Data Mining

Data: 2009-05-22 13:45:55
Autor: Hubert
Data Mining
Dieter wrote:
Stosuje ktos do analizowania gieldy? Jakie wnioski?

Ja próbuję/próbowałem parę miesięcy temu. Efektem zabaw był dość prosty system transakcyjny na fw20, który jakoś tam się sprawdzał (chociaż po chwili zastanowienia był to chyba taki trochę bardziej wyrafinowany trend follower). Bazował na statystycznych cechach szeregu czasowego (żadnych cykli, fraktali itp - generalnie "long way przede mną" ;) ). Niestety z braku czasu nie sprawdziłem paru rzeczy, które chciałem sprawdzić przed rozpoczęciem gry prawdziwą gotówką, więc wszystko zostało odłożone na później. Teraz jednak będę miał czas, więc mam zamiar intensywnie wrócić do tematu.

Data: 2009-05-22 14:04:13
Autor: Dieter
Data Mining
A korelacje pozarynkowe?

D.

Data: 2009-05-22 14:52:11
Autor: Hubert
Data Mining
Dieter wrote:
A korelacje pozarynkowe?

Znalazłem trochę wyników takich badań w necie, ale uwzględnianie wpływu fazy księżyca czy też długości dnia przy konstrukcji systemu nie ma IMHO sensu, więc nie zgłębiałem tematu. Ciekawostki odkładam na kiedy indziej ;)

Data Mining