Darwin nagrodzil w sopocie

Data: 2011-06-03 12:34:32
Autor: Andrzej Ława
Darwin nagrodzil w sopocie
Data: 2011-06-03 12:45:55
Autor: DoQ
Darwin nagrodzil w sopocie
W dniu 03-06-2011 12:34, Andrzej Ława pisze:

Tu masz Wrzoski:
http://nasygnale.pl/gid,13457718,img,13457743,title,Tragedia-we-Wrzoskach-zginal-19-latek,galeria.html
Tu masz Michałówek:
http://nasygnale.pl/gid,13447124,img,13447348,title,Zabojczy-rajd-nastolatkow,galeria.html
I co, szczęśliwy?

Dziwne, na PMS od dawna linkuje się wypadki samochodowe i jakoś nikt nie sugeruje walenia konia czy nekrofilii.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-06-03 03:55:29
Autor: Bartek Kacprzak
Darwin nagrodzil w sopocie
On 3 Cze, 12:45, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

Dziwne, na PMS od dawna linkuje się wypadki samochodowe i jakoś nikt nie
sugeruje walenia konia czy nekrofilii.
Pokaz choc jeden z ostatnich dwoch miesiecy.

B.

Data: 2011-06-03 13:14:59
Autor: Artur Maśląg
Darwin nagrodzil w sopocie
W dniu 2011-06-03 12:45, DoQ pisze:
(...)
Dziwne, na PMS od dawna linkuje się wypadki samochodowe i jakoś nikt nie
sugeruje walenia konia czy nekrofilii.

Takie sugestie świadczą tylko i wyłącznie o autorze takich wypowiedzi.
Inna sprawa, że obrońców 'bohaterów' 4 kółek też tutaj mamy. Folklor
taki ;)

Data: 2011-06-03 04:26:13
Autor: Bartek Kacprzak
Darwin nagrodzil w sopocie
On 3 Cze, 13:14, Artur Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:
> [...]

Takie sugestie świadczą tylko i wyłącznie o autorze takich wypowiedzi.
Inna sprawa, że obrońców 'bohaterów' 4 kółek też tutaj mamy.. Folklor

Pokaz z ostatniego miesiaca ile watkow bylo o wypadkach samochodow.
W takim samym kontekscie jak ten z poczatku dyskusji.

Data: 2011-06-03 14:33:54
Autor: Borys Pogoreło
Darwin nagrodzil w sopocie
Dnia Fri, 3 Jun 2011 04:26:13 -0700 (PDT), Bartek Kacprzak napisał(a):

[...]

 Pokaż z ostatniego miesiąca, ilu spadochroniarzy było z innych grup,
rozstawiających grupowiczów po kątach.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-03 05:39:54
Autor: Bartek Kacprzak
Darwin nagrodzil w sopocie
On 3 Cze, 14:33, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
> [...]
> W takim samym kontekscie jak ten z poczatku dyskusji.

 Pokaż z ostatniego miesiąca, ilu spadochroniarzy było z innych grup,
Solidarnosc jajnikow?
Zeby cos napisac wkupne trzeba wykupic?

Sprawdz archiwum

Data: 2011-06-03 15:12:14
Autor: Borys Pogoreło
Darwin nagrodzil w sopocie
Dnia Fri, 3 Jun 2011 05:39:54 -0700 (PDT), Bartek Kacprzak napisał(a):

 Pokaż z ostatniego miesiąca, ilu spadochroniarzy było z innych grup,
rozstawiających grupowiczów po kątach.

Solidarnosc jajnikow?

 Nie wiem jak u was, ale tutaj raczej plemników.

Zeby cos napisac wkupne trzeba wykupic?

 Tak, pisać z sensem i na temat. Spróbuj, może polubisz.

Sprawdz archiwum

 Sprawdziłem, faktycznie dużo trolli-spadochroniarzy. Wiosna?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-03 06:26:13
Autor: Bartek Kacprzak
Darwin nagrodzil w sopocie
On 3 Cze, 15:12, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:

 Nie wiem jak u was, ale tutaj raczej plemnik w.
Byc moze, mam to gdzies.

> Zeby cos napisac wkupne trzeba wykupic?

 Tak, pisa z sensem i na temat. Spr buj, mo e polubisz.
Lubie, dostosowuje tylko poziom do grupy.
Gdyby kazdy mial tak pisac, ilosc watkow dramatycznie by spadla.

> Sprawdz archiwum

 Sprawdzi em, faktycznie du o trolli-spadochroniarzy. Wiosna?
Slabo szukales.
Ale moze gugle ci sie popsulo.

Data: 2011-06-03 15:07:19
Autor: Artur Maśląg
Darwin nagrodzil w sopocie
W dniu 2011-06-03 14:33, Borys Pogoreło pisze:
[...]

LOL - ostatnio ich się sporo pojawiło ;) Niektórzy wpadają tutaj
częściej - patrząc po lekturze muszą odreagować jakieś problemy
natury emocjonalnej.

Data: 2011-06-03 06:10:10
Autor: Bartek Kacprzak
Darwin nagrodzil w sopocie
On 3 Cze, 15:07, Artur Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:

> [...]

LOL - ostatnio ich się sporo pojawiło ;) Niektórzy wpadają tutaj
częściej - patrząc po lekturze muszą odreagować jakieś problemy

LOL, synku, ale w dalszym ciagu nie odpowiedziales na pytanie.
Wiec badz laskaw podac ile bylo takich postow albo zamknij twarz :)

Data: 2011-06-03 15:26:19
Autor: CeSaR
Darwin nagrodzil w sopocie
LOL, synku, ale w dalszym ciagu nie odpowiedziales na pytanie.
Wiec badz laskaw podac ile bylo takich postow albo zamknij twarz :)

A czemu nie sprawdzisz archiwum, tak jak sam to zaproponowałeś komuś innemu?

Data: 2011-06-03 06:27:37
Autor: Bartek Kacprzak
Darwin nagrodzil w sopocie
On 3 Cze, 15:26, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
LOL, synku, ale w dalszym ciagu nie odpowiedziales na pytanie.
Wiec badz laskaw podac ile bylo takich postow albo zamknij twarz :)

A czemu nie sprawdzisz archiwum, tak jak sam to zaproponowałeś komuś innemu?

Ja sprawdzilem.
Sprawdz ile jest tych watkow z ostatnich dwoch miesiecy _ 2 _.
A ile jest o motocyklach?

Data: 2011-06-03 15:38:16
Autor: CeSaR
Darwin nagrodzil w sopocie
Sprawdz ile jest tych watkow z ostatnich dwoch miesiecy _ 2 _.
A ile jest o motocyklach?

Ale to o czymś świadczy? Bo jeśli tak to IMO o tym, że dzwony samochodowe mocno tu spowszedniały.
Siedzę na tej grupie od nastu lat i jakoś specjalnego nastawienia antyhulajnogowego nie pamiętam.

Ten przypadek z gościem na jednym kole można spokojnie porównać do różnych dyskusji na temat łebków w wiekowych bimerach, rozmazujących się na drzewach podczas powrotu z dyskotek w remizie. I raczej nikt takich "szoferów" tu nie bronił.

Data: 2011-06-03 06:44:22
Autor: Bartek Kacprzak
Darwin nagrodzil w sopocie
On 3 Cze, 15:38, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
>Sprawdz ile jest tych watkow z ostatnich dwoch miesiecy _ 2 _.
>A ile jest o motocyklach?

Ale to o czymś świadczy? Bo jeśli tak to IMO o tym, że dzwony samochodowe
mocno tu spowszedniały.
A wypadki motocykli nie? Co jest w tym tak fascynujacego?
Wytlumaczysz mi? Szczegolnie z tymi dopiskami o satysfakcji i
zadowoleniu?

Siedzę na tej grupie od nastu lat i jakoś specjalnego nastawienia
antyhulajnogowego nie pamiętam.
To moze przejzyj archiwum z ostatnich dwoch miesiecy?

Darwin nagrodzil w sopocie
Po prostu jak widzę motocykl "na horyzoncie" to już z daleka zakładam,
że pomyka
nim Debil... i wiesz, na co najmniej 90% trafiam w ten sposób w 10-
kę... a już
zwłaszcza niejako ostatnio. no ja wlasnie odwrotnie, ostatnio wiecej
widze
takich ktorzy z debilami maja malo wspolnego. No ale czasem, wyjątkowo
fakt, ...
14:01, autor K - 69 wiadomości -  20 autorów
Piątkowo -
dex_pl dex...@WYTNIJ.gazeta.pl pl misc samochody janusz_kk1
<janusz...@o2.pl>
napisał(a): Co=C5=9B dla fan=C3=B3w dw=C3=B3ch k=C3=B3=C5=82ek i
ekologii,
zagazowany motocykl :) http://www.gengas.nu/kuriosa/biljournalen/28.shtml
Indiach wszystkie riksze są zasilane CNG - i jakoś sobie radzą w ruchu
miejskim
:) a ...
1 Cze, autor dex_pl - 9 wiadomości -  9 autorów
Motocykliści
Motocykliści to przeważnie ludzie, którzy zaczęli od rowerów; a gdy
już mają
motocykl, będą dążyć do posiadania samochodu, najpierw małego, potem
coraz
większego. [ciach] ABC dobrego wychowania - Irena Gumowska, Wiedza
Powszechna,
Warszawa 1968. Tyle lat, i ciągle aktualne... Może aktualne to było w
zamierzchłych, ...
30 Maj, autor =?UTF-8?Q?Andrzej_=C5=81a wa?= - 27 wiadomości -  15
autorów
kolejny dawca
Gdy spoglądała 4-5s przed uderzeniem (1s przed manwerem) to motocykl
był daleko
i zapewne na swoim pasie i nikogo nie wyprzedzał. Jasne, a potem
włączył silnik
od F16, albo się teleportował. Nie. Jechał najpewniej ok. 20m/s Albo
40 m/s,
albo 10 m/s, albo 100 m/s. Takie Twoje "najpewniej" to sobie możesz w
buty ...
30 Maj, autor Cavallino - 588 wiadomości -  57 autorów
Sakwy trące po samochodach [OT]
Marcin N marcin5_usun@wykasuj_onet.pl pl rec motocykle pl misc
samochody
Użytkownik "marider" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irrst1$qvr
$1@news.
net.icm.edu.pl... 70% jezdzacych tym kraju czymkolwiek co ma silnik
wyslalbym na
ponowny egzamin. Co najmniej. ========= Zacznij od gości
przejeżdżających
staruszki ...
30 Maj, autor Marcin N - 29 wiadomości -  16 autorów
"PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !"
AZ artur.zabron...@gmail.com pl misc samochody On 2011-05-26, Massai
<tsender@wp
..pl> wrote: A w dupę stalowy pręt każdemu gamoniowi z taką naklejką.
Podepnę się
, taki sam pręt idiocie który dziś wiózł na motorze (ścigaczu) w roli
pasażera
na oko 7-8 letniego dzieciaka. I się jeszcze przeciskał między
samochodami. ...
27 Maj, autor AZ - 38 wiadomości -  19 autorów
[...]
Musi, ze jechali 150 km/h pomiedzy samochodami
O koledze, który na motocyklu tej zasady nie stosował już pisałem. Na
szczęście
żyje i dostał dobrą nauczkę. Myślisz że wyciągnie wnioski? .... Więcej
na
motocykl nie wsiadł. Może i dobrze... Znam takich co zwiedzili rowy,
wyszli
teoretycznie bez szwanku a instynktu przetrwania dalej im brakuje. ...
19 Maj, autor =?UTF-8?B?QXJ0dXIgTWHFm2z EhWc=?= - 57 wiadomości -  18
autorów
Motocykliści CD...
Problem polega na tym, że jak taki idiota wsiądzie na motocykl, to
jeździ nieraz
i nie-dwa jak DEBIL. Tak uważam. Przyjmij to do wiadomości... na
luzie. ;) -- CB
Użytkownik "Skimir" <puliko...@Mpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
$u9...@news.onet.pl... ... Tak więc widzisz. ...
19 Maj, autor cbnet - 36 wiadomości -  22 autorów

A ktos broni?

Data: 2011-06-03 16:31:10
Autor: CeSaR
Darwin nagrodzil w sopocie
[...]

Obawiam się że nie dostrzegłeś w tym ironii i to niestety w dość dużej ilości.
A ironię niestety sam wywołałeś.

Siedzę na tej grupie od nastu lat i jakoś specjalnego nastawienia
antyhulajnogowego nie pamiętam.
To moze przejzyj archiwum z ostatnich dwoch miesiecy?

No i? Widzisz tu coś antymotocyklowego?
Bo ja raczej antyidiotowego. Przypominam, że w np. w cytowanym wątku o dzwonie motocykla z VW Golfem sporo ludzi uważało, ze wina była przynajmniej obustronna.

Motocyklisty? Oprócz ciebie chyba nie.

Data: 2011-06-03 18:09:28
Autor: Bartek Kacprzak
Darwin nagrodzil w sopocie

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:isar1e$pok$1news.onet.pl...
Obawiam się że nie dostrzegłeś w tym ironii i to niestety w dość dużej ilości.
A ironię niestety sam wywołałeś.
Czyli tytul pierwszego postu byl ironiczny??
No to sorry, rzeczywiscie jej nie dostrzeglem
W reszcie postow z tego i innych watkow rowniez.

[...]

Mhm, w dalszym ciagu w dwoch ostatnich miesiacach nie bylo postu czepiajacego sie samochodziarzy.
Policz ile jest dot. motocykli.

[...]

Nie bronie. Mowie tylko, ze na podstawie gownianej notki napisanej przez jakiegos gownianego pisarzyne mozna gowno wywnioskowac.

pozdr

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-03 15:49:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
Darwin nagrodzil w sopocie
Hello Bartek,

Friday, June 3, 2011, 3:10:10 PM, you wrote:

On 3 Cze, 15:07, Artur Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:

[...]

LOL, synku, ale w dalszym ciagu nie odpowiedziales na pytanie.
Wiec badz laskaw podac ile bylo takich postow albo zamknij twarz :)

Masz niezły tupet, żeby do Artura pisać per "synku", gówniarzu.

--
Best regards,

Data: 2011-06-03 07:26:35
Autor: Bartek Kacprzak
Darwin nagrodzil w sopocie
On 3 Cze, 15:49, RoMan Mandziejewicz <ro...@pik-net.pl> wrote:
Hello Bartek,

Friday, June 3, 2011, 3:10:10 PM, you wrote:

> On 3 Cze, 15:07, Artur Ma l g <futr...@polbox.com> wrote:

[...]

> LOL, synku, ale w dalszym ciagu nie odpowiedziales na pytanie.
> Wiec badz laskaw podac ile bylo takich postow albo zamknij twarz :)

Masz niez y tupet, eby do Artura pisa per "synku", g wniarzu.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:ro....@pik-net.pl

Masz niezly tupet zeby mowic do mnie "gowniarzu" chlopcze.
Ale mozesz miec okazje powiedziec mi to w twarz, wystarczy byc w
Lodzi.
Chetnie z toba podyskutuje.
A Arturek zachowuje sie w ten sposob wiec nazewnictwo jest jak
najbardziej na miejscu.

Data: 2011-06-03 17:19:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
Darwin nagrodzil w sopocie
Hello Bartek,

Friday, June 3, 2011, 4:26:35 PM, you wrote:

[...]

Masz niezly tupet zeby mowic do mnie "gowniarzu" chlopcze.

Jesteś w wieku mojego syna, gówniarzu. I gówniarzem pozostaniesz dla
mnie bez względu na upływ lat.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-03 18:05:01
Autor: Bartek Kacprzak
Darwin nagrodzil w sopocie

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:1884180546.20110603171931pik-net.pl...
[...]

Z wzajemnoscia synku.
Bo do gowniarstwa to jednak jeszcze troche ci brakuje.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-06-03 18:09:16
Autor: RoMan Mandziejewicz
Darwin nagrodzil w sopocie
Hello Bartek,

Friday, June 3, 2011, 6:05:01 PM, you wrote:

[...]

Patrz pan! Tyle dumał nad ripostą i wyszło coś takiego? A idź w cholerę
z takim marnym trollingiem - *PLONK!*

--
Best regards,

Data: 2011-06-03 23:47:35
Autor: DoQ
Darwin nagrodzil w sopocie

Patrz pan! Tyle dumał nad ripostą i wyszło coś takiego? A idź w cholerę
z takim marnym trollingiem - *PLONK!*

Dziwię się, że wcześniej nie poznałeś się na tym gnojku :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-06-04 09:35:14
Autor: RoMan Mandziejewicz
Darwin nagrodzil w sopocie
Hello DoQ,

Friday, June 3, 2011, 11:47:35 PM, you wrote:

Patrz pan! Tyle dumał nad ripostą i wyszło coś takiego? A idź w cholerę
z takim marnym trollingiem - *PLONK!*
Dziwię się, że wcześniej nie poznałeś się na tym gnojku :)

_Zawsze_ mam jakąś nadzieję, że zza maski sieciowego palanta jednak
wylezie człowiek.

--
Best regards,

Data: 2011-06-04 10:13:55
Autor: Bartek Kacprzak
Darwin nagrodzil w sopocie

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:isblak$mm6$1mx1.internetia.pl...
Dziwię się, że wcześniej nie poznałeś się na tym gnojku :)
Pieprzony kibordlorjor.
Zza klawiszy odwazny smiec.

Data: 2011-06-04 10:30:46
Autor: P.B.
Darwin nagrodzil w sopocie
Dnia Sat, 4 Jun 2011 10:13:55 +0200, Bartek Kacprzak napisał(a):

[...]

ROTFL :)

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-06-04 10:59:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
Darwin nagrodzil w sopocie
Hello P.B.,

Saturday, June 4, 2011, 10:30:46 AM, you wrote:

Dziwię się, że wcześniej nie poznałeś się na tym gnojku :)
Pieprzony kibordlorjor.
Zza klawiszy odwazny smiec.
ROTFL :)

Do Pawła też szczeka?

--
Best regards,

Data: 2011-06-04 15:01:11
Autor: Bartek Kacprzak
Darwin nagrodzil w sopocie

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:1664265587.20110604105930pik-net.pl...
[...]

Szczekac to sobie sam mozesz kundelku. Razem z tym koleczkiem wzajemnej adoracji :)

Data: 2011-06-04 10:51:03
Autor: P_ablo
Darwin nagrodzil w sopocie
Użytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomości news:4de9e947$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Noooo - motocyklista pelna geba!

Pieknie reprezentujesz swoich ziomali...

--
Picasso

Data: 2011-06-04 15:00:32
Autor: Bartek Kacprzak
Darwin nagrodzil w sopocie

Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:4de9f1fa$0$2456$65785112news.neostrada.pl...

Noooo - motocyklista pelna geba!

Pieknie reprezentujesz swoich ziomali...

ROTFL

Nie wiem skad znasz takie teksty ale wnioskuje, ze ze srodowiska w, ktorym sie obracasz. :)

Data: 2011-06-03 23:50:07
Autor: DoQ
Darwin nagrodzil w sopocie
W dniu 03-06-2011 15:07, Artur Maśląg pisze:

LOL - ostatnio ich się sporo pojawiło ;) Niektórzy wpadają tutaj
częściej - patrząc po lekturze muszą odreagować jakieś problemy
natury emocjonalnej.

ATSD nie wiem czy zauważyłeś ale ciepło się zrobiło, może jakieś <piwo> po sąsiedzku ? ;>

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-06-03 13:57:09
Autor: K
Darwin nagrodzil w sopocie
W dniu 03-06-2011 12:34, Andrzej Ława pisze:
W dniu 03.06.2011 10:43, K pisze:
http://kontakt24.tvn.pl/temat,jechal-na-jednym-kole-uderzyl-w-trzy-samochody-zmarl-w-szpitalu,110993.html

I nie tylko w Sopocie...

[...]

ze darwin rozdajac nagrody przyczynia sie do mniejszej emisji co2, mniejszej ilosci potencjalnych zabojcow, mniejszego ruchu na drogach, TAK jestem szczesliwy. wybacz ale pan od motoru wybitnie przebil twoich kandydatow, a przynajmniej tego z wrzosek.

Darwin nagrodzil w sopocie