Darowizna domu dla syna

Data: 2010-12-30 19:58:50
Autor: Icek
Darowizna domu dla syna
Mam pytanie odnośnie darowizny domu dla syna.
Dom jest moją własnością bez żadnej hipoteki, powiedzmy, że o wartości
200tyś zł.
Syn jest kawalerem, zameldowanym razem z nami w tymże domu.

Orientujecie się jaki może być orientacyjny koszt taksy notarialnej?
W internecie wyczytałem, że dla darowizn można zapłacić 1/2 maksymalnej
stawki notarialnej - czy to mnie też dotyczy?
Czy też 1/2 taksy notarialnej dotyczy tylko darowizn mieszkań.

zadzwon do notariusza i zapytaj, wybierz takiego ktory ma lokal nie w samym
centrum (taki lokal trzeba utrzymac), mam takie doswiadczenie, ze najtaniej
to u takiego co ma na 2 pietrze adaptacje mieszkania

Icek

Darowizna domu dla syna