[rower] Dawes Sardar - "touring commuter expedition bike"

Data: 2013-03-12 04:06:43
Autor: tomekkaf
[rower] Dawes Sardar - "touring commuter expedition bike"
A tak wracając do tematu roweru a nie nazewnictwa hamulców, Jakie są zalety/wady rury skosnej w porownaniu do rury prostej?

Data: 2013-03-12 04:09:33
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 12 marca 2013 12:06:43 UTC+1 użytkownik tomekkaf napisał:
A tak wracając do tematu roweru a nie nazewnictwa hamulców, Jakie są zalety/wady rury skosnej w porownaniu do rury prostej?

Przy skośnej możesz niżej siodełko opuścić, ale w efekcie do normalnej
jazdy potrzebujesz dłuższej sztycy.

Data: 2013-03-12 12:24:17
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 12 Mar 2013 04:06:43 -0700 (PDT), tomekkaf napisał(a):

A tak wracając do tematu roweru a nie nazewnictwa hamulców, Jakie są zalety/wady rury skosnej w porownaniu do rury prostej?

Masz mało miejsca wewnątrz ramy co powoduje rozmaite trudności z
upchnięciem tam jednocześnie torby podsiodłowej, półtoralitrowej butelki
coli i jeszcze bidonu. A torba się będzie zsuwać podczas jazdy.
--
Jacek

Data: 2013-03-12 04:43:11
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 12 marca 2013 12:24:17 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]

upchnięciem tam jednocześnie torby podsiodłowej, półtoralitrowej butelki
coli i jeszcze bidonu. A torba się będzie zsuwać podczas jazdy.

W kwestii formalnej: torbę podsiodłową wiesza się, jak sama nazwa
wskazuje, pod siodłem za sztycą - i tu dłuższa sztyca nie jest
żadną przeszkodą, a raczej wprost przeciwnie.

Zgaduję, że chodziło Ci o torbę trójkątną do ramy.

Data: 2013-03-12 13:01:19
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 12 Mar 2013 04:43:11 -0700 (PDT), rmikke napisał(a):

Zgaduję, że chodziło Ci o torbę trójkątną do ramy.

Aaaa, racja. Tyle że mi chodziło o "torbę podramową" nie trójkątną ale
prostokątną i dłuższą. Coś w tym stylu:
http://www.sakwyrowerowe.eu/index.php?route=product/product&path=40&product_id=66
--
Jacek

Data: 2013-03-13 02:23:57
Autor: mt
[...]

Zsuwać się nie będzie, gdyż przeważnie i tak opiera się (oraz jest przymocowana) o rurę podsiodłową. A poza tym, jak ktoś jeździ z sakwami tylnymi i ewentualnie przednimi, to rzadko kiedy montuje jeszcze torbę wewnątrzramową, jak już to większość ludzi, którzy jeżdżą z sakwami (w tym i ja) wybierają ewentualnie dodatkową małą sakwę na podręczne szpargały montowaną na kierownicę, sprawdza się IMO lepiej.

--
marcin

Data: 2013-03-12 13:17:18
Autor: bans
W dniu 2013-03-12 12:06, tomekkaf pisze:

A tak wracając do tematu roweru a nie nazewnictwa hamulców, Jakie są zalety/wady rury skosnej w porownaniu do rury prostej?

Możesz łatwiej wsiąść na rower w spódnicy.

--
bans

Data: 2013-03-12 13:17:54
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 12 Mar 2013 13:17:18 +0100, bans napisał(a):

Możesz łatwiej wsiąść na rower w spódnicy.
A ilu rowerzystĂłw, nie rowerzystek, jeĹşdzi w spĂłdnicy?

--
piecia aka dracorp

[rower] Dawes Sardar - "touring commuter expedition bike"