Dawid był dzisiaj za tłumacza

Data: 2009-07-20 21:42:28
Autor: Andrzej Kokakolski
Dawid był dzisiaj za tłumacza
Tu rozpiera człowieka duma. Przed chwilą żona mi opowiadała, że przed
południem
 w jednej restauracji w rynku w Świdnicy Dawid podszedł do kelnerki, która
miała
 problemy z obsługą Niemców i zapytał się, "kann ich mal helfen?". Niemcy ucieszeni powiedzieli, Danke, Danke... Chcieli "Apfelschorle" i kelnerka
nie
wiedziała co ma podać, Dawid powiedział, że chcą sok jabłkowy rozcieńczony gazowaną wodą mineralną. Potem przyszła do stolika żony znów kelnerka i
zapytał
a się, czy nie może synka wypożyczyć jeszcze na chwilkę za tłumacza bo
przyszli
jeszcze inni Niemcy, z którymi nie mogła się dogadać. Dawid mówił, mamo,
ja bym
 mógł tu pracować...

Za parę lat kto wie, tu będzie i tak halbe, halbe...

Pozwoli mu Pan pracowac? Na podatki?!!
Co za wyrodny ojciec z Pana
:)

AK

Data: 2009-07-20 23:57:01
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h42oc4$b12$1inews.gazeta.pl...

[...]

On nie wziął za to pieniążków, dorywczo i harytatywnie każdemu się podoba i każdy od czasu do czasu coś komuś tłumaczy.

boukun

Data: 2009-07-21 01:14:12
Autor: Andrzej Kokakolski
Dawid był dzisiaj za tłumacza
On nie wziął za to pieniążków, dorywczo i harytatywnie każdemu się podoba i każdy od czasu do czasu coś komuś tłumaczy.

Dosc pokazowo Pan "nie zrozumial". Wiec wyjasniam.
Mnie chodzi o przyszlosc Dawidka. Obawiam sie, ze bedzie pracowal i placil podatki. I jak jego tatus to przezyje?!!!
:)

AK

PS Charytatywnie.  Przez CH --

Data: 2009-07-21 07:52:00
Autor: ! JÓZÓS ! XRÓSTÓS ! ZBÓWICIÓL ! LÓŚNY !
Dawid był dzisiaj za tłumacza
'Andrzej Kokakolski' nópisóu:

PS Charytatywnie.  Przez CH

A wuaśnie rze nie!
Bekon trombi za durzo hary, kóka sete za setą, dlatego napisau
"harytatywnie".

--
"Przylgną do imienia martwego człowieka niczym
pchła do psa myśląc, że ten sposób osiągną czystość.

Data: 2009-07-21 09:27:40
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h434p4$j2h$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ależ ja też kiedyś pracowałem i płaciłem podatki w dobrych czasach PRLu. Synek jest jeszcze młody, jeszcze mu się praca znudzi, a jak będą warunki niewolnicze, to się pewno będzie migał.

boukun

Data: 2009-07-21 17:55:38
Autor: naprany jak kruk!
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Ależ ja też kiedyś pracowałem i płaciłem podatki w dobrych czasach PRLu. Synek jest jeszcze młody, jeszcze mu się praca znudzi, a jak będą warunki niewolnicze, to się pewno będzie migał.
 tylko bedzie musial sobie znalezc zonke ktora bedzie na niego harowala hahaha
gotowania i sprzatania go naucz - mezczyzni niedzwieccy zostana etatowymi
halsfralami hahahahahahah buheheheheh

a u mnie bys nie chcial chodnika pozamiatac ? a moze dawidek ?

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Dawid był dzisiaj za tłumacza