Darmowy przegląd w Feu Vert - warto?

Data: 2013-09-08 14:58:26
Autor: Andrzej
Darmowy przegląd w Feu Vert - warto?
Czy ktoś z Was skorzystał z darmowego przeglądu
samochodu w sieci Feu Vert na podstawie kuponu
z Auto Świat?
Warto zrobić taki przegląd? Na co zwrócić uwagę?
Chętnie poznam Wasze uwagi na ten temat.

Nikt nie skorzystał?

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2013-09-08 18:08:20
Autor: JK
W dniu 2013-09-08 14:58, Andrzej pisze:
[...]

Ku..a "Czy warto zrobić darmowy przegląd?"
Nie, nie warto, w firmie X dopłacą ci do przeglądu.

JK

Data: 2013-09-08 21:48:51
Autor: misiek

Użytkownik "Andrzej" <Andy@Andyplus.pl> napisał w wiadomości news:522c74bd$0$1263$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja miesiac temu chcialem zrobic przeglad przedzakupowy w jednym z feu vertow w kuj pom.. Gosciu ktory siedzial za biurkiem ola mnie sikiem prostym, nie zalezalo mu na niczym - jak tak traktuja klyentow to sie nie dziwie ze musza takie akcje promocyjne robic :D powiedzialem, ze jak nie chca zarobic to nie i odwrocilem sie na piecie i poszedlem w ch. Przeglad zrobilem u przylowiowego "pana zenka" w malym warsztacie - ktory to [pan zenek nie warsztat] okazal sie mega sympatycznym gosciem.
tyle ode mnie nt feu verta ;)

Darmowy przegląd w Feu Vert - warto?