Dawidek nie chce wracać do Polski i pluje na krzyż

Data: 2010-09-21 05:29:05
Autor: MH
Dawidek nie chce wracać do Polski i pluje na krzyż
Dwa tygodnie temu wrócił z wakacji w Niemczech, smutny i zrezygnowany. Zamknął
się w swoim pokoju i przez cały dzień płakał. Powiedział mi, że gdyby to od
niego zależało to na stałe został by w Niemczech, bo nienawidzi tej biednej
szarej Polski zasypanej krzyżami z Żydem Jezusem. Złożył dwa palce w krzyż i
splunął na nie i wtedy obaj zaczęliśmy się śmiać w głos.

boukun

--

HAŃBA !!  TARGOWICA !! CHRYSTUS KRÓLEM POLSKI I BASTA !!!

MH

Data: 2010-09-21 08:02:56
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:7d75.0000047e.4c982681newsgate.onet.pl...
[...]

ty myslisz ze jestes taki fajny, taki cool? wiocha jedzie od ciebie na kilometr. w wojsku na takich jak ty mowi sie podpierdalacz. wychowywales sie bez ojca?
awe

Dawidek nie chce wracać do Polski i pluje na krzyż