Dasz pijanemu kluczyki? Ciekawa kampania społeczna...

Data: 2011-04-26 15:15:17
Autor: Tomek
Dasz pijanemu kluczyki? Ciekawa kampania społeczna...
To trzeba zobaczyć:

http://www.joemonster.org/filmy/34659/Pijany_kierowca

Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2011-04-26 15:44:27
Autor: CeSaR
Dasz pijanemu kluczyki? Ciekawa kampania społeczna...

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4db6c585$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
To trzeba zobaczyć:

Dobre. Spodziewałem się innego zakończenia i innej sentencji - ilu ludzi powerza pijanemu kierowcy swój samochód a ilu swoje życie.

Data: 2011-04-26 19:11:40
Autor: Shrek
W dniu 2011-04-26 15:15, Tomek pisze:
To trzeba zobaczyć:

http://www.joemonster.org/filmy/34659/Pijany_kierowca

Dobre;)

Shrek.

Data: 2011-04-26 22:14:43
Autor: Marcin Jan
Dasz pijanemu kluczyki? Ciekawa kampania spo�e czna...
W dniu 11-04-26 15:15, Tomek pisze:
To trzeba zobaczyďż˝:

http://www.joemonster.org/filmy/34659/Pijany_kierowca

Pozdrawiam,
Tomek

dobre ale czy jeśli Ci kierowcy byliby wstawieni czy też nie oddali by kluczyka do swojego auta?
pozdrawiam
marcin

Data: 2011-04-26 22:35:49
Autor: Piotrek_P
[...]

Tak. U nas mogło by wyglądać to mniej wiięcej tak:

Chooonoo... kolego. Ty mnie tylko wyprowadź z garażu te bryyczkie, a ja już se do chałuupy jakoś dojadem...
;-)
PP

Data: 2011-04-27 05:03:45
Autor: JanKo
Dasz pijanemu kluczyki? Ciekawa kampania spo�eczna...
Agent Marcin Jan nadaje:
dobre ale czy jeśli Ci kierowcy byliby wstawieni czy też nie oddali by
kluczyka do swojego auta?

A któryś nie oddał? Przy pierwszych słowach pijak wręcza im bilecik i odchodzą uspokojeni w kierunku baru ;-)

Dasz pijanemu kluczyki? Ciekawa kampania społeczna...