Darmowy proxy w Polsce

Data: 2016-05-31 09:21:30
Autor: universis
Darmowy proxy w Polsce
Poszukuję darmowego, ale niekoniecznie szybkiego serwera proxy w Polsce, takiego jednak żebym wchodząc na niego z UK nie został odrzucony. Kupować mi się nie opłaca - proxy będzie pracował ma osobnym profilu w Firefox, bardzo sporadycznie - 2-3 razy w miesiącu, a chodzi mi o ściąganie filmików z onet.pl , wp.pl z ciekawostkami - a te jak wiadomo - są niektóre dostępne tylko z kraju, gdy  chcę z UK zobaczyć jakiś filmik to często dostaję taki widok :
                    http://universis.republika.pl/sorry.jpg
Proszę o jakąś pomoc w temacie - ,,zwiedziłem" sporo serwerów w tym ,,w3cache", ale takiego który by działał dla klienta z UK nie znalazłem.

Data: 2016-05-31 18:08:39
Autor: Marsjanin
Darmowy proxy w Polsce
Dnia Tue, 31 May 2016 09:21:30 +0100, universis napisał(a):

Poszukuję  darmowego, ale  niekoniecznie szybkiego  serwera proxy  w
Polsce,  takiego jednak  żebym wchodząc  na  niego z  UK nie  został
odrzucony.

Jeśli wystarczy Ci webproxy (iframe) to wypróbuj:
http://www.bramka-proxy.pl/

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2016-06-01 21:50:56
Autor: universis
Darmowy proxy w Polsce
W dniu 31.05.2016 o 19:08, Marsjanin pisze:
[...]

Dziękuję za pomoc. Tak - to w zupełności wystarczy - filmy - jak napisałem zamierzam i tak ściągać na dysk twardy - więc ten "iframe"
w zupełności wystarczy.

Data: 2016-06-13 12:27:36
Autor: Universis
Darmowy proxy w Polsce
> Jeśli wystarczy Ci webproxy (iframe) to wypróbuj:
> http://www.bramka-proxy.pl/

Za wcześnie się wypowiedziałem - ten proxy jednak odrzuca zagraniczne IP'y. Wypowiedziałem się na podstawie tego że strony się wczytywały - jednak wczoraj zapragnąłem obejrzeć tu w "jukeju" choćby fragmenty spotkania Polska-Irlandia Północna - no i poczułem "kopniaka" od tego proxy iframe. Temat zatem nadal jest otwarty.

Data: 2016-06-13 20:54:17
Autor: Marsjanin
Darmowy proxy w Polsce
Dnia Mon, 13 Jun 2016 12:27:36 -0700, Universis napisał(a):

Temat zatem nadal jest otwarty.

http://www.serwery-proxy.ugu.pl/proxy-polska-poland.php
Obczaj tę listę. Ja z Polski nawet nie bardzo mam jak.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Darmowy proxy w Polsce