[rower] Dawes Sardar - "touring commuter expedition bike"

Data: 2013-03-11 15:30:38
Autor: rmikke
[rower] Dawes Sardar - "touring commuter expedition bike"
W dniu poniedziałek, 11 marca 2013 21:33:48 UTC+1 użytkownik tomekkaf napisał:
Witam,

Od pewnego czasu szukam dla siebie roweru "na wyprawy". Natknalem sie dzisiaj na ta aukcje: http://www.ebay.co.uk/itm/Dawes-Sardar-touring-commuter-expedition-bike-Reynolds-631-9x3-speeds-/171004740445?pt=UK_Bikes_GL&hash=item27d0ad435d

Co myslicie o tym rowerze? Marka w Polsce wcale nie popularna tak wiec nie udalo mi sie jak na ta chwile znaleźć wielu opinii. Poszperam jeszcze na forach Angielskich.

Wydaje się świetny na wyprawy właśnie. Sprawia wrażenie bardzo mocnego.

Data: 2013-03-12 01:39:39
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 11 marca 2013 23:30:38 UTC+1 użytkownik rmikke napisał:
> [...]

> Co myslicie o tym rowerze? Marka w Polsce wcale nie popularna tak wiec nie udalo mi sie jak na ta chwile znaleźć wielu opinii. Poszperam jeszcze na forach Angielskich. Wydaje się świetny na wyprawy właśnie. Sprawia wrażenie bardzo mocnego.

A, opony zmień od razu. Te Micheliny bardzo mi się spodobały i wsadziłem
je do swojego roweru zaraz przy zakupie zamiast oryginalnych Bontragerów.
Niestety po pół roku zacząłem łapać gumy od byle czego i dopiero zmiana
opon usunęła zjawisko.

[rower] Dawes Sardar - "touring commuter expedition bike"