Data wystawienia faktury a data podpisania umowy.

Data: 2013-03-26 22:31:24
Autor: rageofhonor
Data wystawienia faktury a data podpisania umowy.
Mam pewien problem. Przeszedłem z Aster do UPC i dzisiaj dostałem fakturę na całkiem inną kwotę niż się umawiałem i kwoty poszczególnych usług się nie zgadzają z tym co mi obiecano i co miałem przedtem. W BOK mówią mi żeby zapłacić zawyżoną o 114 PLN fakturę a potem zrobią korektę. Teraz zastanawiam się czy ta faktura jest ważna bo data wystawienia faktury jest z dnia w którym nie miałem jeszcze podpisanej umowy z UPC. A  nie jest to proforma.

Na dodatek by zrobić korektę to kolejna faktura musiała być zerowa a następna też trochę pomniejszona. Nie wiem co się bardziej opłaca? Korygować 2 faktury trzy tylko jedną.

Czy faktura przed podpisaniem umowy jest ważna? Bo mi się wydaje że nie.

Data wystawienia faktury a data podpisania umowy.