Dawidek jest za zaborem niemieckim

Data: 2011-03-06 13:10:10
Autor: boukun
Dawidek jest za zaborem niemieckim
Dzisiaj przy śniadaniu zawiązała się u nas dyskusja, nad przyszłością Polski, w związku z radykalnymi podwyżkami żywności i innych dóbr. W którymś momencie powiedziałem do żony, że Polski niedługo nie będzie, że Niemcy wejdą tu bez jednego wystrzału, wyniszczą nas systematycznie ekonomicznie i wejdą bez jednego wystrzału. Dawidek w tym momencie powiedział, że nie widzi w tym problemu, że on jest za tym.
Jak będziemy pod zaborami będzie o wiele lepiej, będzie pełno remontów, będzie więcej pieniędzy w Polsce itd., będzie wszystkiego po tąd, i tu pokazuje palcem przesuwając linię po czole...

boukun

Data: 2011-03-06 10:30:16
Autor: J-23
Dawidek jest za zaborem niemieckim
On 6 Mar, 13:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Dzisiaj przy niadaniu zawi za a si u nas dyskusja, nad przysz o ci Polski, w
zwi zku z radykalnymi podwy kami ywno ci i innych d br. W kt rym momencie
powiedzia em do ony, e Polski nied ugo nie b dzie, e Niemcy wejd tu bez
jednego wystrza u, wyniszcz nas systematycznie ekonomicznie i wejd bez jednego
wystrza u. Dawidek w tym momencie powiedzia , e nie widzi w tym problemu, e on
jest za tym.
Jak b dziemy pod zaborami b dzie o wiele lepiej, b dzie pe no remont w, b dzie
wi cej pieni dzy w Polsce itd., b dzie wszystkiego po t d, i tu pokazuje palcem
przesuwaj c lini po czole...

boukun

Hitlerowskie obozy koncentracyjne dla dzieci
http://forum.gazeta.pl/forum/w,175,107826764,107826764,Hitlerowskie_obozy_koncentracyjne_dla_dzieci_cz_I.html

Data: 2011-03-06 18:47:52
Autor: Canucki
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> przesuwaj c lini po czole...
>
> boukun

Hitlerowskie obozy koncentracyjne dla dzieci

Boukun wydaje sie raczej widziec w tym szanse...

ze jego prawnuki beda mialy dziadka z Wehrmachtu

Krzysztof Canucki

Data: 2011-03-06 22:22:13
Autor: boukun

Użytkownik " Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il0kso$plq$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ntracyjne_dla_dzieci_cz_I.html

Boukun wydaje sie raczej widziec w tym szanse...

ze jego prawnuki beda mialy dziadka z Wehrmachtu

Wy barany nawet nie wiecie, w jakim wy kraju żyjecie...

boukun

Data: 2011-03-06 22:21:34
Autor: boukun
Dawidek jest za zaborem niemieckim

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:24de0d35-8427-42b1-a811-333f374ee080r4g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

Wyscie juz Polske dawno srzedali, wy, polscy wyborcy doprowadziliscie ten kraj na skraj przepasci. Jestescie jak ten perz.., sami sobie wybieracie katów swojego marnego losu i klaszczecie swoim ciemiezcom...

boukun

Data: 2011-03-06 12:14:52
Autor: MH
[...]

===============

Eee tam. W BRD też już niezły burdel się robi. Ja jestem za wejściem Chin do
EU , a następnie przejściem pod zabór Chiński.

MH

Data: 2011-03-06 22:24:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dawidek jest za zaborem niemieckim
niedziela, 6 marca 2011 13:14. carbon entity ' MH' <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl>

Eee tam. W BRD też już niezły burdel się robi. Ja jestem za wejściem Chin
do EU , a następnie przejściem pod zabór Chiński.

Pod warunkiem, że nie będą to już (nawet z nazwy) Chiny Ludowe.
Na razie powiedz to koniowi... a może Tybetańczykom, oni niestety nie mają
powodów do śmiechu :(

Data: 2011-03-06 22:50:35
Autor: boukun

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:il0u2d$lqt$1news.onet.pl...
[...]

A co mnie Tybetańczycy obchodzą? Nam nie jest od 1981 roku do śmiechu...

boukun

Data: 2011-03-06 13:10:28
Autor: u2
W dniu 2011-03-06 13:10, boukun pisze:
[...]

Ale pod warunkiem, że to on będzie namiestnikiem na Generalną Gubernię. :)

Data: 2011-03-06 13:23:03
Autor: the_foe
[...]

kolejny wyznawca JKM?

--
the_foe

Data: 2011-03-06 14:06:30
Autor: Hans Kloss
Dawidek jest za zaborem niemieckim
On 6 Mar, 13:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jak b dziemy pod zaborami b dzie o wiele lepiej,
He, znowu zaborów się żydostwu zachciewa. Po raz który to już....
J-23

Data: 2011-03-07 01:43:30
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:8a22520a-8bd5-415d-9a1a-d8d8d7171f53o10g2000vbg.googlegroups.com...
On 6 Mar, 13:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jak b dziemy pod zaborami b dzie o wiele lepiej,
He, znowu zaborów się żydostwu zachciewa. Po raz który to już....
J-23

Polska jest pod zaborami, Żydzie z Lukas banku...

boukun

Data: 2011-03-06 17:13:19
Autor: Hans Kloss
Dawidek jest za zaborem niemieckim
On 7 Mar, 01:43, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Polska jest pod zaborami,
... chamów tobie podobnych którzy ciągną nas i nasz kraj na dno jak
kamień uwiązany u szyi i jeszcze szwabów chcą wołać na pomoc.
Najlepsze dla Polaków wyjście to spędzić was nahajami i kopniakami do
bydlęcych wagonów i odprawić z powrotem do waszej ojczyzny- na
wschód.
 ydzie z Lukas banku...
Rzucić ci żydziaku dowolną brednię a już w nią wierzysz jakbyś sam na
własne oczy zobaczył ;). Ale rodaków szukaj sobie raczej w
Schweidnitz, pełno was tam....
J-23

Data: 2011-03-07 14:47:30
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:79eb584f-1fdc-4150-9468-34e4d3851dfdp16g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pierw się z wami bankierami i włodarzami zrobi porządek i będzie git...

boukun

Data: 2011-03-06 14:15:48
Autor: pluton
Dawidek jest za zaborem niemieckim
wystrzału. Dawidek w tym momencie powiedział, że nie widzi w tym problemu,
że on
jest za tym.

Uspij go, dopoki maly.

Nullification

[...]