Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)

Data: 2009-04-21 21:41:40
Autor: Maciek
Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)
Dostałem dziś SMS-a:

Od: Tak Tak
"Tak Tak ma dla Ciebie bezplatny (30 dni) pakiet 5 MB na Internet!
Korzystaj w telefonie jak w PC z: Onet, WP, Nasza-Klasa. Wyslij bezplatny SMS: A5 na 8025."

No to ziu! Poszło A5 na 8025.
W odpowiedzi:

Od: 8025
"Tak Tak: Aktywacja 5 MB za 5 zl winna nastapic w ciagu 24 godzin - powiadomimy Cie o tym w osobnym SMS."

No to teraz zobaczymy... Czy łyknie z automatu piątaka. Ciekawe też, czy będzie dostęp do czegoś innego niż Onet, WP, Nasza-Klasa :/

Maciek.

Data: 2009-04-21 21:50:18
Autor: perszing
Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)
Dostałem dziś SMS-a:

Od: 8025
[...]

Uwazaj zebys sie nie przjechal na tej promocji. Znajac Ere to moze sie okazac, ze jak tego sam nie deaktywujesz to za iles tam dni Era sobie zacznie za ta usulgue pobierac kaske z konta.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-04-21 22:17:46
Autor: Maciek
Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)
Użytkownik "perszing" <marcin-kowalik@wp.pl.pl> napisał
Uwazaj zebys sie nie przjechal na tej promocji.

No to właśnie uważam. Po każdej rozmowie zapisuję stan konta i zobaczymy czy się zmieni po otrzymaniu sms-a z info o aktywacji darmowego pakietu. A nóżwidelec mają tylko jeden szablon sms na obie okazje?

Znajac Ere to moze sie okazac, ze jak tego sam nie deaktywujesz to za iles tam dni Era sobie zacznie za ta usulgue pobierac kaske z konta.

Niech pobierają. Byle zostało 50 zł na przeniesienie numeru :P
Spokojna głowa, nie odpuszczę im tak łatwo, jeśli dadzą ciała.

Maciek.

Data: 2009-04-21 22:21:56
Autor: perszing
Maciek pisze:
Niech pobierają. Byle zostało 50 zł na przeniesienie numeru :P
Spokojna głowa, nie odpuszczę im tak łatwo, jeśli dadzą ciała.

To nie odpuszczanie lepiej zacznij od przeczytania regulaminu uslugi. :)

p.

Data: 2009-04-22 11:42:47
Autor: J.F.
Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:gsl9lc$nl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Moze nie dadza - miesiac bezplatnie, potem trzeba placic, sam sie zgodziles.
Choc tak tym razem nawet nie wspomnielio regulaminie uslugi.

Znajac Ere przysla pod koniec cos o przedluzeniu platnej uslugi i bedziesz mial szanse sie wycofac.

J.

Data: 2009-04-21 23:10:41
Autor: Radosny
Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)
"Tak Tak ma dla Ciebie bezplatny (30 dni) pakiet 5 MB na Internet!

"Tak Tak: Aktywacja 5 MB za 5 zl winna nastapic w ciagu 24 godzin -

Darmowy czy za 5 zł?
Za 5 zł gdzie indziej dają 25MB.

--
Radosny

Data: 2009-04-22 09:50:56
Autor: RBprv
Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)
No to teraz zobaczymy... Czy łyknie z automatu piątaka. Ciekawe też, czy będzie dostęp do czegoś innego niż Onet, WP, Nasza-Klasa :/

Maciek.

Nie łyknie tych 5PLN. Miałem tak na karcie ze stanem 10gr i włączyli. Jako ciekawostke podam że zrobiłem jeszcze debet na ok 5PLN bo podłączyłem komórke do komputera i pobrał ok 15MB danych i wysłał jakieś 2MB.

Data: 2009-04-23 22:04:03
Autor: Maciek
Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)
Użytkownik "RBprv" <xp@op.pl> napisał
Nie łyknie tych 5PLN. Miałem tak na karcie ze stanem 10gr i włączyli.

No cóż. Sms-a z potwierdzeniem włączenia "5 MB" nie dostałem a minęło ponad 48 godzin. A może to kwestia, że wysyłałem w W-wie a teraz jestem nad morzem? ;)
Dziadostwo... To jest przyczyna. Sprzedawanie starterów z numerami, które są aktywne. Kasowanie zgłoszeń o problemie w systemie BOA bez choćby jednej próby ich rozwiązania. Skandaliczne zachowanie pracowników salonu firmowego. Chyba wystarczająco dużo powodów, żeby się uwolnić...

Maciek.

Data: 2009-04-26 21:14:09
Autor: Maciek
Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)
Użytkownik "Maciek"
No cóż. Sms-a z potwierdzeniem włączenia "5 MB" nie dostałem a minęło ponad 48 godzin.

A jednak... Obudzili się i dziś o 7:22 zostałem zaszczycony informacją
"Tak Tak:Juz masz aktywne 5 MB za 5 zl."
A potem o 8:13, że "[...] Omnix Max jest juz aktywny, pierwszy miesiac transmisji danych gratis. Wejdz na wap.eraomnix.pl i korzystaj swobodnie! Wiecej info na www.eraomnix.pl".

To tyle, dziękuję za uwagę i uwagi :)

Maciek.

Data: 2009-04-22 12:17:25
Autor: Bebe
Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)
Dostałem dziś SMS-a:

Od: 8025
[...]

ja bym na twoim miejscu już to wyłączył - moja mama włączyła sobie różne takei bzdety niby darmowe - ale aktywując raz zgadzasz się na comiesięczna aktywację - przynajmniej tak było z kilkoma bzdyami które ona sobie włączyła - wyłączenie jednego z serwisów okazało się trudniejsze niż by można się spodziewać i codziennie zżerało 40 gr za usługę smsa z biometrem z dowcipami i jakieś inne świństwo

Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)