Dawaj Zbychu!

Data: 2021-04-14 07:53:03
Autor: Runt
Dawaj Zbychu!
https://www.onet.pl/informacje/onettrojmiasto/sprawa-slawomira-nowaka-rozmowa-z-mecenas-joanna-broniszewska/3ejmqtv,79cfc278

"Od samego początku, kiedy podjęliśmy się obrony pana Sławomira Nowaka, byłam daleka od używania argumentów, że jest to sprawa polityczna. Trudno jednak nie zauważyć, że ta sprawa szczególnie zajmuje polityków na szczytach obecnej władzy. Bo jak inaczej można ocenić sytuację, kiedy prezes Jarosław Kaczyński czy prokurator generalny Zbigniew Ziobro z imienia i nazwiska z mównicy sejmowej wykrzykują oskarżenia pod adresem mojego klienta? Jeżeli ktoś rzuca oskarżenia, powinien dysponować dowodami - mówi Onetowi mecenas Joanna Broniszewska."

"Obrona Sławomira Nowaka popiera zapowiedź Zbigniewa Ziobry: niech ujawni materiał dowodowy."

Kobyła u płota! ;-)))

--
Runt

Dawaj Zbychu!