Darmowy Risk Manager znalazłem przypadkowo na Bossa.pl ...

Data: 2012-01-20 19:35:35
Autor: Endriu
Darmowy Risk Manager znalazłem przypadkowo na Bossa.pl ...
Od roku zastanawiałem się nad zakupem tego za 300 PLN ...:

<http://www.robixtools.com/index.php?option=com_content&view=article&id=79&Itemid=54&lang=pl>

....a tu jakei miłe zaskoczenie - Bossa daje za free fajny sofcik ....

Visual Orders BOSSAFX
http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_id=1521

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-20 20:36:48
Autor: Endriu
[...]

Jeszcze z rana było całkiem dostępne, a teraz aby pobrac instalkę trzeba się już Bossa.pl zalogować ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Darmowy Risk Manager znalazłem przypadkowo na Bossa.pl ...