David Duke popiera Marsz Patriotów i Kongres NOP!

Data: 2011-11-11 21:21:21
Autor: boukun
David Duke popiera Marsz Patriotów i Kongres NOP!
http://www.youtube.com/watch?v=5VuwNqMSdRQ&feature=feedlik

Były reprezentant Stanu Luizjana, najbardziej znany (spośród niepoprawnych politycznie) amerykański polityk, osoba od wielu lat bardzo medialna, niegdysiejszy przywódca Ku Klux Klanu i autor bestsellerów przetłumaczonych na kilkanaście języków, wydał na swojej oficjalnej stronie internetowej specjalną audycję dla polskich patriotów i nacjonalistów, którzy 11 listopada zjawią się na wrocławskim Marszu Patriotów, a 12 listopada -- na nacjonalistycznym Kongresie z okazji 30-lecia Narodowego Odrodzenia Polski.

Dr David Duke skierował do nas m.in. te słowa:

Przesyłam ciepłe pozdrowienia moim bratnim Europejczykom, polskim patriotom i wszystkim uczestnikom, a także gościom tego ważnego Kongresu. Niestety przez obowiązki wobec mojej amerykańskiej ojczyzny, nie mogę uczestniczyć w waszym ważnym zebraniu. Lecz ślę wam pozdrowienia i ciepłe życzenia od wielu Amerykanów, dla was, patriotycznych Polaków, oraz wszystkich tych z całej Europy, którzy zbiorą się na waszym Kongresie. Smuci mnie, że muszę wam obwieścić, że mój własny kraj został porwany przez anty-europejskie siły, które wspierają bezpośrednio ludobójstwo i destrukcję naszego rodzaju, tutaj, w państwie, w którym żyję, lecz również w całej Europie, na europejskich terenach Rosji, a nawet w odległych państwach założonych przez Europejczyków, jak choćby Australia i Nowa Zelandia.

(...)

Proszę, zrozumcie, że większość europejskich Amerykanów nie ma udziału w syjonistycznej polityce rządu Stanów Zjednoczonych, dokładnie tak jak większość Polaków, nie ma udziału w destruktywnej polityce kolejnych gabinetów.

Wszystkie europejskie narody są dzisiaj okupowane, lecz ślę wam wieść, że ta okupacja naszych narodów nie potrwa już długo.

(...)

za: www.davidduke.com

boukun

David Duke popiera Marsz Patriotów i Kongres NOP!