Dawid to imię aryjskie

Data: 2009-04-08 16:16:27
Autor: boukun
Dawid to imię aryjskie
Przypadkowo trafiłem na swój post z kwietnia 2000 roku, kiedy miał mi się urodzić syn i pytałem grupowiczów jak mu dać na imię. To pod wpływem Miecz-Sławomira dałem mu na imię Dawid. Przekonał mnie do tego nie tyle na grupie, co w prywatnym poście do mnie. Prywatny komputer został przez niemiecką policję zarekwiroweany, a na grupie pisał on tak:

Dawid, Dowid - 'dowidzieć', 'dowidzący',
'widzący' '-wid', jak  Świato-wid,
niewątpliwie rodowód bliski Wiszowi
tego starożytnego aryjskiego  imienia,
naj-wid-oczniej  przejętego  przez  Semitów
od pierwotnych aryjskich mieszkańcow
Palestyny, a więc  Filistyńczyków, albo
Hetytów, ktorzy zostali  przez nich
podbici nie tyle kamieniami, jak to jest
w legendzie o królu Dawidzie, co przede
wszystkim lichwą  i oszukaństwem,

Całość w wątku http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=4466307

boukun

Data: 2009-04-08 16:23:06
Autor: Panslavista
Dawid to imię aryjskie

[...]

Wydumane przez podobieństwo i następstwo głosek.
Zmień mu na Władymir.

Data: 2009-04-08 16:27:14
Autor: rAzor
Dawid to imię aryjskie
Użytkownik Panslavista napisał:
[...]

he he he Krótko i treściwie.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
http://www.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0&feature=related

Data: 2009-04-08 16:34:52
Autor: boukun
Dawid to imię aryjskie

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gric3a$76j$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie ważne, to tylko imię, mi sie osobiście już dawno podobało, a na priva napisał Mieczu jeszcze lepszą wykładnię, szkoda, że nie mam dostępu do swojego dawnego archiwum w zarekwirowanym kompie.

Tu jest coś lepszego, jak już mi się urodził syn i zakomunikowałem na grupie, że dałem mu na imię Dawid, odezwało się parę głosów, w tym jedan od cygana (lubianego przeze mnie) Petrescu:
Moje szczere gratulacje! W ten sposob stal sie Pan od razu 50% syjonista!
DAWID juz jest. Teraz jeszcze tylko GWIAZDA.......

Serdecznie pozdrawiam
Cygan Petrescu

całość tu
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc.polityka&tid=1265572

Data: 2009-04-08 16:40:30
Autor: boukun
Dawid to imię aryjskie

[...]

A tu Miecza gratulacje dla mnie z powyższego linku:
Re: Radosc i smutek w domu Niedzwieckich

boukun podzielil sie tylko
radosna wiadomoscia:

Z wszystkimi zyczliwymi mi ludzmi na grupie, na ktorej to od blisko dwoch
miesiecy sie udzielam, chcialbym sie podzielic swoja radoscia i smutkiem.

Boukunie smutki zapomina sie,
pozostaje jeno radosc.

Wczoraj tj. 12-go w godzinach rannych urodzil mi sie syn Dawid. Porod
nastapil poprzez cesarskie ciecie. Dziecko ma sie dobrze, wazy 3 kilo, matka
przeszla porod bolesnie.

A jednak przekonales sie do imienia
Da-wid. Ciesze sie z tego ! Zatem prosze,
Synowi, kiedy juz dorosnie, badz
laskaw wyjasnic, co Cie przekonalo.
Nie chce nic sugerowac, ale
drugie imie, jesli  pierwsze juz zostalo
wybrane, powinno byc - w zwiazku
z rodzajem przyjscia na swiat,
- cesarskie, a wiec jedno z nalezacych
do rzymskich cezarow.
Gdybym zaproponowal Kaligule, to
byloby to slusznie potraktowane za
kiepski i  niesmaczny zart, ale prosze
laskawie rozwaz  imie Tytusa,
pogromcy Judejczykow.
Mozna, chyba nadac  3 imiona,
a wiec najlepsza kombinacja
moim zdaniem, bylaby:
DAWID TYTUS ROMAN,
albo po prostu:
DAWID ROMAN.

W szpitalu w Erlenbachu pani anestezjolog zastosowala mala doze narkozy, i
zona moja cala operacje cesarskiego porodu czula. Znajduje sie obecnie w
szoku, bo przeszla prawdziwy koszmar. Czula jak jej brzuch tna i wnetrznosci
pruja. Krzyczala po niemiecku: "ich kriege alles mit!" (ja wszystko czuje!),
"warum macht Ihr mir das an!" (dlaczego mi to robicie!), ale nikt jej niby
nie slyszal. Ona slyszala jeszcze, jak pani anestezjolog pod koniec
operacji, mowila, ze musi zwiekszyc doze narkozy.
Nie zycze zadnej kobiecie takiego porodu.

Prosze serdecznie pozdrawiac
Malzonke ode mnie i zlozyc Jej wyrazy
mojego wielkiego podziwu za dzielnosc,
ktorej my mezczyzni nie musimy
na szczescie dawac swiadectw.
Szkoda tylko, ze nie bede mogl
sie napic pepkowki, o ile zostalbym
tym przywilejem przez Ciebie
zaszczycony. :-(((

Szczesliwy i rozgoryczony
boukun
http://home.t-online.de/home/boukun/
boukun@t-online.de

PS. W zwiazku z powyzszym, musze opiekowac sie corka i zona z synkiem i byc
moze nie bede mial na razie czasu pisac na liscie.

ad P.S. Nieobecny, usprawiedliwiony. :-)))

Sle najserdeczniejsze pozdrowienia
dla dzisiaj juz liczniejszej calej Twojej
Rodzinki i sciskajac mocno Twoja
prawice, skladam Ci moje WIELKIE
GRATULACJE,
--

             //
  O<<<<M I E C Z>>>>>>>>>>>>

T.N.Roman

        ?Jestem Polakiem -- więc mam
   obowiązki  polskie...?

Roman Dmowski,  ?MYŚLI NOWOCZESNEGO POLAKA?

mailto:polradko@ix.netcom.com
http://polradko.home.netcom.com

P.S. A swojej dzielnej Zonce zadedykuj,
od siebie - w sekrecie :-))) - ze Ci
to  ja polecilem zrobic:

Melody of Love:
http://members.xoom.com/polkasound/midi/files/polish2.mid

      Autor: "Miecz - Sławomir" <polradko@ix.netcom.com>
      Data: 13 kwietnia 2000 06:57:23

Data: 2009-04-13 09:09:33
Autor: konserwator
Dawid to imię aryjskie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gridi4$9m0$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Roman od prezesa Romana Giertycha?

rym

Data: 2009-04-13 10:42:27
Autor: boukun
Dawid to imię aryjskie

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gruoj1$846$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Możliwe, tak mi się wydaje, że jak LPR urosła w siłę i weszła do parlamentu, Miech-Sławomir (Mieczu) poszedł pracować oficjalnie do Romana Giertycha i dlatego zniknął z grupy.

boukun

Data: 2009-04-08 17:58:40
Autor: boukun
Dawid to imię aryjskie

[...]

A może mam go jeszcze na siłę ochrzcić, albo obrzezać?

boukun

Data: 2009-04-09 09:50:15
Autor: Vic
Dawid to imię aryjskie
Panslavista wrote:
Zmień mu na Władymir.

Albo jeszcze lepiej - na Dmitrij.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-09 09:51:51
Autor: Panslavista
Dawid to imię aryjskie

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci
Panslavista wrote:
> Zmień mu na Władymir.

Albo jeszcze lepiej - na Dmitrij.

Najlepsze Borys... (Baruch?)...

Data: 2009-04-09 10:45:14
Autor: boukun
Dawid to imię aryjskie

Panslavista wrote:
Zmień mu na Władymir.

Albo jeszcze lepiej - na Dmitrij.

-- Vic

Teraz, jak bym dziecku zmienial imie, to bybylo dopiero podejrzane. W przyszlosci ktos by sie dokopal do jego zyciorysu i by zaczal dochodzic, a dlaczego, a po co, a mial na imie Dawid i sie przechrzcil...

My Polacy nie z tych, co zmieniaja nazwiska, imiona, zyciorysy. My nie zyjemy w konspiracji.

boukun

Data: 2009-04-09 10:54:55
Autor: Vic
Dawid to imię aryjskie
boukun wrote:
My Polacy nie z tych, co zmieniaja nazwiska, imiona, zyciorysy. My nie zyjemy w konspiracji.

Nie, nie, alez skad! Najwieksza konspiracyjna armia Europy i podziemne panstwo to pewnie dzielo Szwedow czy innych Portugalczykow?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-09 11:15:03
Autor: Vic
Dawid to imię aryjskie
boukun wrote:
Pod jawna okupacja i na dodatek pseudonimy nie byly przypisane na stale, zamiast oryginalnego nazwiska.

A konspira (swoja droga, zenujaco nieudolna) w Krolestwie Polskim po 1795 r? Skierowana notabene przeciwko legalnym (i uznawanym w stosunkach miedzynarodowych) królom Polski: Aleksandrowi I, Mikolajowi I, Aleksandrowi II, Aleksandrowi III, Mikolajowi II :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-08 16:30:39
Autor: Piotr
Dawid to imię aryjskie
Dnia Wed, 8 Apr 2009 16:16:27 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Zawsze możesz zmienić, na przykład na Wołodia. :-))
pz
Piotr

Data: 2009-04-08 16:48:37
Autor: awe
Dawid to imię aryjskie
Wiesz Boukun mnie zasadniczo dziwi jak oni Ci mogli wytoczyc rozprawe sadowa za wypowiedzi antyzydowskie skoro Ty dales swojemu synowi imie Dawid. Mimo ze strasznie mi sie podobaja egoztyczne zydowki to jednak mimo wszystko tego imiona sa poza zakresem ktory bralbym pod uwage.
Ja rozumiem jeszcze jakies typowo slowianskie, moze i niektore germanskie ale starobilijne?
awe

Data: 2009-04-08 17:43:40
Autor: boukun
Dawid to imię aryjskie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:griddv$kdo$1news.onet.pl...
[...]

Ja wierzę, że to jest bardziej słowiańskie imię, a już na pewno aryjskie, niż starobiblijne. W Polsce jest to bardzo popularne imię, u mnie na osiedlu co "trzeci" to Dawid. Dziewczynki już za nim wołają Dejwid...

boukun

Data: 2009-04-08 18:53:05
Autor: Spawacz
Dawid to imię aryjskie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gric51$7ki$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A mówiłerm, że "wide-ło"(popatrz-se) też jest pochodzenia słowiańskiego.

--
Spawacz

Data: 2009-04-08 19:51:03
Autor: boukun
Dawid to imię aryjskie

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@autograf.pl> napisał w wiadomości news:605e.000000b0.49dce30enewsgate.onet.pl...
Dawid, Dowid - 'dowidzieć', 'dowidzący',
'widzący' '-wid', jak Świato-wid,

Zrobili cię w bambuko z tym imieniem, a twój synek do końca swoich dni będzie
się zmagał z podejrzeniami o posiadanie żydowskiego pochodzenia...

He, he, he, ale nie w Niemczech. Tam przechrzci się na David.

boukun

Data: 2009-04-10 00:46:01
Autor: sofu
Dawid to imię aryjskie

> [...]
> się zmagał z podejrzeniami o posiadanie żydowskiego pochodzenia...

He, he, he, ale nie w Niemczech. Tam przechrzci się na David.

-- -- --

Bouhun zle to widze!
Teraz młodzież, aby lepiej posuwac laski obrzezuje sobie fiuty. Jak twój syn
to zrobi ( co jest wielce prawdopodobne) to moze miec kłopoty w tych
Niemczech, gdy sie tam narodzi nowy Hitler.
Imie i fiut bedzie im cos wyjasniał. Na dodatek przekreca cos i wyjdzie, ze
byles skazanym sadownie za propagowanie tresci skrajnie syjonistycznych do
tego stopnia, ze nawet tak skrajnie zazydzony kraj cie za to skazał.
Aj, waj, zle to widze !

sofu

p.s. Ja swoja córke nazwałem swojsko brzmiąco Anielka (Aniela), a mogłem
jakas Oliwką czy Sarą i jak na razie jest jedyną o tym imieniu w przedzkolu
liczacym chyba kilkaset dzieciaków płci żeńskiej.

Data: 2009-04-09 01:56:46
Autor: mrdevilyn
Dawid to imię aryjskie
On 8 Kwi, 16:16, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Przypadkowo trafilem na swoj post z kwietnia 2000 roku, kiedy mial mi sie
urodzic syn i pytalem grupowiczow jak mu da na imie

Było nie kombinować jak koń pod górę tylko poleciec od razu z grubej
rury: Baruch, Jojne, Chaim...
Baruch Barensztajn- brzmi tak ze strach sie bać. A Dawid Barensztajn
to tak jakoś... pospolicie ;).
J-23

Data: 2009-04-10 00:33:32
Autor: sofu
Dawid to imię aryjskie

[...]

======

Dobra, dobra!  A mozesz jeszcze to zmienić?!

sofu

Dawid to imię aryjskie