Dawid najpopularniejsze imię polskie

Data: 2009-11-16 19:25:58
Autor: Piotr
Dawid najpopularniejsze imię polskie
Dnia Mon, 16 Nov 2009 18:21:10 +0100, boukun napisał(a):

Odbierałem przed chwilą synka z koszykówki i powiedział do mnie, że u nich w drużynie jest 7 Dawidów, tak im powiedział trener. Faktycznie, zaraz po tym jak urodził sie mój syn w kwietniu 2000, zaczął się wielki boom w Polsce na nadawanie chłopcom na imię Dawid..., ale zaraz po mnie...

Czego ty głupiutka hałsfrał nie zrobisz, żeby zagrabić swoje nieuctwo i
uwypuklić nowiutką świadomość Polaka.
Piotr

Data: 2009-11-16 19:45:18
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:m6o94s56gfir$.1e5i4zpq3s1zq$.dlg40tude.net...
[...]

Czego ty głupi Piotrusiu nie zrobisz, żeby nie zaświecić swoim prymitywizmem pod moimi wątkami, uzależniony psycholu...

boukun

Data: 2009-11-16 20:18:38
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Nov 2009 19:45:18 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Moje odpowiedzi są tak dobre, że aż ja jestem zdziwiony, he, he...
A ty tylko kłapiesz zębiskami w poszukiwaniu łydek, tatusiu Adolfa.

Data: 2009-11-16 22:58:59
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:rhmiek5vzgdw.18orytqtmqemf$.dlg40tude.net...
[...]

No i tylko ty sam głupi Piotrusiu. Adekwatny poziom dla podwórkowego tłuka z okopconego hasioka... Pienisz się i pienisz, jak pojebany, zaraz zawału dostaniesz dziadku.

boukun

Data: 2009-11-16 23:06:45
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Nov 2009 22:58:59 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Znowu nudzisz matołku... Ty już wiesz co masz zobić, prawda?

Data: 2009-11-16 23:19:34
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1mhmgejmthod7$.x7448k028ziz.dlg40tude.net...
[...]

Dokładnie głupi Piotrusiu, wiem co z głupkiem zrobić, poganiasz trochę, zmęczysz się, zadyszysz  i w kimono, odpędzić pojebany myśli...

boukun

Dawid najpopularniejsze imię polskie