Darowizna

Data: 2014-03-24 22:46:34
Autor: Bogdan
Darowizna
Użytkownik "Radomir"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lgp5la$jfn$1@node2.news.atman.pl...

...........Natomiast z Caritas Polska otrzymałem list z podziękowaniem zawierający informację, że otrzymała ona (Caritas Polska) tę kwotę dn. 3 stycznia br.

Czy przekazaną w ten sposób darowiznę można w ogóle odliczyć od podatku dochodowego? Jeśli tak, to czy odliczenie przysługuje w PIT za rok 2013, czy w PIT za rok 2014?.........................

Dowodem darowizny jest potwierdzenie bankowego przelewu a nie list dziękczynny obdarowanego.

Bogdan

Data: 2014-03-24 23:45:41
Autor: Liwiusz
Darowizna
W dniu 2014-03-24 22:46, Bogdan pisze:
Dowodem darowizny jest potwierdzenie bankowego przelewu

Na rzecz...?

--
Liwiusz

Data: 2014-03-25 04:03:07
Autor: animka
Darowizna
W dniu 2014-03-24 23:45, Liwiusz pisze:
W dniu 2014-03-24 22:46, Bogdan pisze:
Dowodem darowizny jest potwierdzenie bankowego przelewu

Na rzecz...?

Jest też specjalny druk, który trzeba wypełnić. Oryginał do obdarowanego, kopię trzymać w domu.

--
animka

Data: 2014-03-25 15:55:41
Autor: Tomasz Chmielewski
Darowizna
On Tue, 25 Mar 2014 04:03:07 +0100
animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:

> Na rzecz...?

Jest też specjalny druk, który trzeba wypełnić. Oryginał do obdarowanego, kopię trzymać w domu.

Internety wylaczyli, i do banku wypelniac druczki trzeba teraz latac?
O_o

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org