Data: 2013-03-12 04:06:43 | |
Autor: tomekkaf | |
[rower] Dawes Sardar - "touring commuter expedition bike" | |
A tak wracając do tematu roweru a nie nazewnictwa hamulców, Jakie są zalety/wady rury skosnej w porownaniu do rury prostej?
|
|
Data: 2013-03-12 04:09:33 | |
Autor: rmikke | |
[rower] Dawes Sardar - "touring commuter expedition bike" | |
W dniu wtorek, 12 marca 2013 12:06:43 UTC+1 użytkownik tomekkaf napisał:
A tak wracając do tematu roweru a nie nazewnictwa hamulców, Jakie są zalety/wady rury skosnej w porownaniu do rury prostej? Przy skośnej możesz niżej siodełko opuścić, ale w efekcie do normalnej jazdy potrzebujesz dłuższej sztycy. |
|
Data: 2013-03-12 12:24:17 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
[rower] Dawes Sardar - "touring commuter expedition bike" | |
Dnia Tue, 12 Mar 2013 04:06:43 -0700 (PDT), tomekkaf napisał(a):
A tak wracając do tematu roweru a nie nazewnictwa hamulców, Jakie są zalety/wady rury skosnej w porownaniu do rury prostej? Masz mało miejsca wewnątrz ramy co powoduje rozmaite trudności z upchnięciem tam jednocześnie torby podsiodłowej, półtoralitrowej butelki coli i jeszcze bidonu. A torba się będzie zsuwać podczas jazdy. -- Jacek |
|
Data: 2013-03-12 04:43:11 | |
Autor: rmikke | |
[rower] Dawes Sardar - "touring commuter expedition bike" | |
W dniu wtorek, 12 marca 2013 12:24:17 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
Dnia Tue, 12 Mar 2013 04:06:43 -0700 (PDT), tomekkaf napisał(a): W kwestii formalnej: torbę podsiodłową wiesza się, jak sama nazwa wskazuje, pod siodłem za sztycą - i tu dłuższa sztyca nie jest żadną przeszkodą, a raczej wprost przeciwnie. Zgaduję, że chodziło Ci o torbę trójkątną do ramy. |
|
Data: 2013-03-12 13:01:19 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
[rower] Dawes Sardar - "touring commuter expedition bike" | |
Dnia Tue, 12 Mar 2013 04:43:11 -0700 (PDT), rmikke napisał(a):
Zgaduję, że chodziło Ci o torbę trójkątną do ramy. Aaaa, racja. Tyle że mi chodziło o "torbę podramową" nie trójkątną ale prostokątną i dłuższą. Coś w tym stylu: http://www.sakwyrowerowe.eu/index.php?route=product/product&path=40&product_id=66 -- Jacek |
|
Data: 2013-03-13 02:23:57 | |
Autor: mt | |
[rower] Dawes Sardar - "touring commuter expedition bike" | |
W dniu 2013-03-12 12:24, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Tue, 12 Mar 2013 04:06:43 -0700 (PDT), tomekkaf napisał(a): Zsuwać się nie będzie, gdyż przeważnie i tak opiera się (oraz jest przymocowana) o rurę podsiodłową. A poza tym, jak ktoś jeździ z sakwami tylnymi i ewentualnie przednimi, to rzadko kiedy montuje jeszcze torbę wewnątrzramową, jak już to większość ludzi, którzy jeżdżą z sakwami (w tym i ja) wybierają ewentualnie dodatkową małą sakwę na podręczne szpargały montowaną na kierownicę, sprawdza się IMO lepiej. -- marcin |
|
Data: 2013-03-12 13:17:18 | |
Autor: bans | |
[rower] Dawes Sardar - "touring commuter expedition bike" | |
W dniu 2013-03-12 12:06, tomekkaf pisze:
A tak wracając do tematu roweru a nie nazewnictwa hamulców, Jakie są zalety/wady rury skosnej w porownaniu do rury prostej? Możesz łatwiej wsiąść na rower w spódnicy. -- bans |
|
Data: 2013-03-12 13:17:54 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
[rower] Dawes Sardar - "touring commuter expedition bike" | |
Dnia Tue, 12 Mar 2013 13:17:18 +0100, bans napisaĹ(a):
MoĹźesz Ĺatwiej wsiÄ ĹÄ na rower w spĂłdnicy.A ilu rowerzystĂłw, nie rowerzystek, jeĹşdzi w spĂłdnicy? -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|