Das Fakt przejmie donosi: dymisja Macierewicza "nie teraz"

Data: 2017-04-15 13:51:52
Autor: A. Filip
Das Fakt przejmie donosi: dymisja Macierewicza "nie teraz"
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/beata-szydlo-chciala-dymisji-antoniego-macierewicza/yzkrx34
Szydło chciała wyrzucić Macierewicza. Usłyszała " *Nie teraz* "
2017-04-15 7:00
Trzy tygodnie temu premier Beata Szydło (54 l.) chciała zdymisjonować
i szefa MON Antoniego Macierewicza (69 l.), i szefa MSZ Witolda
Waszczykowskiego (60 l.) - dowiedział się Fakt. Jednak nie dostała
"zielonego światła" od prezesa Jarosława Kaczyńskiego (68 l.). [...]

Dobór tytułu i styl artykułu "może" sugerować zaklinanie rzeczywistości,
nieprawdaż? --

Data: 2017-04-15 05:09:42
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 15 kwietnia 2017 13:51:54 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> "zielonego światła" od prezesa Jarosława Kaczyńskiego (68 l.). [...]

Dobór tytułu i styl artykułu "może" sugerować zaklinanie rzeczywistości,

Ja chłop z wiochy. Artykuł chyba zrozumiałem. Twojego komentarza za Wuja Wacka nie rozumiem. Mógłbyś tak bardziej łopatologicznie nabazgrać co jest w tym artykule nie hallo?

Data: 2017-04-15 14:39:51
Autor: Dark Ice

--

Co nie zmienia faktu, że premier nie może nic zrobić bez wskazówek z nowogrodzkiej ulicy.

CL

Data: 2017-04-15 15:10:38
Autor: A. Filip
"Dark Ice" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

Nie może się nawet podać sama do dymisji?  Ależ ten Kaczyzm szaleje! ;-)

Precyzyjniej sugeruj że może zrobić "niezbyt wiele bez wsparcia (szefa)
partii". Sugerowanie że (zupełnie) *nic* nie może zrobić bez "wykładni
linii partii" jest jak dla mnie obrazą _bardzo_ dużego kalibru.

Data: 2017-04-15 17:33:54
Autor: Dark Ice
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+rzoerlkt8f-h4f6@buntownik.pl...
[...]

No to masz problem. Tak. NIC NIE MOZE ZROBIĆ.

CL

Das Fakt przejmie donosi: dymisja Macierewicza "nie teraz"