Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)

Data: 2009-04-22 12:17:25
Autor: Bebe
Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)
Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:gsl7hm$ia6$1inews.gazeta.pl...
Dostałem dziś SMS-a:

Od: Tak Tak
"Tak Tak ma dla Ciebie bezplatny (30 dni) pakiet 5 MB na Internet!
Korzystaj w telefonie jak w PC z: Onet, WP, Nasza-Klasa. Wyslij bezplatny SMS: A5 na 8025."

No to ziu! Poszło A5 na 8025.
W odpowiedzi:

Od: 8025
"Tak Tak: Aktywacja 5 MB za 5 zl winna nastapic w ciagu 24 godzin - powiadomimy Cie o tym w osobnym SMS."

No to teraz zobaczymy... Czy łyknie z automatu piątaka. Ciekawe też, czy będzie dostęp do czegoś innego niż Onet, WP, Nasza-Klasa :/

ja bym na twoim miejscu już to wyłączył - moja mama włączyła sobie różne takei bzdety niby darmowe - ale aktywując raz zgadzasz się na comiesięczna aktywację - przynajmniej tak było z kilkoma bzdyami które ona sobie włączyła - wyłączenie jednego z serwisów okazało się trudniejsze niż by można się spodziewać i codziennie zżerało 40 gr za usługę smsa z biometrem z dowcipami i jakieś inne świństwo

Darmowy internet 5MB w Era Tak Tak ;)