Darmowe numery 800-xxx-xxx w Plusie już nie istnieją?

Data: 2009-06-27 21:51:02
Autor: X
Darmowe numery 800-xxx-xxx w Plusie już nie istnieją?
Chciałem zadzwonić po taksówkę w Łodzi na bazpłatny numer z komórki Plusa: 800-xxx-xxx który był kiedyś dostępny darmowo z Simplusa (sprawdzałem jeszcze w listopadzie ub. roku). Niestety :usługa czasowo niedostępna , i tak juz od jakiegoś czasu.... Czy Plus już zablokował wszelkie bezpłatne numery 800xxxxxx ?

Data: 2009-06-28 11:09:48
Autor: Pete
W dniu 27.06.09 21:51, X pisze:
[...]

To raczej w drugą stronę - firma zerwała umowę z Plusem na obsługę tego numeru.

--
Pete

Data: 2009-06-28 20:18:10
Autor: Slavekk
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości news:h27c0c$5fq$2news.dialog.net.pl...
W dniu 27.06.09 21:51, X pisze:
Chciałem zadzwonić po taksówkę w Łodzi na bazpłatny numer z komórki
Plusa: 800-xxx-xxx który był kiedyś dostępny darmowo z Simplusa

800 400 400 ??

[...]

Już tak kiedyś było (że 800400400 nie działało z Plusa) i wróciło (znaczy - ponownie działało)
Może kolejna przerwa?

Sławek

Data: 2009-06-28 22:20:18
Autor: X

W dniu 27.06.09 21:51, X pisze:

[...]

Tak, 800-400-400, kiedyś działał również 800-500-919. No kurde żeby za darmo taksówki nie można było zamówić? !!!  W listopadzie działały a teraz nie. Jeszcze pamiętam że kwestia "0" przed numerem była ciekawa bo albo z zerem albo bez zera dało się połączyć. A teraz "usługa czasowo niedostępna"

Data: 2009-06-28 23:13:12
Autor: Piotr M
X pisze:

Tak, 800-400-400, kiedyś działał również 800-500-919. No kurde żeby za darmo taksówki nie można było zamówić? !!!

Może być np tak, że korporacji taksówkarskiej nie opłaca się już sponsorować połączeń..

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-29 14:29:42
Autor:
X <marlod31@gazeta.pl> napisał(a):

> Może kolejna przerwa?

Sprawdzałem dzisiaj z Simplusa: działają już połączenia na 800-500919, 800-
404-400 oraz 800-222-222. No!

Data: 2009-06-29 14:35:52
Autor: u

Użytkownik "X" <marlod31@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h25t72$ghe$1inews.gazeta.pl...
Chciałem zadzwonić po taksówkę w Łodzi na bazpłatny numer z komórki

Co za centuś:-(
Stać go na taryfę, a na telefonie oszczędza.
Ile sekund gadasz,  by zamówić taryfę ?
Ile kosztuje sekunda gadki na zwykłe numery stacjonarne ?

Data: 2009-07-02 22:12:24
Autor: ztomasz
u pisze:

[...]

A moze ta firma nie ma innych numerow?? Czasami tak juz jest reklamuje sie 0800 a gdzies malymi literkami stacjonarny lub komorkowy

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Darmowe numery 800-xxx-xxx w Plusie już nie istnieją?