Dawid to imię aryjskie

Data: 2009-04-08 19:51:03
Autor: boukun
Dawid to imię aryjskie

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@autograf.pl> napisał w wiadomości news:605e.000000b0.49dce30enewsgate.onet.pl...
Dawid, Dowid - 'dowidzieć', 'dowidzący',
'widzący' '-wid', jak Świato-wid,

Zrobili cię w bambuko z tym imieniem, a twój synek do końca swoich dni będzie
się zmagał z podejrzeniami o posiadanie żydowskiego pochodzenia...

He, he, he, ale nie w Niemczech. Tam przechrzci się na David.

boukun

Data: 2009-04-10 00:46:01
Autor: sofu
Dawid to imię aryjskie

> [...]
> się zmagał z podejrzeniami o posiadanie żydowskiego pochodzenia...

He, he, he, ale nie w Niemczech. Tam przechrzci się na David.

-- -- --

Bouhun zle to widze!
Teraz młodzież, aby lepiej posuwac laski obrzezuje sobie fiuty. Jak twój syn
to zrobi ( co jest wielce prawdopodobne) to moze miec kłopoty w tych
Niemczech, gdy sie tam narodzi nowy Hitler.
Imie i fiut bedzie im cos wyjasniał. Na dodatek przekreca cos i wyjdzie, ze
byles skazanym sadownie za propagowanie tresci skrajnie syjonistycznych do
tego stopnia, ze nawet tak skrajnie zazydzony kraj cie za to skazał.
Aj, waj, zle to widze !

sofu

p.s. Ja swoja córke nazwałem swojsko brzmiąco Anielka (Aniela), a mogłem
jakas Oliwką czy Sarą i jak na razie jest jedyną o tym imieniu w przedzkolu
liczacym chyba kilkaset dzieciaków płci żeńskiej.

Dawid to imię aryjskie