David Lynch - filmy, opinie

Data: 2009-04-08 23:05:32
Autor: Welon
David Lynch - filmy, opinie
keighly wrote:

Całkiem niedawno zetknęłam się z Lynchem i musze przyznać, że jego filmy mnie intrygują jak żadne inne. Przede wszystkim Lynchowski, niepowtarzalny klimat no i jego pomysły.

Ten "niepowtarzalny" klimat to juz kilka dekad wczesniej Bunuel potrafil wykreowac... Mnie Lynch nie podchodzi i uczciwie mowiac, wciaz nie potrafie zrozumiec zachwytow na dzielami tego pana.

--
Krzysztof

David Lynch - filmy, opinie