David Lynch - filmy, opinie

Data: 2009-04-09 08:02:37
Autor: Catalyst
David Lynch - filmy, opinie

"keighly" <zzimorodek@gmail.com> wrote in message news:grj0t4$88m$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam,

Całkiem niedawno zetknęłam się z Lynchem i musze przyznać, że jego filmy mnie intrygują jak żadne inne. Przede wszystkim Lynchowski, niepowtarzalny klimat no i jego pomysły. Jego geniusz jak z paru fragmentów, luźnych wątków stwarza logiczną, fenomalnie poskładaną całość. I chociaż dopiero zaczynam i części filmów nie rozumiem (o ile można je rozumieć) to jestem absolutnie oczarowana.

Ja filmów Pana Lyncha nie rozumiem ani trochę co nie przeszkodziło mi obejżeć większości z nich po kilka razy z wielką przyjemnością - człowiek ma wrażenie obcowania z czymś bardzo złożonym, jakąś szczególną formą sztuki przekazu :)
A być może wystarczy wspomóc układ nerwowy odpowiednimi specyfikami i wszystko stanie się jasne - nie wiem. Wiem natomiast że muzyka (w takim Lost Highway np.) to jest mistrzostwo świata.

Pozdro

David Lynch - filmy, opinie