Dawid to imię aryjskie

Data: 2009-04-08 16:48:37
Autor: awe
Dawid to imię aryjskie
Wiesz Boukun mnie zasadniczo dziwi jak oni Ci mogli wytoczyc rozprawe sadowa za wypowiedzi antyzydowskie skoro Ty dales swojemu synowi imie Dawid. Mimo ze strasznie mi sie podobaja egoztyczne zydowki to jednak mimo wszystko tego imiona sa poza zakresem ktory bralbym pod uwage.
Ja rozumiem jeszcze jakies typowo slowianskie, moze i niektore germanskie ale starobilijne?
awe

Data: 2009-04-08 17:43:40
Autor: boukun
Dawid to imię aryjskie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:griddv$kdo$1news.onet.pl...
[...]

Ja wierzę, że to jest bardziej słowiańskie imię, a już na pewno aryjskie, niż starobiblijne. W Polsce jest to bardzo popularne imię, u mnie na osiedlu co "trzeci" to Dawid. Dziewczynki już za nim wołają Dejwid...

boukun

Dawid to imię aryjskie