Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)

Data: 2009-04-22 09:50:56
Autor: RBprv
Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)
No to teraz zobaczymy... Czy łyknie z automatu piątaka. Ciekawe też, czy będzie dostęp do czegoś innego niż Onet, WP, Nasza-Klasa :/

Maciek.

Nie łyknie tych 5PLN. Miałem tak na karcie ze stanem 10gr i włączyli. Jako ciekawostke podam że zrobiłem jeszcze debet na ok 5PLN bo podłączyłem komórke do komputera i pobrał ok 15MB danych i wysłał jakieś 2MB.

Data: 2009-04-23 22:04:03
Autor: Maciek
Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)
Użytkownik "RBprv" <xp@op.pl> napisał
Nie łyknie tych 5PLN. Miałem tak na karcie ze stanem 10gr i włączyli.

No cóż. Sms-a z potwierdzeniem włączenia "5 MB" nie dostałem a minęło ponad 48 godzin. A może to kwestia, że wysyłałem w W-wie a teraz jestem nad morzem? ;)
Dziadostwo... To jest przyczyna. Sprzedawanie starterów z numerami, które są aktywne. Kasowanie zgłoszeń o problemie w systemie BOA bez choćby jednej próby ich rozwiązania. Skandaliczne zachowanie pracowników salonu firmowego. Chyba wystarczająco dużo powodów, żeby się uwolnić...

Maciek.

Data: 2009-04-26 21:14:09
Autor: Maciek
Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)
Użytkownik "Maciek"
No cóż. Sms-a z potwierdzeniem włączenia "5 MB" nie dostałem a minęło ponad 48 godzin.

A jednak... Obudzili się i dziś o 7:22 zostałem zaszczycony informacją
"Tak Tak:Juz masz aktywne 5 MB za 5 zl."
A potem o 8:13, że "[...] Omnix Max jest juz aktywny, pierwszy miesiac transmisji danych gratis. Wejdz na wap.eraomnix.pl i korzystaj swobodnie! Wiecej info na www.eraomnix.pl".

To tyle, dziękuję za uwagę i uwagi :)

Maciek.

Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)