Darmowe przelewy z KK: status na dzi?

Data: 2011-02-09 00:49:16
Autor: XYZ
Darmowe przelewy z KK: status na dzi?
Karty kredytowe z bezpłatnymi przelewami w GP już chyba wyginęły.
Jakie są wyjątki od tej reguły? Wiem o Citi i bezprowizyjnej opłacie rachunków. Czy coś się jeszcze ostało? A może gdzieś można bezpłatnie spłacić jedną kartę inną?

Data: 2011-02-09 01:03:02
Autor: Krzysztof

"XYZ" <junk@mail.bin> wrote in message news:iiskq9$1hf$1news.onet.pl...
[...]

Chyba Lukas mial i moze ma przy jednej karcie Gold, ale tez tylko do oplacania zdef. rachunkow.
Generalnie poczatek kryzysu w 2008 wygaszal takie oferty, sam pamietam jak zarobilem na karcie BZWBK ok. 700zl w latach 2007-2008.

Data: 2011-02-09 01:03:59
Autor: Aicha
W dniu 2011-02-09 00:49, XYZ pisze:

Karty kredytowe z bezpłatnymi przelewami w GP już chyba wyginęły.
Jakie są wyjątki od tej reguły? Wiem o Citi i bezprowizyjnej opłacie
rachunków.

Lukas Furora, to samo - "moje rachunki".
Korzystam teraz zresztą tylko do opłacania czynszu, bo dostawca prądu (ciągle ten sam) zmienia dane co fakturę. "Wolny" rynek, kurza noga.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Data: 2011-02-09 17:49:02
Autor: mx
Darmowe przelewy z KK: status na dzi?
Lukas Furora, to samo - "moje rachunki".
Korzystam teraz zresztą tylko do opłacania czynszu, bo dostawca prądu (ciągle ten sam) zmienia dane co fakturę. "Wolny" rynek, kurza noga.

Nie wierzę, jesteś taki posłuszny?
Płać ciągle na ten sam, dowolny z podanych, karnych odsetek nie dopiszą, robię tak od lat. Te wszystkie rachunki to tylko subkonta. Zresztą W-wa Teren, teraz w PGE Obrót z Rzeszowa, pisze na fakturze o takiej możliwości.

Data: 2011-02-09 18:08:14
Autor: Rafał
W dniu 2011-02-09 17:49, mx pisze:
Płać ciągle na ten sam, dowolny z podanych, karnych odsetek nie dopiszą,
robię tak od lat.

To byś się przy Enerdze zdziwił. Nie dość, że byś dostał odsetki, to jeszcze by ci prąd wyłączyli.

--
Raf

Data: 2011-02-10 01:22:07
Autor: Aicha
[...]

Jak to kobieta :>

[...]

Nie jest dla mnie problemem zmiana nazwy firmy i nru konta raz na pół roku-rok, przy płaceniu z roru. Natomiast zmiana odbiorcy przelewu na kk wiąże się z opłatą, zdaje się. EnergiaPro, obecnie Tauron, nie pisze o możliwości niezmieniania danych. Zresztą, jako identyfikator płatności podaję m.in. "te cyferki" pod kodem kreskowym, które i tak co miesiąc są inne :) Zatem upierdliwość "posłuszeństwa" jest dla mnie pomijalna.

Data: 2011-02-10 07:17:25
Autor: mx
> [...]

i>nne :) Zatem upierdliwość "posłuszeństwa" jest dla mnie pomijalna.

Zapłata poszła, na Twoje konto nie wróciła. To kto jo ma? Ty czy Tauron? Jakiś identyfikator płatności? Kogo to obchodzi, to ich wewnętrzna sprawa. Wpisz nazwisko i nr odbiorcy, a resztę olej. A zmiana tytułu płatności jest w Citi możliwa samodzielnie, zmieniasz po prostu domyślną w momencie płacenia. Nr konta już tylko telefonicznie. Za prąd to płacimy co miesiąc, a nie co pół roku.
A jeszcze lepsza parodia. Indywidualny nr konta (do jednej wpłaty) i unikalny identyfikator płatności. Tragedia jak do siebie nie pasują. KRUK a może nawet Ukraińcy?
Pzdr.

Data: 2011-02-10 11:20:43
Autor: Aicha
W dniu 2011-02-10 07:17, mx pisze:

Data: 2011-02-09 07:28:32
Autor: xbartx
Dnia Wed, 09 Feb 2011 00:49:16 +0100, XYZ napisał(a):

[...]

A mBank+mTransfer+bluecash jeszcze czasem nie działa? --
xbartx

Data: 2011-02-09 19:18:20
Autor: xbartx
Darmowe przelewy z KK: status na dzi?
Dnia Wed, 09 Feb 2011 14:15:06 +0100, zlotowinfo napisał(a):

bezpłatne != 1..5zł

Przy kwocie 5k pln i dysponowaniu nią jakieś 50 kilka dni opłata 5 pln jest wyjątkowo atrakcyjna i można ją spokojnie pominąć.

Darmowe przelewy z KK: status na dzi?