Darmowe minuty nie do Play - czemu ???

Data: 2010-06-16 10:28:53
Autor: J.F.
Darmowe minuty nie do Play - czemu ???
Użytkownik "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> napisał
Witam, chciałem przedłuzyć dzisiaj umowę mojej żonie w Erze. Sam mam tel. w Play od 3 mies.

A tak w ogole - nie lepiej bylo zaczac od Play ? Wydaje sie ze we wspolnej sieci razniej.

Dowiedziałem się że ŻADNA oferta nie obejmuje darmowych minut do Play. W związku z tym przenoszę żony telefon do Play, nie mam wyjścia.
Zastanawiam się jaki dywersant wymyslił coś tak głupiego w Erze? A może ta gorączka objęła też inne sieci? Nie miałem czasu sprawdzić.

A tam od razu dywersant - idzcie sobie do Play i przynoscie zysk zamiast straty :-)

J.

Darmowe minuty nie do Play - czemu ???