Darmowy numer Simplus.

Data: 2009-03-25 13:52:19
Autor: silesiac
Darmowy numer Simplus.
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqd5ll$g5p$1atlantis.news.neostrada.pl...
Aktywowałem kodem i zasiliłem kwotą jakieś tydzień temu. Wczoraj jeszcze dzwoniłem za darmo, a dzisiaj zonk. Łyknęło na dzień dobry ponad 1zł. Pani w boku mówi, że numer został zdeaktywowany. Ja nie deaktywowałem, bo do tego znowu trzeba kodu innego niż do aktywacji. Czy to pojedyńczy przypadek czy chodzi o ponowne i częste zasilenia konta?

neelix

Zależy od taryfy - w tej nowej "od rewolucji" płacisz 10 zł za "darmowy" nr i to jest opłata za tę darmowość na miesiąc. W poprzedniej - tej "od nawiedzonej duszyczki" ilość dni na darmowe połączenia zależy od doładowania (do 49 PLN- 15 dni).
sil

Darmowy numer Simplus.