Dawid mnie sprzedał

Data: 2011-01-25 15:38:27
Autor: boukun
Dawid mnie sprzedał
Przed chwilą oddał ze swojego komputera 12 głos na mnie...

boukun

Data: 2011-01-25 16:17:00
Autor: jadrys
Dawid mnie sprzedał
W dniu 2011-01-25 15:38, boukun pisze:
Przed chwilą oddał ze swojego komputera 12 głos na mnie...

boukun

A nie ujawnił prawdę?

Data: 2011-01-25 07:20:02
Autor: Hans Kloss
Dawid mnie sprzedał
On 25 Sty, 16:17, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2011-01-25 15:38, boukun pisze:

> Przed chwilą oddał ze swojego komputera 12 głos na mnie...

> boukun

A nie ujawnił prawdę?

Oj  ie bądź drobiazgowy, każdy ma prawo do małych rodzinnych
tajemnic ;)
Ale czasem sprawa się rypnie....
J-23

Data: 2011-01-25 16:38:12
Autor: jadrys
Dawid mnie sprzedał
W dniu 2011-01-25 16:20, Hans Kloss pisze:
[...]

Oczywiście że się rypnie, zwłaszcza wtedy gdy syn jest dymny z tego co ojciec chce ukryć..

Data: 2011-01-25 07:44:49
Autor: Hans Kloss
Dawid mnie sprzedał
On 25 Sty, 16:38, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Oczywiście że się rypnie, zwłaszcza wtedy gdy syn jest dymny z tego co
ojciec chce ukryć..

 Inna sprawa ze żyd chcący ukryć swoje żydostwo a jednocześnie  synowi
swojej żony dający na imię Baruch, Jojne albo Dawid to też niezłe
kuriozum ;)
J-23

Data: 2011-01-25 17:19:00
Autor: raff
Dawid mnie sprzedał

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:43e5952e-84d6-4dfb-8598-66488adfb797f2g2000vby.googlegroups.com...
[...]

Sprzedal bo kaski potrzebowal. Ma to w genach. Jak i pochodzenie.

R.

Data: 2011-01-25 09:20:54
Autor: Antenka
Dawid mnie sprzedał
On 25 Sty, 17:19, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Sprzedal bo kaski potrzebowal. Ma to w genach. Jak i pochodzenie.<

Żaden żydek nie ma zahamowań - patrz II wojna światowa. Idąc dalej tym
tropem nie dziwota, że icek-Dawidek chce własnego łojca sprzedać.
Ale kto go kupi i po co? :D Boczek wędzony trafi jako eksponat do ZOO?
ha ha ha :D

Antenka

P.s. Znacie starotestamentową historię Józefa Egipskiego, syna Jakuba?
Jego też bez skrupułów sprzedali bracia kupcom podążającym do
Egiptu. ;-)

Data: 2011-01-26 13:12:27
Autor: boukun
Dawid mnie sprzedał

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihp1fn$k3b$1news.onet.pl...
[...]

Co fakt? Że ten powyżej to idiota..., tego to nawet nie ukrywa, ale co ty chcesz teraz dowieść? Imię Dawid jest najbardziej popularne w Polsce wśród dzisiejszych dzieci i jedno z najbardziej popularnych na całym świecie (David), można by rzec, mędzynarodowe, w przeciwieństwie do Barucha czy Jojne...

boukun

Data: 2011-01-26 13:32:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Dawid mnie sprzedał

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ihp3ge$b6d$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jasne.... Chociaż mogłeś go nazwać Alfons. Miałby chłopak i imię i zawód...

Data: 2011-01-26 13:54:09
Autor: jadrys
Dawid mnie sprzedał

[...]

Znałem kiedyś faceta który miał spore problemy ze względu na swoje imię - Adolf. Byś musiał widzieć gdy się przedstawiał dziewczynom. - Wszystkie nie mogły ukryć śmiechu.

Data: 2011-01-26 23:09:38
Autor: raff
Dawid mnie sprzedał

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:ihp5hr$5an$3news.onet.pl...

[...]

No i ? Mogl sie przedstawic jako Michal, albo Zenek. Zaden problem. Widac frajer.

R.

Data: 2011-01-28 20:02:38
Autor: jadrys
Dawid mnie sprzedał
W dniu 2011-01-26 23:09, raff pisze:

[...]

No i,  poradziłem mu w końcu żeby przedstawiał się jako Adaś. Ale to z kolei mnie rozśmieszało, no i jego samego.

Data: 2011-01-26 23:08:26
Autor: raff
Dawid mnie sprzedał
[...]

Tłumaczy się. Coś jest na rzeczy...

R.

Data: 2011-01-26 13:51:32
Autor: jadrys
Dawid mnie sprzedał
W dniu 2011-01-26 13:12, boukun pisze:

[...]

Niczego nie chcę dowodzić. Twoja narodowość jest twoją osobistą sprawą. Gdybyś ty sam nie poruszył tego tematu to nawet bym sie nie odzywał. Zaś wracając do tematu - w Polsce już tak jest że na imię Dawid ludzie reagują z reguły w sposób jednoznaczny...

Dawid mnie sprzedał