Dawid to imię aryjskie

Data: 2009-04-10 00:33:32
Autor: sofu
Dawid to imię aryjskie

Przypadkowo trafiłem na swój post z kwietnia 2000 roku, kiedy miał mi się
urodzić syn i pytałem grupowiczów jak mu dać na imię. To pod wpływem
Miecz-Sławomira dałem mu na imię Dawid. Przekonał mnie do tego nie tyle na
grupie, co w prywatnym poście do mnie. Prywatny komputer został przez
niemiecką
policję zarekwiroweany, a na grupie pisał on tak:

Dawid, Dowid - 'dowidzieć', 'dowidzący',
'widzący' '-wid', jak  Świato-wid,
niewątpliwie rodowód bliski Wiszowi
tego starożytnego aryjskiego  imienia,
naj-wid-oczniej  przejętego  przez  Semitów
od pierwotnych aryjskich mieszkańcow
Palestyny, a więc  Filistyńczyków, albo
Hetytów, ktorzy zostali  przez nich
podbici nie tyle kamieniami, jak to jest
w legendzie o królu Dawidzie, co przede
wszystkim lichwą  i oszukaństwem,
======

Dobra, dobra!  A mozesz jeszcze to zmienić?!

sofu

Dawid to imię aryjskie