DasCoin - co o tym sądzicie

Data: 2017-04-25 22:08:12
Autor: zbigniews
DasCoin - co o tym sądzicie

Witam,
Ja inwestuję i zarabiam na DasCoin. Serdecznie polecam zasięgnąć więcej informacji na www.dascoininfo.pl
Link do rejestracji na oficjalnej stronie Netleaders to:
https://netleaders.com/ref/zibinowak
Moim zdaniem to HIT 2017r biorąc pod uwagę sukces BItCoina i popularnośc kryptowalut. Ryzyko jak przy każdej inwestycji. Albo się wchodzi w biznes albo później narzeka.
Pozdrawiam Zibi

Data: 2017-04-26 06:57:04
Autor: Budzik
DasCoin - co o tym sądzicie
Użytkownik  zbigniews@gmail.com ...

[...]

hahahaha
i mamy pierwszego co min 10% chce zarobic z naiwnych...

Ale skoro Pan Zbigniew już zarabia to uchyliłby rąbką tajemnicy w jaki sposób *juz* zarabia?

No i może odniósłby się do kilku watpliwości które wyraziłem w pierwszym poscie?

Bo jak juz spamować to może chociaż merytorycznie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

DasCoin - co o tym sądzicie