Data rozpoczecia dzialalnosci

Data: 2009-07-17 07:08:10
Autor: createmodeon
Data rozpoczecia dzialalnosci
Witam,
wiem ze dzialalnosc mozna prowadzic od momentu zgloszenia faktu w
Urzedzie Gminy. Ale czy faktury vat sa tak samo wazne pomiedzy tym
okresem a zalatwieniem spraw w Urzedzie Skarbowym?

Pozdrawiam
zlotawy

Data: 2009-07-17 20:21:11
Autor: Daniel Smolinski
Data rozpoczecia dzialalnosci
Uzytkownik "createmodeon" <zlotawy@gmail.com> napisal w wiadomosci news:9f69ac02-041e-4786-bf0d-a97f186cd13824g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

a czy wazna jest faktura bez numeru NIP?
nie wydaje mi sie... chociaz mge sie mylic...

Data: 2009-07-17 21:12:18
Autor: Liwiusz
Daniel Smolinski pisze:
[...]

   A to numer NIP dostaje siÄ™ jakiÅ› inny przy zakÅ‚adaniu DG? Chyba że mówimy o osobie, która nigdy z podatkami wczeÅ›niej nie miaÅ‚a nic wspólnego.

--
Liwiusz

Data: 2009-07-17 22:43:23
Autor: zlotawy
On 17 Lip, 20:21, "Daniel Smolinski" <smolins...@gmail.com> wrote:
Uzytkownik "createmodeon" <zlot...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:9f69ac02-041e-4786-bf0d-a97f186cd13824g2000yqm.googlegroups.com...> Witam,
> [...]
> okresem a zalatwieniem spraw w Urzedzie Skarbowym?

a czy wazna jest faktura bez numeru NIP?
nie wydaje mi sie... chociaz mge sie mylic...

NIP jest ten sam co prywatnie. Zbieram faktury z mysla odciagniecia
vat, mam nadzieje ze US nie krzyknie ze za okres przed zlozeniem vat-r
to sie nie liczy.

zlotawy

Data: 2009-07-18 11:11:21
Autor: cef
zlotawy wrote:

NIP jest ten sam co prywatnie. Zbieram faktury z mysla odciagniecia
vat, mam nadzieje ze US nie krzyknie ze za okres przed zlozeniem vat-r
to sie nie liczy.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Odliczenie-VAT-od-zakupow-dokonanych-przed-rejestracja-1557876.html

Data rozpoczecia dzialalnosci