"Darowizny" na Jarosława Kaczyńskiego

Data: 2017-05-07 17:08:06
Autor: boukun
"Darowizny" na Jarosława Kaczyńskiego
"Dobrowolne" darowizny w PiS. Za stanowiska od partii
Radni Prawa i Sprawiedliwości oraz osoby, które z ramienia tej partii znalazły się na stanowiskach w państwowych firmach w regionie świętokrzyskim mają zapłacić "dobrowolne" darowizny na rzecz ugrupowania. Wszyscy otrzymali druki deklaracji wpłat.

Jak informuje wyborcza.pl, deklaracje rozdano na spotkaniu z pełnomocnikami powiatowymi PiS i władzami wojewódzkimi partii przed tygodniem.

O wpłaty poprosił poseł Krzysztof Lipiec, a działacze mieli rozdać druki wszystkim osobom w regionie, które otrzymały stanowiska dzięki wygranym wyborom w 2015 roku.

Chodzi oczywiście o darowizny, które zasilą fundusze partii Jarosława Kaczyńskiego oprócz tradycyjnych składek. Te wynoszą 10 zł w przypadku zwykłych członków partii, 20 zł, 40 zł i 100 zł w przypadku radnych (odpowiednio: gminnych, powiatowych i wojewódzkich) oraz 200 zł, jeśli chodzi o wojewodę, wicewojewodę, posłów i senatorów.

Dodatkowe wpłaty są dobrowolne oczywiście tylko z nazwy, bo przecież raczej nikt z działaczy PiS nie odmówi partii. - A jakie jest wyjście? - zastanawia się w rozmowie z "Gazetą Wyborcza" jeden z nich. Dodaje też, że niebawem rozpoczną się przygotowania do wyborów samorządowych i każdy chce ponownie znaleźć się na listach kandydatów.

http://wiadomosci.wp.pl/dobrowolne-darowizny-w-pis-za-stanowiska-od-partii-6120105023355009a

polllllak
2 min. temu

I CO PANIE DUDA DOJNA ZMIANA CO? DOIMY TERAZ DOIMY ....KOLEES NA STOŁEK A W ZAMIAN DANINA NA RZECZ KACYKA ....

Data: 2017-05-07 17:15:11
Autor: A. Filip
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]

Totalna opozycja nie znajdzie jednego PiSowca co się postawi i zacznie
ciągać PiS po sądach?  Opozycja zeszła na psy?! ;-)

Data: 2017-05-07 17:44:21
Autor: boukun
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

Nie ma żadnej opozycji, są tylko prący nienażarci do koryta... Tu cały POPiS...

boukun

Data: 2017-05-08 10:43:23
Autor: prezydent San Escobar
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

[...]

Berczyński zrobił ich na szaro, nie podzielił się, to żebrają :DDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

"Darowizny" na Jarosława Kaczyńskiego