
Autor: Piotr M
W dniu 16 czerwca 2010 08:25, qwerty pisze:
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
qwerty pisze:
(...)
[...]

To ja się z Tobą niezgodę. To ewidentny przykład na niesprawiedliwość. BN Tobie daje "więcej" bo innym zabiera, też "więcej" :P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

15 Data: Czerwiec 16 2010 09:01:18
Autor: looker
Re: Darmowe minuty nie do Play - czemu ???
A jak sie dzwoni do Playa to Play sobie życzy 40 gr czyli... NA KAŻDEJ
MINUCIE ERA BY TRACILA 13 GROSZY.

Chyba podajesz ceny netto

16 Data: Czerwiec 16 2010 09:02:38
Autor: looker
Re: Darmowe minuty nie do Play - czemu ???
A jak sie dzwoni do Playa to Play sobie życzy 40 gr czyli... NA KAŻDEJ
MINUCIE ERA BY TRACILA 13 GROSZY.

Tak wprost nie mozna tego wyliczyc, bo dostaja tez kase z ruchu
przychodzacego.

17 Data: Czerwiec 16 2010 09:00:34
Autor: looker
Re: Darmowe minuty nie do Play - czemu ???
Do play jest drożej bo tak ustaliła sobie era. Jakoś musi reperować
swoje wyniki po obniżkach stawek do innych opów. Marketing działa.

Jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj, poczytaj o MTR do Play i innych.

18 Data: Czerwiec 16 2010 18:34:08
Autor: tl

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości
Do play jest drożej bo tak ustaliła sobie era. Jakoś musi reperować
swoje wyniki po obniżkach stawek do innych opów. Marketing działa.

Jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj, poczytaj o MTR do Play i innych.

Tak sądzisz ? To napisz tak swoimi słowami, znawco tematu, co to jest MTR.
Potrafisz ?

19 Data: Czerwiec 15 2010 20:33:40
Re: Darmowe minuty nie do Play - czemu ???
Piotrek wystukał, co następuje:

Zastanawiam się jaki dywersant wymyslił coś tak głupiego w Erze? A może
ta gorączka objęła też inne sieci? Nie miałem czasu sprawdzić.

Orange ostatnio w zwierzęcych taryfach dał minuty do wszystkich bez
gwiazdek... tylko ERA działa w drugą stronę...

20 Data: Czerwiec 15 2010 22:42:58
Autor: Piotr M
W dniu 15 czerwca 2010 22:33, W pisze:
[...]

Bo może Orange czuje się już jak u siebie, bo czytałem plotki, że jest jednym z możliwych kupców Playa ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

21 Data: Czerwiec 16 2010 10:27:06
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "W" <acocieto@obchodzi.pl> napisał w wiadomości
[...]

bez gwiazdek bo w cenniku byla informacja ze minuta do play kosztuje wicej i
wiecej schodzi wtedy z abonamentu, podobnie przy dzwonieniu do polsatu i
gdzies tam jeszcze

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

22 Data: Czerwiec 16 2010 10:34:16
Autor: SDD
Re: Darmowe minuty nie do Play - czemu ???

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl>
napisał w wiadomości news:hva1t0$9pf$1inews.gazeta.pl...

bez gwiazdek bo w cenniku byla informacja ze minuta do play kosztuje wicej
i wiecej schodzi wtedy z abonamentu, podobnie przy dzwonieniu do polsatu i
gdzies tam jeszcze

Co Ty wygadujesz?
W tych taryfach nie ma pakietow kwotowych, sa minuty. Jesli jest np. 60
minut, to jest to 60 minut. Czy bedziesz rozmawia, z Era, Plusem czy Playem
zawsze za minute rozmowy bedzie schodzic minuta z tej puli.

Pozdrawiam
SDD

23 Data: Czerwiec 16 2010 10:28:53
Autor: J.F.
Re: Darmowe minuty nie do Play - czemu ???
Użytkownik "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> napisał
Witam, chciałem przedłuzyć dzisiaj umowę mojej żonie w Erze. Sam mam tel. w Play od 3 mies.

A tak w ogole - nie lepiej bylo zaczac od Play ? Wydaje sie ze we wspolnej sieci razniej.

[...]

A tam od razu dywersant - idzcie sobie do Play i przynoscie zysk zamiast straty :-)

J.

24 Data: Czerwiec 16 2010 14:27:40
Autor: mz
Dlaczego by warto zostać w Erze
Era max obniży ci abonament o 15 zł z tego co wybierzesz. Ja przechodze do
Play jak nic sie nie zmieni do jesieni.
Era ma droższe telefony ( lub w takiej samej cenie) z tych które mnie
intetresuja. Daje więcej minut w podobnej cenie abo. I ma połączenia do
wszystkich a nie z wyłączeniem.
Dlatego ja przechodze chyba, że ktos poda tu sensowny powód zostania w Erze.
BOI wszędzie zazwyczaj są takie same i tak samo olewają ludzi.

25 Data: Czerwiec 16 2010 14:31:31
Autor: Liwiusz
Re: Dlaczego by warto zostać w Erze
mz pisze:

Dlatego ja przechodze chyba, że ktos poda tu sensowny powód zostania w Erze. BOI wszędzie zazwyczaj są takie same i tak samo olewają ludzi.

   Nikt nie będzie do Ciebie dzwonił, bo każdy się boi Playa ;)

--
Liwiusz

26 Data: Czerwiec 16 2010 14:43:26
Autor: mz

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
mz pisze:

Dlatego ja przechodze chyba, że ktos poda tu sensowny powód zostania w
Erze. BOI wszędzie zazwyczaj są takie same i tak samo olewają ludzi.

  Nikt nie będzie do Ciebie dzwonił, bo każdy się boi Playa ;)

Odpada. Częsc osób w Play ze znajomych już jest. Pozostali w Orange (minuty
do wszystkich) i Erze (stare abo, które mają jeszcze minuty do wszystkich) a
pozostali mi nie znani - ich problem, że podpisali takie umowy. Telefon ma
być tani dla mnie.

27 Data: Czerwiec 16 2010 15:52:20
Autor: >>Galeo
Liwiusz pisze:

  Nikt nie będzie do Ciebie dzwonił, bo każdy się boi Playa ;)

to przeniesie numer i beda dzwonic nawet o tym niewiedzac

28 Data: Czerwiec 16 2010 16:05:30
Autor: Liwiusz
Liwiusz pisze:

  Nikt nie będzie do Ciebie dzwonił, bo każdy się boi Playa ;)

to przeniesie numer i beda dzwonic nawet o tym niewiedzac

   To już podwójnie złośliwe ;)

--
Liwiusz

29 Data: Czerwiec 17 2010 08:32:51
Autor: niusy.pl
[...]

Kto analizuje na numer jakiego operatora dzwoni ???

30 Data: Czerwiec 26 2010 15:26:09
Re: Dlaczego by warto zostać w Erze

Na przyklad ja.

TA

31 Data: Czerwiec 26 2010 15:36:02
Autor: Liwiusz
[...]

   Nie znalazłem do tej pory serwisu, który udzielałby poprawnych odpowiedzi.

--
Liwiusz

32 Data: Czerwiec 26 2010 21:04:04
Autor: looker
Re: Dlaczego by warto zostać w Erze
Kto analizuje na numer jakiego operatora dzwoni ???

Ja, od kiedy zeszlo mi paredziesiat zlotych z rachunku bo gosc sie przeniosl
do Play.

33 Data: Czerwiec 26 2010 21:05:43
Autor: Liwiusz
looker pisze:
Kto analizuje na numer jakiego operatora dzwoni ???

Ja, od kiedy zeszlo mi paredziesiat zlotych z rachunku bo gosc sie przeniosl do Play.

    To po co siedzisz w taryfie, która Ci nie odpowiada?

--
Liwiusz

34 Data: Czerwiec 26 2010 21:06:29
Autor: Motylek
Użytkownik Liwiusz napisał:
looker pisze:
Kto analizuje na numer jakiego operatora dzwoni ???
Ja, od kiedy zeszlo mi paredziesiat zlotych z rachunku bo gosc sie przeniosl do Play.

    To po co siedzisz w taryfie, ktĂłra Ci nie odpowiada?

rozwin

35 Data: Czerwiec 26 2010 21:31:03
Autor: Liwiusz
looker pisze:
[...]

   Dlaczego siedzisz w taryfie, w ktĂłrej boisz się dzwonić, bo w niektĂłrych kierunkach masz droĹźej, zamiast wybrać tę, gdzie wszędzie cena jest akceptowalna (a są takie i nie tylko w play).

   Zastanawiam się rĂłwnieĹź gdzie moĹźna wiarygodnie sprawdzić sieć, do ktĂłrej naleĹźy numer. Na przykład www.sprawdznumer.pl jak i orange'owe *555 wmawiają mi, Ĺźe numer mbank mobile jest w sieci Plus.

--
Liwiusz

36 Data: Czerwiec 26 2010 23:43:07
Autor: looker
Re: Dlaczego by warto zostać w Erze
  Dlaczego siedzisz w taryfie, w której boisz się dzwonić, bo w niektórych
kierunkach masz drożej, zamiast wybrać tę, gdzie wszędzie

Bo mam za to duzo minut do innych, siec rodzinna, 1,5gb nainternet itp
A do goscia z Play po prsotu staram sie nie dzwonic.

To poslowie i urzedy zafundowaly nam ten bajzel faworzyujac play a nie
operatorzy.
Inna sprawa , ze nie kupie nic w czym maczaly palce ludziki z Germanosa i
tak tez wam radze.

37 Data: Czerwiec 26 2010 23:47:31
Autor: Liwiusz
looker pisze:
[...]

   Z jednej strony masz rację. Z drugiej nie - MTR do Playa maleje, a stawki w niektórych taryfach rosną... Ponadto są taryfy (nawet na kartę), gdzie do wszystkich jest za 19gr. Zatem jak ktoś (operator, klient) chce, to może być tanio.

--
Liwiusz

38 Data: Czerwiec 26 2010 23:52:50
Autor: looker
Re: Dlaczego by warto zostać w Erze
kartę), gdzie do wszystkich jest za 19gr. Zatem jak ktoś (operator,
klient) chce, to może być tanio.

Ale dalczego panstwo zmusza jednego zeby chcial , a drugiemu przeklada z
kieszeni tego peierwszego kase do kieszeni.

39 Data: Czerwiec 26 2010 23:57:54
Autor: Motylek
Re: Dlaczego by warto zosta������� �
Użytkownik looker napisał:
kartĂŞ), gdzie do wszystkich jest za 19gr. Zatem jak ktoÂś (operator, klient) chce, to moÂże byĂŚ tanio.

Ale dalczego panstwo zmusza jednego zeby chcial , a drugiemu przeklada z kieszeni tego peierwszego kase do kieszeni.
Bo my mamy takie opiekuncze panstwo, co zawsze wie lepiej, co komu potrzeba.... :/

40 Data: Czerwiec 26 2010 23:01:56
Autor: niusy.pl
Re: Dlaczego by warto zostać w Erze

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl>

Kto analizuje na numer jakiego operatora dzwoni ???

Ja, od kiedy zeszlo mi paredziesiat zlotych z rachunku bo gosc sie przeniosl do Play.

I co, przezd zadzwonieniem sprawdzasz każdy numer ?

41 Data: Czerwiec 18 2010 09:51:11
Autor: Chris
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:31:31 +0200, Liwiusz napisał(a):

   Nikt nie będzie do Ciebie dzwonił, bo każdy się boi Playa ;)

Jak będzie miał interes, to zadzwoni ;)
Różnica będzie tylko taka, że dzwoniąc będzie się streszczał i od razu
przejdzie do rzeczy, nie owijając długo w bawełnę.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

42 Data: Czerwiec 18 2010 10:35:42
Autor: Tomek
Re: Dlaczego by warto zostać w Erze
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:31:31 +0200, Liwiusz napisał(a):

   Nikt nie będzie do Ciebie dzwonił, bo każdy się boi Playa ;)

W moim telefonie w książce telefonicznej w grupie "Play" lista znajomych wciąż się powieksza, więc bojących się Playa jest coraz mniej. I nie ma się co dziwić. Przedłużałem w tym miesiącu 2 abonamenty w ofercie bez telefonu, na firmę dla dziecka i pracownika. Opcja rePlay, bonus dodatkowe 20 minut poza Play, czyli razem 90 minut, a w sieci i stacjonarki bez limitu. Za 15 pln miesięcznie. To sprawia, że ludzie przestają się bać Playa i przechodzą do niego.

43 Data: Czerwiec 18 2010 12:30:09
Autor: Animka
W dniu 2010-06-18 10:35, Tomek pisze:

Za 15 pln miesięcznie. To
sprawia, że ludzie przestają się bać Playa i przechodzą do niego.

Już wkrótce Play'a chyba nie będzie. Zaczną znikać po kolei wszystkie sieci, bo Orange z tepsą wchłoną wszystkie.

--
animka

44 Data: Czerwiec 18 2010 13:32:35
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:30:09 +0200, Animka napisał(a):

[...]

Animka, mylisz Orange z Kononowiczem.

45 Data: Czerwiec 18 2010 17:36:50
Autor: Tomek

Użytkownik "Animka" napisała:

Już wkrótce Play'a chyba nie będzie. Zaczną znikać po kolei wszystkie sieci, bo Orange z tepsą wchłoną wszystkie.

Jakieś wsparcie, czy tradycyjnie z nudów ciąg słów: wkrótce, chyba itp?

46 Data: Czerwiec 18 2010 20:12:26
Autor: jooseff

Nie ma wsparcia - grupowa maskotka , Animka, usiadła przed klawiaturą i  sobie napisała to co jej się podoba :)

--
Joossef

47 Data: Czerwiec 18 2010 22:23:17
Autor: niusy.pl
Re: Dlaczego by warto zostać w Erze

Użytkownik "jooseff" <jooseff@wywalgazeta.pl>

Jakieś wsparcie, czy tradycyjnie z nudów ciąg słów: wkrótce, chyba itp?

Nie ma wsparcia - grupowa maskotka , Animka, usiadła przed klawiaturą i sobie napisała to co jej się podoba :)

Maskotka, maskotką, ale przecież wszyscy tak robią

48 Data: Czerwiec 18 2010 23:54:55
Autor: Animka
W dniu 2010-06-18 22:23, niusy.pl pisze:

[...]

Tak, tu same maskotki piszą.
Wczoraj czytałam, że Play'a ma przejąć Orange, a Orange to także i tepsa.

--
animka

49 Data: Czerwiec 19 2010 00:23:30
Autor: Animka
W dniu 2010-06-18 23:54, Animka pisze:
[...]

Dziwnie to wyszło, sorry. Orange ma kupić/przejąć Play'a.

--
animka

50 Data: Czerwiec 19 2010 01:08:30
Autor: Andrzej Libiszewski

UĹźytkownik "jooseff"<jooseff@wywalgazeta.pl>

[...]

A w Klewkach to talibowie...

"A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
Alvy Singer

51 Data: Czerwiec 19 2010 02:11:06
Autor: Piotr M
W dniu 19 czerwca 2010 01:08, Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

Jesteś całkowicie pewien, że Play powstał z idei, a nie po to aby go sprzedać?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

52 Data: Czerwiec 19 2010 10:28:30
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Sat, 19 Jun 2010 02:11:06 +0200, Piotr M napisał(a):

[...]

Pewny to jestem, że Animka jak zwykle coś pokręciła. Może na przykład
współpracę z Orange przy LTE pomyliła z przejęciem przez Orange? To zdolna
kobieta jest.

"Nie zawsze wola ministrĂłw wyznacza bieg historii i niekoniecznie
pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

53 Data: Czerwiec 19 2010 14:44:29
Autor: Chris
Re: Dlaczego by warto zostać w Erze
Dnia Sat, 19 Jun 2010 01:08:30 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

A w Klewkach to talibowie...

Z talibów w Klewkach sobie nie żartuj!
Popatrz na mapę i sprawdź, gdzie leżą Klewki, a gdzie lotnisko w
Szymanach ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

54 Data: Czerwiec 16 2010 16:10:23
Autor: J.F.
Re: Dlaczego by warto zostać w Erze
Użytkownik "mz" <22051976.wytnij@wp.pl> napisał w
[...]

No coz, ostatnio robilem rozeznanie na potrzeby wlasne .. i wyszlo mi ze telefonu to mi sie u zadnego operatora nie oplaca szukac.
Wiec zostalem w Erze, w sumie bardziej z przyzwyczajenia ..

J.

55 Data: Czerwiec 16 2010 18:39:53
Autor: tl

No coz, ostatnio robilem rozeznanie na potrzeby wlasne .. i wyszlo mi ze
telefonu to mi sie u zadnego operatora nie oplaca szukac.
Wiec zostalem w Erze, w sumie bardziej z przyzwyczajenia ..

A ilu emerytów zostało w PKO BP ... Też ten sam powód. Łoją ich za obsługę
nierzadko po 10 i więcej pln , a ludki żałuja złotówki w kiosku na gazetę i
czapkują bankierom do trotuaru.

56 Data: Czerwiec 16 2010 19:20:26
Autor: J.F.
Re: Dlaczego by warto zostać w Erze
Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał
[...]

Akurat w moim przypadku roznice sa znikome..

A wniosek jest dosc naturalny - czas dotowania telefonow sie skonczyl..

J.

57 Data: Czerwiec 16 2010 21:12:51
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-06-16 18:39, tl pisze:
Użytkownik "J.F."<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  napisał w wiadomości

[...]

To pewnie ja takim erzanym emerytem też jestem :-) Ale jeżeli zaproponujesz mi coś lepszego, niż stawka na poziomie 10-11 gr/min (średnio, miesięcznie przy 250-300 minutach połączeń do wszystkich sieci, w tym Play) i 8 gr za SMSa, jestem chętny do dyskusji :-)

58 Data: Czerwiec 17 2010 07:10:40
Autor: mz
Re: Dlaczego by warto zostać w Erze

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał
w wiadomości news:hvb7nl$is7$1news.onet.pl...
[...]

Twierdzisz, że masz nowy abo w Erze do wszystkich ?

59 Data: Czerwiec 17 2010 11:01:46
Autor: SDD

Użytkownik "mz" <22051976.wytnij@wp.pl> napisał w wiadomości

Twierdzisz, że masz nowy abo w Erze do wszystkich ?

Moze ma stary abo Ery do wszystkich.
Ja mam np. abo w Erze, w ktorym za 24,40 mam numer stacjonarny, poczte z
powiadamianiem SMSowym od 90 do 120 a czasem do 130 (90 + tyle ile uda sie
wyrwac z Ery Premii) minut w abonamencie do wykorzystanai do wszystkich i
jeszcze zostaje ok 15 zl. pakietu kwotowego do wykorzystania na rozmaite
pierdoly.
Umowa czywiscie na czas nieokreslony.

Pozdrawiam
SDD

60 Data: Czerwiec 17 2010 15:06:24
Autor: tl
[...]

http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/promocje/oferta-bezterminalowa/index.html
Zapewne znasz te oferty ? Przy pewnym rozkładzie połączeń między play i
resztą cena minuty nie przkroczy 9 gr. Przy kupowaniu pakietu do play. Za
19,50 mam 220 min. w umowie rocznej.

61 Data: Czerwiec 17 2010 22:22:32
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-06-17 15:06, tl pisze:
[...]

Nie bawi mnie liczenie pakietów miesięcznych: wystarczy, nie wystarczy? tak samo, jak nie bawi mnie "pewien rozkład" między plejem a resztą świata.
A poza tym policz, ile przy tym abo zapłacisz za 300 minut...Wydaje mi się, że ponad dwa razy więcej, ale mogę się mylić :-)

Darmowe minuty nie do Play - czemu ???