Darmowe wieczory i weekendy na stacjonarne

Data: 2011-12-22 13:22:18
Autor: z
Darmowe wieczory i weekendy na stacjonarne
Niedługo będzie mi się kończyć umowa w Orange i tam miałem dodatkow± usługę "wieczory i weekendy na stacjonarne" za 25 zł 1200 min. Z tego co się zorientowałem to warunki teraz s± gorsze, i drożej i dopiero po 20.00.
Jest jaki¶ sposób żeby przedłużyć umowę na obecnych zasadach?
A może przej¶ć na bezterminow± (nic nie robić) Jak to zadziała?
Jak to jest w praktyce bo konsultanci jacy¶ niezdecydowani :-)

PS. Zostaje jeszcze Play 1000 min. w sumie za 75 zł albo rozmawiać mniej   :-)

Data: 2011-12-22 19:52:16
Autor: ToMasz
W dniu 22.12.2011 13:22, z pisze:
[...]

:-)
Wzi±ć sobie jak±¶ taryfę z playa na firmę, będziesz miał 1000 na stacjonarne, w okolicy 20zł na miesi±ć

ToMasz

Data: 2011-12-22 20:24:17
Autor: z
ToMasz pisze:
Wzi±ć sobie jak±¶ taryfę z playa na firmę, będziesz miał 1000 na stacjonarne, w okolicy 20zł na miesi±ć

A czy firm± może być gospodarstwo rolne? ;-)

Data: 2011-12-22 20:39:41
Autor: Maciej Bebenek
Darmowe wieczory i weekendy na stacjonarne
z <zch280672@gazeta.pl> wrote:
ToMasz pisze:
Wziąć sobie jakąś taryfę z playa na firmę, będziesz miał 1000 na >
stacjonarne, w okolicy 20zł na miesiąć

A czy firmą może być gospodarstwo rolne? ;-)

A czemu nie?

http://dlafirm.play.pl/resources/pdf/Wykaz_dokumentow_wersja024.pdf

OF3 pkt. 4b

Data: 2011-12-23 09:15:19
Autor: z
Maciej Bebenek pisze:
  > http://dlafirm.play.pl/resources/pdf/Wykaz_dokumentow_wersja024.pdf

OF3 pkt. 4b

Chłopie!!! Dlaczego teraz mi to mówisz ;-)

Dzięki

Data: 2011-12-23 08:35:25
Autor: Maciej Bebenek
z <zch280672@gazeta.pl> wrote:
Maciej Bebenek pisze:
 > http://dlafirm.play.pl/resources/pdf/Wykaz_dokumentow_wersja024.pdf
OF3 pkt. 4b

Chłopie!!! Dlaczego teraz mi to mówisz ;-)

Bo się nie pytałeś :-P

Tylko to nie jest jedyny warunek, niestety  ;-(

Data: 2011-12-23 09:44:24
Autor: z

?

Data: 2011-12-23 15:24:28
Autor: Maciej Bebenek
z <zch280672@gazeta.pl> wrote:
Maciej Bebenek pisze:

Tylko to nie jest jedyny warunek, niestety  ;-(

?

Ja się akurat na rolnictwie i stosownej papierologii nie wyznaję, więc nie
wiem, co musisz mieć, a co możesz. Trzeba pogadać z jakimś kumatym z salonu
Play (tak, wiem ĹĽe trudne ;-)

Data: 2011-12-23 16:23:50
Autor: z
Maciej Bebenek pisze:
Tylko to nie jest jedyny warunek, niestety  ;-(

Ech Chłopie. :-)
Gdybym ja miał REGON to bym się tak nie dziwił i wyśmiał jeszcze tego pleya za te dodatkowe zaświadczenia :-)
Jak na razie stanęło na 75zł za 1000 min. Kto da więcej?

Data: 2011-12-23 15:26:06
Autor: Maciej Bebenek
z <zch280672@gazeta.pl> wrote:
Maciej Bebenek pisze:
[...]

po coś to zaświadczenie z gminy musi być. Weź się po prostu dopytaj, tylko
osobiście, nie na dezinfolinii ;)

Data: 2011-12-23 16:30:47
Autor: z
Maciej Bebenek pisze:

po coś to zaświadczenie z gminy musi być. Weź się po prostu dopytaj, tylko
osobiście, nie na dezinfolinii ;)

Właśnie się dopytałem i bez REGONu nie da rady. Mogę mieć te wszystkie inne kwity i nic z tego.
Prowadzących gospodarstwa rolne z Regonem jest mały ułamek. Reszta ma wypisy, numery z Agencji i całą resztę papierologii.
Po co Pleyowi te inne świstki jak jest Regon i załatwione? Dyskryminacja? :-)

Data: 2011-12-23 22:16:01
Autor: ToMasz
W dniu 23.12.2011 16:23, z pisze:
Maciej Bebenek pisze:
[...]

o ile pamiętam, w orange pop jest taki pakiet 10zł za 1000 minut do orange i stacjonarne. masz go na 14 dni, wiec wychodzi 20zł. oficjalnie, bo są jakieś "machlojki" żeby był dłuższy czas, a poza tym, doładowania możesz śmiało kupować po ok 70% nominału
ToMasz

Data: 2011-12-23 22:58:00
Autor: konsultant
[...]

Niestety ale ten pakiet zniknął z oferty na początku roku. Teraz 1000 minut jest tylko do Orange. Rzecznik twierdził że im lampki na BTSach mrugają i że przekręty na FCTach robili dzięki temu pakietowi. Dziwne, bo T-Mobile w Tak Taku od niedawna dało 1500 minut na stacjonarki i do T-Mobile na 14 dni..

Data: 2011-12-24 15:06:59
Autor: J.F.
Darmowe wieczory i weekendy na stacjonarne
Dnia Fri, 23 Dec 2011 22:58:00 +0100, konsultant napisaů(a):
Niestety ale ten pakiet zniknŕů z oferty na poczŕtku roku. Teraz 1000 minut jest tylko do Orange. Rzecznik twierdziů ýe im lampki na BTSach mrugajŕ i ýe przekrćty na FCTach robili dzićki temu pakietowi. Dziwne, bo T-Mobile w Tak Taku od niedawna daůo 1500 minut na stacjonarki i do T-Mobile na 14 dni..

Moze T-mobile nieswiadomy problemu, albo MTR od tamtego czas spadl, moze i
konkurencje wykonczyli, moze prokurator teraz za to grozi, a moze maja skuteczne narzedzia do eliminowania fct.

W regulaminie juz nie ma zakazu FCT, jest natomiast 2.15. Korzystajŕc z warunków niniejszej promocji, Klient nie moýe uýywaă
Karty SIM do:
2.15.1. maszynowego (ruch typu Ąmaszyna do maszynyˇ lub Ąmaszyna do
uýytkownikaˇ) generowania poůŕczeń, w tym wysyůania wiadomoúci SMS lub MMS,
2.15.2. przesyůania znacznej liczby informacji o toýsamej lub podobnej
treúci, przeznaczonych do promowania towarów, usůug czy wizerunku lub
2.15.3. osiŕgnićcia efektów podobnych do opisanych w pkt. 2.15.1 i 2.15.2.

Hm, jakich sms, skoro to pakiet na minuty foniczne :-)

2.16. Naruszenie któregokolwiek z zakazów, o których mowa powyýej, stanowi
dla Operatora podstawć do rozwiŕzania umowy o úwiadczenie usůug
telekomunikacyjnych ze skutkiem natychmiastowym.

A to by chyba mozna zglosic do UOKiK.

J.

Data: 2012-01-12 22:23:42
Autor: Grzexs
Darmowe wieczory i weekendy na stacjonarne
Jak na razie stanęło na 75zł za 1000 min. Kto da więcej?

A jak wygadasz tylko 15 min, to też zapłacisz 75 zł?

--
Grzexs

Data: 2012-01-13 11:49:37
Autor: z
W dniu 2012-01-12 22:23, Grzexs pisze:

A jak wygadasz tylko 15 min, to też zapłacisz 75 zł?

Truuddnnoo. Ale to się nie zdarza :-)
Dlatego szukam niższej ceny niż 0,075 zł/min.

Data: 2012-02-10 21:00:19
Autor: Grzexs
Darmowe wieczory i weekendy na stacjonarne
A jak wygadasz tylko 15 min, to też zapłacisz 75 zł?

Truuddnnoo. Ale to się nie zdarza :-)
Dlatego szukam niższej ceny niż 0,075 zł/min.

Zdarzać ci się będzie notorycznie tuż po podpisaniu kolejnej lojalki na dłuższy okres. Taka jest zło¶liwo¶ć ¶wiata.
--
Grzexs

Data: 2012-02-12 15:43:18
Autor: z
W dniu 2012-02-10 21:00, Grzexs pisze:

Zdarzać ci się będzie notorycznie tuż po podpisaniu kolejnej lojalki na
dłuższy okres. Taka jest zło¶liwo¶ć ¶wiata.

Wiem jakie sa zasady w tej gierce :-)
Zmienie na inna jak tylko sie cenowo zblizy do obecnej
Taka jest zlosliwosc swiata ze klient wyciska na maksa najlepsza cene :-)

Data: 2011-12-22 21:44:07
Autor: Wojtek
Darmowe wieczory i weekendy na stacjonarne
ToMasz wystukał, co następuje:

W dniu 22.12.2011 13:22, z pisze:
[...]

w ramach SD w nowych abo nie ma limitu w sieci i na stacjonarne... przy NMP bez aparatu wychodzi 22,5zł netto...

Darmowe wieczory i weekendy na stacjonarne