David Copperfield w Polsce.

Data: 2010-05-07 12:53:03
Autor: azot
David Copperfield w Polsce.
Wczoraj przyleciał do Warszawy Dawid Copprfield.
Podobno ma spowodować zniknięcie podpisów zebranych przez PiS.

azot

Data: 2010-05-07 03:58:25
Autor: Leszczur
David Copperfield w Polsce.
On 7 Maj, 12:53, "azot" <afr...@gazeta.pl> wrote:
Wczoraj przyleciał do Warszawy Dawid Copprfield.
Podobno ma spowodować zniknięcie podpisów zebranych przez PiS.

A nie może po prostu "zniknąć" Kaczora?

Data: 2010-05-07 13:00:30
Autor: Neko
David Copperfield w Polsce.
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał

A nie może po prostu "zniknąć" Kaczora?

-- -- -- -- --

Niech sie wezmie lepiej za Fraglesa.

Data: 2010-05-07 15:05:56
Autor: cirrus
David Copperfield w Polsce.
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hs0rsk$8hm$1news.onet.pl...
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał
A nie może po prostu "zniknąć" Kaczora?
-- -- -- -- --
Niech sie wezmie lepiej za Fraglesa.

Uważaj bo cię przepiłuje Frajersie.

--
stevep

Data: 2010-05-07 13:01:18
Autor: azot
David Copperfield w Polsce.

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:bd40a9a1-f915-42b3-9610-0397fd5352dfq30g2000yqd.googlegroups.com...
On 7 Maj, 12:53, "azot" <afr...@gazeta.pl> wrote:
Wczoraj przyleciał do Warszawy Dawid Copprfield.
Podobno ma spowodować zniknięcie podpisów zebranych przez PiS.

A nie może po prostu "zniknąć" Kaczora?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
O Qrwa. Musimy natychmiast schować Kaczora. Chłop ma już zapłacone, to może z braku laku "zniknie" Bronka?

azot

Data: 2010-05-07 04:09:25
Autor: Leszczur
David Copperfield w Polsce.
On 7 Maj, 13:01, "azot" <afr...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:bd40a9a1-f915-42b3-9610-0397fd5352dfq30g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
O Qrwa. Musimy natychmiast schować Kaczora.

No pewnie! Jak to tak można z Kaczorem na wierzchu po mieście latać!
Schować i więcej przy ludziach nie wyjmować!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-07 13:06:17
Autor: 954
David Copperfield w Polsce.

[...]

Powinien ale Donalda

Data: 2010-05-07 13:00:31
Autor: raff
David Copperfield w Polsce.
azot pisze:
Wczoraj przyleciał do Warszawy Dawid Copprfield.
Podobno ma spowodować zniknięcie podpisów zebranych przez PiS.

Ja slyszalem, ze ma spowodowac cudowne rozmnozenie glosow Bronka.

A potem tak sie skupi, tak sie skupi, tak sie skupi, ze slon zniknie, a Bronek dostanie charyzmy...

R.

Data: 2010-05-07 13:05:02
Autor: azot
David Copperfield w Polsce.

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hs0rsl$6el$1news.onet.pl...
potem tak sie skupi, tak sie skupi, tak sie skupi, ze slon zniknie, a
Bronek dostanie charyzmy...

Niemożliwe. Dwa "ch" w jednym?

azot

Data: 2010-05-07 13:04:18
Autor: A
David Copperfield w Polsce.

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hs0ree$brh$2news.task.gda.pl...
Wczoraj przyleciał do Warszawy Dawid Copprfield.
Podobno ma spowodować zniknięcie podpisów zebranych przez PiS.

azot
 Tak chcecie to rozegrać ?
Były podPISiki i nagle "amba" - nie ma. Musi czary jakieś.
Tyle, że wszyscy wiedzą, że nie było - widzieliśmy na konferencji Poncyliusza.

Data: 2010-05-07 13:13:20
Autor: azot
David Copperfield w Polsce.

Użytkownik "A" <jaki@tp.pl> napisał w wiadomości news:hs0s31$92j$1news.onet.pl...

[...]

Wywiad PiSu działa. Schowali podpisy przed Dawidem. Uprzedził ich Zdradek Sikorski. Ten dwulicowiec szuka już wyjścia awaryjnego. Platforma tonie.

azot

azot

Data: 2010-05-07 04:38:08
Autor: Leszczur
David Copperfield w Polsce.
On 7 Maj, 13:13, "azot" <afr...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "A" <j...@tp.pl> napisał w wiadomościnews:hs0s31$92j$1news.onet.pl...

> [...]

Sikorski. Ten dwulicowiec szuka już wyjścia awaryjnego. Platforma tonie.

Czy przypadkiem wszystkie próby zatapiania Platformy do tej pory nie
spełzły na niczym? Ale marzyć oczywiście zawsze ci wolno.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-07 13:20:39
Autor: Grzegorz Z.
David Copperfield w Polsce.
Dnia Fri, 7 May 2010 13:13:20 +0200, azot napisał(a):

Wywiad PiSu działa. Schowali podpisy przed Dawidem.

Nie zdziwiłbym się jakby to były podpisy wirtualne.

Jakby trzeba je było wszystkie policzyć i sprawdzić to by się nagle okazało
że nikt nie wie kto je ma i gdzie są.

David Copperfield w Polsce.