Darmowy kurs marketingu biznesowego

Data: 2009-12-03 13:19:06
Autor: blog.labenete.pl
Darmowy kurs marketingu biznesowego
Chciałbym Was zaprosić na stronę :
http://zaistniecwsieci.labenete.pl

Jest to specjalnie przygotowany kurs, gdzie wszyscy uczestnicy będą
mieli szansę na poprawę własnego wizerunku oraz poznają niesamowite
techniki wzmacniające ich pozycję na rynku. Będą w stanie rozwinąć
każdy biznes do oczekiwanych rozmiarów.

Już na pierwszy rzut otrzymasz raport przedstawiający strategie
Product Launchu na przykładzie firmy. Została ona stworzona przez
Jeffa Walkera i za oceanem daje niesamowite rezultaty.

Wspomnę tylko, że Jeff jest jednym z najlepiej opłacanych
marketingowców na świecie. Gdy organizował szkolenie omawiające tą
technikę, to za jedno miejsce zawołał uwaga 25 000$.

Powiem więcej do sprzedaży tego szkolenia użył właśnie opracowanej
przez siebie strategii. Sprzedaż 25 miejsc trwała zaledwie godzinę.

Więc, jeśli chcesz zapisać się na bezpłatny kurs i poznać tą prostą
technikę całkowicie za darmo, to nie zwlekaj i wejdź na stronę:

http://zaistniecwsieci.labenete.pl

Uwaga! Możliwość zapisu na kurs nie będzie trwała wiecznie. Będzie ona
uruchamiana cyklicznie do osiągnięcia oczekiwanej przeze mnie ilości
subskrybentów.

Data: 2009-12-04 07:57:00
Autor:
Darmowy kurs marketingu biznesowego
  ,,wisz " co Aruś ?
Jeff ,,woła " za miejsce 25 000 baksików - dla mnie to kozaczek -   ,,czepie kasiore "
ty rozdaejesz te informacje za darmola ?????

tak sobie kumam ( jakby powiedziała żaba ) ze mi cos na frajera wyglądasz mozesz mi to wyjaśnic ?

--

Darmowy kurs marketingu biznesowego