Dawidek nie chce wracać do Polski i pluje na krzyż

Data: 2010-09-21 03:14:56
Autor: boukun
Dawidek nie chce wracać do Polski i pluje na krzyż
Dwa tygodnie temu wrócił z wakacji w Niemczech, smutny i zrezygnowany. Zamknął
się w swoim pokoju i przez cały dzień płakał. Powiedział mi, że gdyby to od
niego zależało to na stałe został by w Niemczech, bo nienawidzi tej biednej
szarej Polski zasypanej krzyżami z Żydem Jezusem. Złożył dwa palce w krzyż i
splunął na nie i wtedy obaj zaczęliśmy się śmiać w głos.

boukun

Data: 2010-09-21 05:29:05
Autor: MH
[...]

HAŃBA !!  TARGOWICA !! CHRYSTUS KRÓLEM POLSKI I BASTA !!!

MH

Data: 2010-09-21 08:02:56
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:7d75.0000047e.4c982681newsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
ty myslisz ze jestes taki fajny, taki cool? wiocha jedzie od ciebie na kilometr. w wojsku na takich jak ty mowi sie podpierdalacz. wychowywales sie bez ojca?
awe

Data: 2010-09-21 08:27:54
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-21 05:14, boukun pisze:
[...]

Że też ci się chce wypisywać takie głupoty od rana, podszywaczu.

Data: 2010-09-21 08:34:55
Autor: Marek
On 21 Wrz, 05:14, "boukun" <mkara...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Poradz Dawidkowi, zeby zdobyl kwalifikacje rzeznika, wtedy bedziesz
mogl pomoc mu w ulozeniu sobie zycia.

Data: 2010-09-21 17:36:48
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:effc942c-6285-4772-b2d3-3f105abdc56bc13g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Dobry pomysł, choć odpowiadasz pod wątkiem podszywacza z GWna...

Znam lepsze pomysły, jak wyciągnąć dotację 19.400 zł z pośredniaka na otwarcie biura...

boukun

Data: 2010-09-21 19:37:42
Autor: u2
W dniu 2010-09-21 17:34, Marek pisze:
Poradz Dawidkowi, zeby zdobyl kwalifikacje rzeznika, wtedy bedziesz
mogl pomoc mu w ulozeniu sobie zycia.

Może się również sprawdzić w rwaniu azbestu w Niemczech.

Data: 2010-09-21 09:00:00
Autor: Miglanc

Użytkownik "boukun" <mkarawan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i797vg$kgd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak dwa oskórkowane debile! Hiiihiiihahahahaaa!

--

Zahir

Data: 2010-09-21 11:04:39
Autor: kochamspamWYTNIJTO
to nie debilizm

> [...]
> splunął na nie i wtedy obaj zaczęliśmy się śmiać w głos.
>
> boukun

Jak dwa oskórkowane debile! Hiiihiiihahahahaaa!

Ojciec jest bez wątpienia obłąkany.
Biedny Dawidek.

--

Dawidek nie chce wracać do Polski i pluje na krzyż