Darmowe przeniesienie numeru

Data: 2009-06-11 11:31:47
Autor: PlaMa
Darmowe przeniesienie numeru
Czy ktoś zna plotki na temat darmowego przenoszenia numeru tel? Pytałem sie ostatnio w salonie Orange (stamtąd chce przenieść numer), czy Orange podporządkuje się temu czy nie, a oni wielkie oczy i "jakie darmowe przenoszenie? O czym Pan mówi?"...

Ktoś słyszał/zna jakieś plotki? : ) Bo mam takie jazdy teraz w orange, że hoho (przeniosłem numer na kartę z abo i chciałem się przenieść do play, ale postanowiłem miesiąc przeczekać, tylko że wrzucili mi orange go który jest drogi jak ja pier... a od tygodnia nie są w stanie mnie na popa rzucić... debile).

Data: 2009-06-11 11:37:22
Autor: bartekk
"PlaMa" <mariush.p_usunto_@wp.pl> wrote in message news:h0qiu8$7r0$1inews.gazeta.pl...
Ktoś słyszał/zna jakieś plotki? : )

To nie plotki. Od 6 lipca jest darmowe przenoszenie numerow. Odpowiedni zapis znajduje sie w Dzienniku Ustaw.

Data: 2009-06-11 11:45:57
Autor: PlaMa
W dniu 2009-06-11 11:37, bartekk pisze:

To nie plotki. Od 6 lipca jest darmowe przenoszenie numerow. Odpowiedni
zapis znajduje sie w Dzienniku Ustaw.

ech... Może niezbyt precyzyjnie się wyraziłem... Czy ktoś zna jakieś plotki na temat dostosowania się OPów do tego prawa z dniem 6 lipca?

Data: 2009-06-11 12:23:18
Autor: Mariano Italiano
PlaMa napisał(a):

[...]

Mojej ciotki szwagier zna kogoś w Orangu i mówił, że słyszał rozmowę o tym,
iż Orange się nie dostosuje... Innych plotek nie znam.

Mariano Italiano

Data: 2009-06-11 13:20:18
Autor: Flo
Mariano Italiano pisze:

Mojej ciotki szwagier zna kogoś w Orangu i mówił, że słyszał rozmowę o tym,
iż Orange się nie dostosuje... Innych plotek nie znam.

Nie sądzę.
Na chwilę obecną grozi im kara za niedostosowanie regulaminu do obowiązujących przepisów i do tego jeszcze mają zaryzykować niestosowaniem się do ustawy?

Nawet jak na początku dalej będą pobierać opłaty to i tak będą musieli je zwrócić plus kara, którą może nałożyć szefowa UKE.

Oczywiście klienci będą mogli również pozwy do sądów cywilnych kierować.

Niezłe jaja z tego mogą wyjść.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-06-11 14:13:46
Autor: Piotr M
Dnia 11-06-2009 o 13:20:18 Flo <florian6@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

Nie sądzę.
Na chwilę obecną grozi im kara za niedostosowanie regulaminu do  obowiązujących przepisów i do tego jeszcze mają zaryzykować  niestosowaniem się do ustawy?

A TP z jednego kurnika co robi? Woli płacić niż się stosować. Zależy co  się opłaca..

PS.
Dranie!

--
Pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-11 20:22:43
Autor: Flo
Piotr M pisze:

A TP z jednego kurnika co robi? Woli płacić niż się stosować. Zależy co się opłaca..

To akurat mało ważne.
Ważne dla nas abonentów są w zasadzie 3 zapisy

art 57 ust 6 - proporcjonalność kary za zerwanie umowy do czasu jaki minął od jej podpisania
art 60a ust 2 i 3 - zmiana regulaminu
art 71 ust 3 - brak opłaty za przeniesienie numeru

Jeśli operator naruszy przepisy zawarte w tej ustawie to droga do postępowania sądowego stoi otworem.
art 57 ust 6 szczególnie korzystny jest przy zrywaniu lojalek w Orange gdzie kary dochodzą nawet do 7 tyś zł od numeru.

Data: 2009-06-11 14:09:36
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 11 Jun 2009 12:23:18 +0200, Mariano Italiano napisał(a):

Mojej ciotki szwagier zna kogoś w Orangu i mówił, że słyszał rozmowę o
tym, iż Orange się nie dostosuje... Innych plotek nie znam.

Kuma mojej sąsiadki zna kogoś, jego bratanek ma żonę, której były mąż pracuje w Orange i mówi coś innego.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-06-11 20:55:07
Autor: Mariano Italiano
Olgierd napisał(a):

[...]

To nic, bo gdy mojej ciotki szwagier rozmawiał z tym kimś, kto zna kogoś w
Orangu, to ten telefon tak dzwonił, jakby chciał, aby go ktoś odebrał... A
wiadro to tak samo się przewróciło! Więc nie mów mi, że masz lepsze
informacje...

P.S.
Zastanawiam się, czy bez "buźki" to już tak niewielu jest w stanie odczytać
ironię?

Mariano Italiano

Data: 2009-06-11 12:45:17
Autor: Valdi.Pavlack
Darmowe przeniesienie numeru
"PlaMa" news:h0qjoq$bgu$1inews.gazeta.pl

ech... Może niezbyt precyzyjnie się wyraziłem... Czy ktoś zna jakieś
plotki na temat dostosowania się OPów do tego prawa z dniem 6 lipca?

Play się już stosuje :)

Data: 2009-06-11 15:04:54
Autor: qwerty
Darmowe przeniesienie numeru
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h0qm8r$bkl$1@news.interia.pl...
Play się już stosuje :)

O czym to świadczy? Że mały play potrafi dać porządną ofertę i dostosowywać do wytycznych uke, nie to co wielka 3, która myśli, że rządzą.

Data: 2009-06-11 15:29:53
Autor: Piotr M
Dnia 11-06-2009 o 15:04:54 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):

[...]

Przestań. Świadczy to tylko o tym że dobrze im działa marketing!

--
Pzdr, Piotr M

Darmowe przeniesienie numeru