Darmowy numer Simplus.

Data: 2009-03-25 12:46:05
Autor: neelix
Darmowy numer Simplus.
Aktywowałem kodem i zasiliłem kwotą jakieś tydzień temu. Wczoraj jeszcze dzwoniłem za darmo, a dzisiaj zonk. Łyknęło na dzień dobry ponad 1zł. Pani w boku mówi, że numer został zdeaktywowany. Ja nie deaktywowałem, bo do tego znowu trzeba kodu innego niż do aktywacji. Czy to pojedyńczy przypadek czy chodzi o ponowne i częste zasilenia konta?

neelix

Data: 2009-03-25 13:48:00
Autor: Michal Jankowski
Darmowy numer Simplus.
"neelix" <aneelix@wp.pl> writes:

[...]

Zgodnie z regulaminem, to dziala 15/30 dni od zasilenia (zaleznie od
kwoty). Jesli jestes pewien, ze to byl tylko tydzien, to reklamuj...

  MJ

Data: 2009-03-25 14:05:38
Autor: neelix
Darmowy numer Simplus.

Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjzy6ut93b3.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
"neelix" <aneelix@wp.pl> writes:

[...]

Jak reklamować jak mnie wmawia deaktywację?
neelix

Data: 2009-03-25 14:39:44
Autor: TZ
Darmowy numer Simplus.
Cześć Neelix !

W środę, 25 marca 2009, o godz. 14:05:38, napisałeś na temat: "Darmowy numer
Simplus."
neelix aneelix@wp.pl, news:gqdao5$oqh$1nemesis.news.neostrada.pl

Jak reklamować jak mnie wmawia deaktywację?

Sprawdź kodem *104# i zobacz co Ci pokaże.

--
Hej!

- Owczarz nie miał jednej nogi a na druga kulał. -

Data: 2009-03-25 16:50:10
Autor: neelix
Darmowy numer Simplus.

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomości news:3916973351$20090325143947thezas...
[...]

Sprawdziłem. Nie ma darmowego numeru.
neelix

Data: 2009-03-25 13:52:19
Autor: silesiac
Darmowy numer Simplus.
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqd5ll$g5p$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Zależy od taryfy - w tej nowej "od rewolucji" płacisz 10 zł za "darmowy" nr i to jest opłata za tę darmowość na miesiąc. W poprzedniej - tej "od nawiedzonej duszyczki" ilość dni na darmowe połączenia zależy od doładowania (do 49 PLN- 15 dni).
sil

Data: 2009-03-25 14:19:10
Autor: Tomek
Darmowy numer Simplus.
neelix pisze:
[...]

olej to chodź do play ;)
az

Data: 2009-03-25 15:00:36
Autor: silesiac
Darmowy numer Simplus.
Użytkownik "Tomek" <ankra@nie.pl> napisał w wiadomości news:gqdb0c$8lt$1news3.onet...
neelix pisze:
[...]

;-) dobre...
a tam są też takie numery co to za darmo są nawet jeśli się za nie płaci 10 PLN i chce gadać 20 godzin dziennie?
;-)
sil

Data: 2009-03-25 15:05:57
Autor: Tomek
Darmowy numer Simplus.
silesiac pisze:

[...]

numery to są w każdej sieci :)
az

Data: 2009-03-25 15:24:30
Autor: silesiac
Darmowy numer Simplus.
Użytkownik "Tomek" <ankra@nie.pl> napisał w wiadomości news:gqddo3$fvp$2news3.onet...
silesiac pisze:

[...]

Ale takich co to "za darmo" to w play nie ma?

Data: 2009-03-26 09:07:30
Autor: J.F.
Darmowy numer Simplus.
On Wed, 25 Mar 2009 14:19:10 +0100,  Tomek wrote:
neelix pisze:
[...]

Ale czy w Play jest darmowy numer ? :-)

J.

Data: 2009-03-26 10:26:36
Autor: silesiac
Darmowy numer Simplus.

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ftdms49qchhr18h45lil7j41iiq136nobi4ax.com...

Ale czy w Play jest darmowy numer ? :-)

 J., zadałem to pytanie wczoraj ;-) Parę postów wyżej tej samej dyskusji. No ale też nie dostałem odpowiedzi ...
pozdro

Data: 2009-03-26 19:07:20
Autor: neelix
Darmowy numer Simplus.

neelix pisze:
[...]

Nie za bardzo lubię latać po operatorach. Zastanawiam się czy problem nie jest konsekwencją zainstalowania programu AutoKoszt (pobrany za pośrednictwem portalu WP). Wcześniej dziwnie zniknęło Radio i pojawił się "błąd systemu". Wpisałem paliwo do programu i być może po tym straciłem Darmowy numer?

neelix

Darmowy numer Simplus.