Darowizna a sprzedaż działki

Data: 2011-03-06 18:05:39
Autor: ark_fx
Darowizna a sprzedaż działki
Witam,
mam pytanie odnośnie sprzedaży darowanej działki.
Mam działke która jest darowana mi , ale jest to już druga darowizna w ciągu 5 lat.
I tu moje pytanie czy jak ją sprzedam ( nie minęło jeszcze 5 lat ) to unikne płacenia 19% podatku za tą działke jeśli przedstawie rachunki na tą kwote ktore poszły na budowe domu ?

Gdyby to była pierwsza darowizna to wszystko jasne ale jak jest z drugą darowizną w ciągu 5 lat ? Czy to dalej działa na tej samej zasadzie...?

Darowizna a sprzedaż działki