Darmowe rozmowy w play

Data: 2012-03-26 15:55:13
Autor: Amir
Darmowe rozmowy w play
>Z kazdym miesiacem rozliczeniowym w play24 widze pakiet darmowych minut na
play i stacjonarne - zazwyczaj jakieś 44000 minut. W umowie mam jak  byk - stacjonarne i play za darmo. Pakiet jest wyliczony na gadanie non-stop 24h dobę. Ale teraz wyobraźmy sobie, że gadam 24h dobę tyle że w telekonferencji z kilkoma numerami. Zjada minuty 2,3 itd razy szybciej ;) Ciekawe czy play by naliczył opłatę za przekroczony pakiet ... :)

Jakis czas temu przerabiałem taryfe VIP za 240zł bezpłatne rozmowy do wszystkich w Polsce,
minut było tyle ile minut ma miesiąc, niestety chciałem wykorzystac do call center
a tego zabrania regulamin, i po przekroczeniu minut w telekonferencjach naliczają opłaty według cennika.

pozdrawiam
AT

Darmowe rozmowy w play