Dawaj kasę!

Data: 2018-12-20 08:55:27
Autor: Pajdak
Dawaj kasę!
http://wyborcza.pl/7,87648,24294544,smutne-swieta-w-tv-republika-pracownicy-oskarzaja-sakiewicza.html#a=190&c=8000

"Tuż przed świętami grupa pracowników Telewizji Republika zagroziła
strajkiem. Powód? Firma zalega z wypłatami pensji.
- Znowu nie mam na bilet do domu. Znowu będę prosić tych szczęśliwców,
którzy dostali przelew, by mi pożyczyli sto złotych - mówi Anna,
trzydziestoletnia pracownica TV Republika z kilkuletnim stażem. Kiedyś miała
takie poglądy jak jej stacja: narodowe, konserwatywne, katolickie. Wierzyła
w dobrą zmianę, a "Gazetę Wyborczą" traktowała jako wroga Polski. Ale czasy
się zmieniły."

Aj waj! Aj waj!

--
Pajdak