Dawid najpopularniejsze imię polskie

Data: 2009-11-16 22:51:23
Autor: Hans Kloss
Dawid najpopularniejsze imię polskie
Odbierałem przed chwilą synka z koszykówki i powiedział do mnie, że u nich w drużynie jest 7 Dawidów,

Niech zgadnę.... młodzieżówka Maccabi Tel-aviv? Zdolnego masz syna bekon, to
bardzo dobry klub ;).
J-23

Data: 2009-11-17 09:56:04
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdsl1b$872$1inews.gazeta.pl...

[...]

Masz super zapłon Hans, tekst pasuje akurat do bramy w okopconym hasioku...

boukun

Data: 2009-11-17 10:23:06
Autor: Hans Kloss
Dawid najpopularniejsze imię polskie
Jesteś bekon dobrą ilustracją tezy że jak się miedzy żydami dureń trafi to
poziom jego głupoty jest nieosiągalny dla durniów gojskich.
J-23 --

Dawid najpopularniejsze imię polskie