Data wyciągu w Citi.

Data: 2009-09-05 03:49:32
Autor: szczurwa
Data wyciągu w Citi.
Czy jeśli mam datę wyciągu 04 każdego miesiąca, to wyciąg,
przynajmniej w teorii,  generuje się minutę po północy 04 czy minutę
po północy 05 ?

Data: 2009-09-05 13:10:15
Autor: MarekZ
Data wyciągu w Citi.
"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:7f6ce19e-cb42-4c88-bec5-cecf0093029fh13g2000yqk.googlegroups.com...
Czy jeśli mam datę wyciągu 04 każdego miesiąca, to wyciąg,
przynajmniej w teorii,  generuje się minutę po północy 04 czy minutę
po północy 05 ?

5-go.

Data: 2009-09-05 05:27:06
Autor: szczurwa
Data wyciągu w Citi.
On 5 Wrz, 13:10, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

5-go.

Kupiłem 03 dość drogi bilet lotniczy i myślałem, że przejdzie na nowy
okres rozliczeniowy..:-) No cóż, nie udało się !

Data: 2009-09-05 07:14:14
Autor: xbartx
Data wyciągu w Citi.
On Sep 5, 2:27 pm, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Kupiłem 03 dość drogi bilet lotniczy i myślałem, że przejdzie na nowy
okres rozliczeniowy..:-) No cóż, nie udało się !

A to raczej normalne. Musiałbyś kupować w okolicach 4 i to wieczorem
raczej.

--
xbartx

Data: 2009-09-05 20:06:50
Autor: Maciej Loret
Data wyciągu w Citi.
Witam.

[...]

Często staram się kupić coś droższego 2-4 dni przed datą generowania wyciągu.
Chyba nigdy z żadną kartą nie wpadłem w stary wyciąg.
Przykład sprzed paru dni, karta Citi-BP, kupno ubezpieczenia auta 28.08 około godziny 8 rano. Wyciąg datowany na 30.08 i jak zwykle nie zawiera tej transakcji.

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-09-05 23:53:10
Autor: MarekZ
Data wyciągu w Citi.
"Maciej Loret" <maciej.loret@plusnet.pl> wrote in message news:h7u9g4$g1v$1atlantis.news.neostrada.pl...

Przykład sprzed paru dni, karta Citi-BP, kupno ubezpieczenia auta 28.08 około godziny 8 rano. Wyciąg datowany na 30.08 i jak zwykle nie zawiera tej transakcji.

IMO nie miało najmniejszych szans się załapać, bo pomimo daty na wyciągu 30.08 faktycznie generował sie on na koniec 28.08. Czyli rozliczenie musiałoby się odbyć tego samego dnia co transakcja.

Data: 2009-09-06 00:04:11
Autor: MarekZ
Data wyciągu w Citi.
"Maciej Loret" <maciej.loret@plusnet.pl> wrote in message news:h7unj2$plg$1nemesis.news.neostrada.pl...

Skąd wiesz?

Bo kiedyś w takiej sytuacji jak była w tym miesiącu testowo zleciłem przelew z karty. I pomimo zlecenia go przed datą na wyciągu widniał on dopiero na następnym wyciągu z datą zlecenia go (teoretycznie zawartą w poprzednim cyklu rozliczeniowym gdyby poważnie traktować datę wyciągu). Stąd wyciągnąłem powyższy wniosek.

W przypadku o którym rozmawiamy ma to jednak tak czy inaczej wpływ marginalny, bo w Citi chyba tak czy inaczej nic się nie rozlicza w soboty i niedziele (w BRE się rozlicza).

Data: 2009-09-06 00:13:55
Autor: Maciej Loret
Data wyciągu w Citi.
Witam.

[...]

Hmm... Chcesz powiedzieć, że oni zawsze na wyciągu piszą datę późniejszą o dwa dni od faktycznej daty sporządzania wyciągu?
Z czasów mania kk BZWBK (Idea, a potem Orange), dosyć często robiłem zakupy w Realu i tankowałem na Neste 24 - 3, a nawet 4 dni przed wyciągiem i chyba nigdy nie załapałem się na stary wyciąg...

Data: 2009-09-06 00:18:36
Autor: MarekZ
Data wyciągu w Citi.
"Maciej Loret" <maciej.loret@plusnet.pl> wrote in message news:h7unvd$hdk$1atlantis.news.neostrada.pl...

Hmm... Chcesz powiedzieć, że oni zawsze na wyciągu piszą datę późniejszą o dwa dni od faktycznej daty sporządzania wyciągu?

Nie, im się to dzieje wtedy kiedy dzień po teoretycznej dacie generowania lub sam dzień generowania nie jest dniem roboczym. Kiedyś miałem rozpisany algorytm jak oni to generują, nie chce mi się szukać, ale jak zajrzysz w historię swoich wyciągów to sam łatwo zauważysz jak się to odbywa (są trzy możliwe przypadki).

Data: 2009-09-05 17:05:52
Autor: szczurwa
Data wyciągu w Citi.
On 6 Wrz, 00:18, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

[...]

Zobaczcie sami:

5.906,24 PLN   saldo zadłużenia na ostatnim wyciągu dnia z 06/09/2009

  6.000,00 PLN   limit kredytowy

  83,76 PLN   saldo dostępne

  5.906,24 PLN   obecne saldo zadłużenia

  83,76 PLN   dostępny limit wypłat gotówkowych

  201,99 PLN   minimalna kwota do zapłaty płatne do 30/09/2009

Wyciąg z dnia: 04/09/2009
  Karta Kredytowa nr:+++++++++++++++++++++++
   03/09    LUFTHANSA 220219222246304702530 PL  1.687,45

To moja transakcja i rozbieżne daty na wyciągu. Prosto z CitiOnline.

Data: 2009-09-06 08:23:32
Autor: Michal
Data wyciągu w Citi.
szczurwa pisze:

[...]

U mnie jest identycznie- ten sam okres rozliczeniowy.

Pewnie na wyciąg przyjdzie nam poczekać do jutra.

--
Michał

Data: 2009-09-06 16:56:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Data wyciągu w Citi.

"szczurwa" df300b7b-9fdc-43a5-8a0b-6dd8beb02838@z30g2000yqz.googlegroups.com

" 5.906,24 PLN   saldo zadłużenia na ostatnim wyciągu dnia z 06/09/2009
" Wyciąg z dnia: 04/09/2009
"   03/09    LUFTHANSA 220219222246304702530 PL  1.687,45

" To moja transakcja i rozbieżne daty na wyciągu. Prosto z CitiOnline.

U mnie podobnie:

1.593,74 PLN   saldo zadłużenia na ostatnim wyciągu dnia z 30/08/2009

   30/08    PRZELEW WM NIERUCHOMOŚCI PRZY UL KRĘTEJ  509,65
  Wyciąg z dnia: 28/08/2009
   20/08    Sklep Akademicki Bialystok PL  13,94

Jak widać -- ja nie ryzykuję i nie płacę, póki nie zobaczę na własne oczęta wyciagu. :)
(a jak już płacę -- to i zazwyczaj płaczę) ;)

Data: 2009-09-06 10:01:24
Autor: Maciej Loret
Data wyciągu w Citi.
Witam.

[...]

Ja piszę o notoryczności, niemal pewniku. Nie m znaczenia czy to dzień roboczy czy nie. Transakcja wykonana dwa dni przed wyciągiem oznacza, że GP mam o te 2 dni dłuższy...

Data: 2009-09-05 14:29:40
Autor: Michal
Data wyciągu w Citi.
MarekZ pisze:
[...]

No ale w przypadku weekendów to różne rzeczy się mogą stać :) Ja póki co nie mogę pobrać jeszcze nowego wyciągu, ale wyliczenia pod wyciąg już są- też mam datę wyciągu na 4go.

Podejrzewam, że wyciąg pojawi się dopiero w poniedziałek rano :)

--
Michał

Data: 2009-09-05 14:49:50
Autor: Mithos
Data wyciągu w Citi.
szczurwa pisze:
Czy jeśli mam datę wyciągu 04 każdego miesiąca, to wyciąg,
przynajmniej w teorii,  generuje się minutę po północy 04 czy minutę
po północy 05 ?

Np. w BRE nie generuje się w weekend, więc jak 5 (data generowania wyciągu) wypada w sobotę, to wyciąg wygeneruje się 7 (w poniedziałek). Jak w poniedziałek będzie święto to dopiero we wtorek (czyli 8).

--
Mithos

Data: 2009-09-05 07:58:57
Autor: szczurwa
Data wyciągu w Citi.
On 5 Wrz, 14:49, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Np. w BRE nie generuje się w weekend, więc jak 5 (data generowania
wyciągu) wypada w sobotę, to wyciąg wygeneruje się 7 (w poniedziałek).
Jak w poniedziałek będzie święto to dopiero we wtorek (czyli 8).

Żeby było śmieszniej, mam dwie daty wyciągu wyświetlone w Citi-Online:
04/09/09 i 06/09/09. Która właściwa ?

Data wyciągu w Citi.